-Andy
-Andy Andy kelj fel nem sokkára kezdődik a program.-keltegetett Rye miközben a kezemet simogata. Elmosolyodtam hogy milyen cuki már. Kinyitottam a szemem és kétt gyönyörű barna szempárral találtam magam szembe.-Fent vagyok Rye nyugi.-mondtam és felültem az ágyamon mire 2 embert láttam meg az egyik Mikey volt akivel már össze futottam a másik pedig egy barna hajú és zöld szemű fiú volt.
-Andy ők itt a barátaim Mikey és Jack.-mondta Rye és a kezével először Mikeyra majd Jackre mutatott.
Felkeltem az ágyból és eléjük sétáltam.
-Andy.-nyújtottam a kezem Jack felé mire ő is kézfogás helyet bele csapott. Ez ennyire menő itt atyaég.
-Akkor te vagy Ryenak az új szoba társa legalább normális szoba társa van nem mint az előző.-mondta Mikey és kedvesen rám mosolygott.
-Ti meg honnan ismeritek egymást.-kérdezte Rye és Jack is kiváncsi szemmel nézett ránk aki már Rye ágyán ült.
-Össze futottam vele amikor az igazgatóit kereste.-mondta Mikey és helyet foglalta Jack mellet.
-Amúgy mi bajotok volt az előző szobatársaddal Rye?-kérdeztem mire Rye leült mellém de úgy hogy combjaink össze értek. A vér össze futott bennem és kicsit elvörösödtem. Baszus Andy baszus Andy nem vehetik észre hogy felizgutál Ryera nem szabad nyugodj le.
-Az előző szobatársam egy ribanc lány volt. 16 éves volt és amikor először beszélgetünk akkor elmondta hogy 11 évesen már nem volt szűz.Egyik éjjel amikor én már aludtam az egyik barátnőjével kikőtöztek és hát szépen mondva megdugaták magukat.-mondta Rye és látszott rajta hogy nem szívesen emlékszik rá vissza.
-Sajnálom.-mondtam és megsimogatam a hátát mire ő boldogan rám mosolygott.
-Mindegy az már a múlté őket meg kirúgták a suliból szóval szerencsém van.-mondta Rye és ekkor kopogtak az ajtón.
-Gyerekek mindenki a szobájába mindjárt kezdődik a program.-szólt be a tanár mire Mikey és Jack elköszöntek és vissza mentek a szobájukba.
-Rye Andy ti maradjatok a szobába majd nem sokkára mindekit leküldünk az udvara.-mondta a tanár és kiment a szobából.
-Andy.-szólt oda nekem Rye amikor éppen teát mentem volna csinálni.
-Csinálsz nekem is egyet?-kérdezte Rye mire én rá mosolyogtam és bólintottam.
Besétáltam a konyhába kivettem 2 poharat a szekrényből és felraktam a vizet forni.
/Egy tea főzés után/
-Rye itt a teád.-mondtam kedvesen és leraktam Rye kis asztalára.
-Köszi mégegyszer.-mondta Rye és felült az ágyán.
Eltudtam volna veszni a szemeibe de nem tehettem mert akkor lebukok elégé gyorsan hogy meleg vagyok és tetszik a szobatársam jézusom én megörültem teljesen. Andy szed össze magad.
-Andy Rye indulás le az udvara onnan elmondjuk majd hogy mi a feladatotok.-mondta az egyik tanár aki kopogás meg semmi nekül benyitott a szobánkba. És mi lett volna ha most csókoloztunk volna. Andy atyaég te mikre gondolsz. Ezzeket a gondolatokat most elkel hesegetnem a fejemből.
Egymás mellet menve indultunk le az udvara mivel én nem tudtam hogy merre van. Miközben sétáltam valaki hátulról meglőköt és a tömegbe estem mindneki előtt dejo mint a régi suliban most ebben a suliba is leégek. Mindenki nevetni kezdet rajtam mire én nagyon rosszul kezdtem magam érezni.
