Meleg vagyok!(Andy még nem tud róla)

831 47 12
                                    

-Rye
-Mikey most azzonal vissza kell menünk az iskolába Andynek baja esett.-mondtam és már futottam is. Az egész iskolát már körbe jártuk mikor sírást hallotam meg.

-Brook.-néztem ki az egyik sarkon hol Brookot Jacket és Andyt láttam meg. Mikeyval gyorsan oda futottunk ahol Andy a földön feküdt és sírt.

-Andy úristen jól vagy gyere segítek felállni.-mondtam és megfogtam Andy kezét és felhúztam. Az egyik karját átt raktam a nyakam körül és a kezemel átöleltem a derakát.

-Köszi Rye.-mondta Andy és batyogva elindutunk a szobánk felé.
Lefektettem Andyt az ágyára és leültem mellé. Elálitottuk a vérzést az órából és a hasát is leápoltam. És ekközben Andy el is aludt.

-Rye..-kezdte Brook és kibújt Jack karjai közül.

-Miért nem voltál Andy mellet?-kérdezte.

-Tudod Brook éppen Rebekával voltam vagyis hát Mikeyval de Brooklyn én se lehettek mindig ott neki.-mondtam és szomorúan az alvó Andyre néztem.

-Rye tudom hogy azt mondod hogy nem vagy meleg de az érzéseidet soha ne titkold mások előtt mert abból csak rossz vége lesz. Mond meg apádnak hogy meleg vagy és szakíts Rebekával.-mondta Mikey és megvereget a válam.

-Mi te meleg vagy Rye?-kérdezte Jack és vissza húzta Brookot az ölébe.

-Igen Jack és ahogy látom te is.-mondtam mire ő elfordította a fejét és egy kicsit vörös is lett.

-De Mikey mit szólna apám kitagadna a családból. És akkor meg utána hova megyek?-kérdeztem mert tudtam hogy apám nem bírná elfogadni ha nem egy csajjal álnék haza.

-Rye addigra már itt lesz neked Andy és megoldjátok. És jól tudod hogy hozzám bármikor jöhettek.-mondta Mikey mire én bicentettem ő meg ez "bármikor teso" nézéssel ajándékozott meg.

-Hozzánk is!!-mondta Brook és nyomot egy puszit Jack arcára.

-Köszönöm mindnekinek de egyelőre még Andy előtt titkolom.-mondtam és Andyre néztem. Vajon tényleg ő is szeret engem mint ahogy én őt? Jó kérdés mindegy még egyelőre titkolom előle és holnap minden féle képen szakitanom kell Rebekával. Rá dőltem az alvó Andy mellkasára és a szívdobogását hallgatam.

-Rye?-kelt fel Andy és azzonal rám nézett.

-Andy jól vagy nincs semmi bajod nem fáj a fejed vagy valami?-kezdtem és hát majdnem sikerült leesnem az ágyrol is annyira gyorsan és izgatottan mondtam.

-Rye nyugi van jól vagyok csak nagyon fáj a hasam még mindig.-mondta Andy és próbált felülni de én gyorsabb voltam és megfogtam a derekát és bele ültettem az ölembe hátha úgy annyira nem fáj neki az ülés. (Kedves Kamu_rocker_ ne értsd félre köszönöm😏😂💞)

-Így ugye nem fáj annyira az ülés?-kérdeztem és óvatosan feljebb húztam Andyt az ölembe.

-Nem köszönöm Rye.-mondta Andy és furán Jackre és Brookra néztek aki hát igen egymás szájába kutakodtak vagyis elégé durván csókoloztak.

-Őhmmm ők mióta vannak együtt és mióta melegek?-kérdezte Andy és a mellettünk ülő Mikey fel nevetett. 

-Nem tudom Andy de szerintem cuki mint ahogy itt más páros is cuki lenne.-mondta Mikey. Nekem azzonal leeset kire gondolt hát persze rám és Andyre gondolt.

-Najo Brook Jack Mikey menjetek aludni már késő van mi is alszunk Andyvel.-mondtam és Andyt vissza fektetem az ágyra.

A különleges szobátárs-randy!Where stories live. Discover now