-Rye
Andyvel már vagy 2 órája sétálhatunk amikor egy nagyon fura kis részhez értünk. Még én se jártam itt soha szóval kicsit mégis voltam ilyedve hogy mi lehett it.-Rye te jártál már itt?-kérdezte Andy suttogva. Megráztam a fejem mire ő nyelt egy nagyot. Megfogtam a kezét és össze is kulcsoltam.
-Ne félj itt vagyok.-mondtam mire Andy elvörösődöt. Csendben próbáltunk menni hogy senki se haljon meg minket amikor is hangokat kezdtem el halani.
-Andy maradj mögöttem oké?-kérdeztem megint suttogva mire ő bólintott és jobban rá szorított a kezemre. Beljebb mentem és a szememnek nem hittem Jameséket láttam meg. Hallgatozni kezdtem.
-.......igen mivel Ryan és Andy nyerték meg a versenyt így most megtudjuk majd valamikor verni azt az Andy gyereket.-mondta James mire egy nagyon nyájas hangot hallotam meg.
-De Jamesi ha megvertük azt az Andy gyereket utána már fog velem baszni Rye?-mondta nyavajogva Rebeka na igen a kis kurva Jamesnek a testvére.
-Persze Rebeka csak nyugodj le.-mondta James és elindultak kifelé. Baszus. Gyorsan Andyvel be futottunk egy tanteremben és csak résnyire hagytam nyitva az ajtót hogy lássam mi folyik kint. Jamesék vissza sétáltak oda ahonnan mi jöttünk. Mikor befordultam a sarkon óvatosan kinyitottam az ajtót.
-Gyere Andy.-mondtam és mi is elindultunk vissza.
-Kik voltak itt Rye?-kérdezte Andy és mellém sétált de már nem fogtuk egymást kezét.
-Jamesék de már vissza mentek órára.-mondtam de láttam Andyn hogy kicsit megilyedt. Én babám. Rye ne jó fejezd be. Kussolj már be agy.
/Este/
-Andy
Igazából ma Ryeal nagyon jól éreztem magam. Izgi volt végig nézni vele a sulit de mégis félek hogy elveszitem. Ez a Rebeka nagyon sokat lóg rajta és mi lesz ha szerelmes lesz belé és össze jönnek. Akkor engem elfog felejteni és Jamsék szét fognak verni. És mi lesz ha.....-Andyyyyyy hahoooooo.-térítette ki Rye a gondolat meneteimből.
-Minden rendben?-kérdezte és leült mellém az ágyra.
-Igen minden oké.-mondtam.
-Elmegyek a fiukal boltban jössz te is?-kérdezte és azzal a tökéletes mosolyával rám mosolygott.
-Nincs ehez már késő?-kérdeztem.
-Még csak 8 óra van az még korán van Fovvs.-mondta Rye és leült mellém.
-Ne de akkor jössz?-kérdezte mire én bólintottam.
-Ezaz.-mondta és felhúzott az ágyrol. Elindultunk elvileg ki de szerintem Mikey és Jack szobájához mentünk.
-Mikey nyisd már ki azt az ajtót.-kezdett el durván kopogni Rye.
-Rye itt vagyok.-mondta és becsukta az ajtaját és elindultunk Jackért.
-Mikey neked ki a szobatársad?-kérdeztem.
-Evelin egy kedves szobatárs de egy fiúnak jobban örültem volna.-mondta Mikey.
-És Jacknek ki a szobatársa?
-Brooklyn Wyatt.-mondta Rye és megforgata a szemét.
-Mi bajotok van azzal a fiúval?
-Egy nagy bunko.-mondta Mikey. Oda sétáltunk Jack szobájához és bekopogtunk.
-Jack mi vagyunk azzok gyere megyünk a boltba.-mondat Mikey és kopogni kezdet az ajtón. Rye mellém ált és rám mosolygott.
Imádom a mosolyát.-Jackkkkkk.-üvöltötte Mikey mire Jack kinyitotta az ajtót és az ágyra mutatott.
Welcome people!
Itt a kővi rész remélem mindenki örül.😁
Mindenkinek puszi a hasára💞🥰
Lili🥺