-Na mivan kis dagatkám(Andy nem dagadt elmondom ő gyönyörű)nem tudsz a lábad elé figyelni.-röhögött a mögöttem levő gyerek aki előköt.
-James hagyjad már neked már megint mi a bajod. Ja és nem dagadt honan veszed te ezeket.-szólt be neki Rye és arrébb lökte. Kicsit megkönnyebbültem hogy van ember aki még kiál melletem mert az előző sulimba még olyan se volt.
-Na mivan Rye csak nem meleg vagy hogy ennyire véded?-kérdezte nevetve James mire Rye csak jobban idegesebb lett.
-James most takarodj inen vagy rosszul jársz.-mondta Rye. Istenem de imádom ezt a fiút még meg is verné miattam. Ahjjj elfogok olvadni.
-Jovan na majd még találkozunk.-mondta nevetve és elsétált a kis csicskásaival.
-Jól vagy Andy?-kérdezte Rye és segített felállni. Nem akkartam így most kimondani hogy nem rohatul szarul vagyok.
-Igen megvagyok.-mondtam szomorúan és követem tovább a tömeget. Nem szabad Andy kimutattnod hogy meleg vagyok gyerünk szed össze magad még akkor is ha nem ezt akkarod muszály ezt csinálnod.
-Andy ne legyél szomorú James mindig ilyen azt hiszi hogy valaki azt igazából egy nagy senki.-mondta Rye és próbált beérni mivel elég gyorsan szedtem a lábaimat. Kedves hogy ezt mondja komolyan ha együtt leszünk ezt majd meghallálom neki. Miről beszélek én úgyse leszünk együtt soha biztos hogy hetero Rye helyett csak undorodni fog tőlem mint minden ember. És akkor öt is elvesztem.
-Nem vagyok szomorú Rye nyugi.-mondtam és erőltettem egy mosolyt az arcomra. Na igen a hamis mosolyaim.
Kiértünk az udvar és oda mentünk Jackhez és Mikeyhoz.
-Sziasztok.-köszönt Rye mire Jack és Mikey és vissza köszönt.
-Csáó haver.-mondták és elkezdtek beszélgetni.
Nem volt kedvem belefolyni a beszélgetésbe ezért csak szomorúan álltam ott és néztem ki a fejemből. Nem értem miért utálnak ennyire az emberek még nem is csináltam semmit ebben a suliban és még a titkomat se tudják mégis már most bántanak. Ebből nagyon rossz vég lesz.
-Andy Andy hahó itt vagy?-lebegtette meg a kezét Rye az arcom elött mire én gyorsan felkaptam a fejem és rá figyeltem.
-Ohhh bocsi fiúk itt vagyok.-mondtam és rájuk figyeltem.
-Minden oké már kb olyan 15 perce csak magad elé bámulsz és megse szólalsz.-mondta Mikey.
-Minden rendben srácok csak kicsit elbambultam.
-KEDVES DIÁKOK MIDNEKINEK A FIGYELMÉT KÉREM.-szólt bele a mikrofonba az igazgató.-A MA ESTI PROGRAM NEM MÁS LESZ MINT HOGY MINDENKI A SZOBA TÁRSÁVAL PÁRBA ÁLL ÉS AZ ISKOLÁBAN MEGKELL KERESNI EGY KÜLÖNLEGES DOLGOT HOGY MIT? AZT NEM MONDJUK EL AKI MÁR RÉG IDE JÁR AZ TUDNI FOGJA.-mondta el az igazgató a feladatot mire én kíváncsian néztem Ryera hogy mi az a különleges dolog mire ő rám kacsintott. Andy elne merj pirulni mert lebuksz Andyyyyy ne. Baszus ez nem megy annyira cuki ez a fiú hogy nem bírom ki hogy ne piruljak el.
-MOST MINDEKI INDULJON.-mondta ki a végszót az igazgató mire még annyira se volt időm hogy Rye felé forduljak. Megfogta a kezem és elkezdet be húzni az iskolába és valami olyan helyre amitt még nem is ismeretem.
Welcome people!
Na hát ez a részt se szerettem de remélem nektek tetszik.
Lili🥺