-Rye
-Apa?-csak úgy berontott a szobába és üvöltözni kezdet. Brook olyan gyorsan bújt oda Jackhez és fúrta bele fejét mellkasába hogy majdnem eldőltek az ágyon. Mikey csak lesokolva nézett előre Andy meg magára húzta a takaróját. Utálom hogy az összes barátom fél az apámtól.-Ryan Beaumont.-üvöltötte apám és beállt elém.
-Igen apa.-kezdtem és keresztbe raktam a kezem és úgy áltam hogy Andyhez egy ujjal se tudjon hozzá érni.
-Mit képzelsz te magadról ki vagy te egy nagy senki vagy rám hallgatsz..-nem fogja végig mondani biztos hogy nem.
-Nem érdekelsz apa valaha kérdezted is hogy én mit szeretnék? NEM SOHA és anya Robbie vagy a többi testvéreim tudnak egyáltalán eről hogy te ide bejárkálsz és hogy megfenyegettsz.
Vajon anya mit szólna.-üvöltötem.-Ryan nem vártam soha tőled ilyen viselkedést.-mondta apám és hirtelen olyan nagy pofont vágot le nekem hogy majdnem rá estem Andyre.
-Normális vagy apa a fiad vagyok ezt nem csinálhatod velem és miért nem tudsz elfogadni.-mondtam és már majdnem sírtam mire újra kaptam egy pofont és rá is estem Andyre. Andy csak flesziszent.
-Ugye jól vagy?-kérdeztem és feláltam.
-Hmm.-bólogatott mire apám megint üvölteni kezdet.
-Szóval te vagy az a bizonyos Andy mi?-kérdezte apám mire Andy össze rezent és csak bólintott. Ha bántani meri megölöm apám.
-Ne merj hozzá nyúlni egy kézzel se.-mondtam és apám elé áltam.
-Abba te Ryan nem fogsz megakadályozni.-elököt és neki estem Mikeynak és együtt zuhantunk a földre.
-Áljj fel most!-üvöltötte apám Andyre aki bólintott és megpróbált felállni de nem sikerül neki a hasa miatt.
-Apa ne merd bántani.-oda mentem Andyhez és vissza fektetem.
-Ryan ezzel a fiúval kavarsz. Nézél már rá mint akit most húztak ki a csövesek közül.-annyira ideges lettem hogy feláltam és apámat kilöktem az ajtón és egy tanárt kezdtem el hívni. Andy az ágyon sírt Brook Jack karjaimba próbált még jobban bújni. Mikey meg csak ált és nézett.
-Ja és apa nem kavarok velem mert nem vagyunk együtt és jobb lesz ha kiszálsz az életemből vagy rosszul jársz.-mondtam és ekkor az igazgató jelent meg.
-Itt meg mi történik és Mr Beaumont mit keres bent a kollégiumba nem szabad bejönie.-mondta az igazgató és kiteségelte az épületből apámat és bejött hozzánk.
-Itt meg mi történt?-kérdezte az igazgató és rám nézett aztán végig mindenkin.
-Andrew jól tetszik lenni?-oda sétált az igazagató Andyhez és leült az ágy mellé.
-Rebeka és James is már megverték és nem bír felülni anyira rosszul néz ki a hasa.-mondtam és megfogtam Andy kezét mert megint fájdalmai lettek.
-Hívok orvost de először látnom kell hogy néz ki a hasa mert ha nem durva akkor én is megtudom csinálni.-mondta az igazgató. Andy rázni kezdte a fejét.
-Igazgató úr nem szeretné látni a hasam nagyon csúnya.-mondta Andy és közelebb jött hozzám. Megszoritottam a kezét és rá mosolyogtam.
-Andrew ha nem tudom hogy néz ki akkor a orvosnak hogy mutatod meg. Egyáltalán van itt valaki aki látta már a sebét?-kérdezte a tanár és végig nézett rajtunk.
-Én igen mivel eddig én ápoltam neki.-mondtam és Andy sírni kezdett.
-Andy mi baj hol fáj?-feláltam mellőle és kicsit arébb lőktem az igazgatott és lehúztam Andyről a takarót és felhúztam a polóját. Baszus ez rohatul vérzik.
-Andy nyugi minden rendben lesz oké?-nyugtattam meg Andyt aki csak sírt és a kezemet fogta.
-Máris itt van az orvos.-mondta a tanár.
...
-Andy
-Rye itt vagy?-keltem fel és néztem körül Brook és Jack egymás karjában aludtak Mikey az ajtonak volt támasztva és aludt. Rye a kezemet fogta és elaludt a széken.-Andy? Andy úristen fent vagy.-kelt fel melletem Rye és a legóvatosabban átölelt.
Welcome people!
Gondolom mindenki várja már azt a bizonyos csókos részt talán a kövi részben még meglátom 😁Addig is mindenkinek puszi a hasára🥰
Lili🥺Kamu_rocker_ remélem majd segítesz 😁❤️🥰