Ismerkedés!

1.1K 61 3
                                    

-Rye
Az instgramot lapozgatam mert ma éppen nem volt tanitásunk. A tanárok programot szerveztek estére es ilyenkor sosincs tanítás hála a jó égnek. Nagy elfoglaltságomban valaki kopogni kezdet az ajtomon.

-Gyere be.-mondtam és tovább nyomkodtam a telefonom.

-Szia.-jött a hang az ajtoból.

Leraktam a telefonom és felnéztem egy szőke hajú alacsony fiucskával találtam magam szembe gyönyörű tenger kék szemei voltak amik csak csillogtak a kíváncsiságtól megtudtam volna zabálni. Na álljunk csak meg Rye te nem vagy meleg jézusom.

-Te vagy az új szobatársam?-kérdeztem az ajtóban álló fiútól.

-Igen én lennék Andy vagyok.-mondta és kedvesen nyújtotta a kezét gondolom azért hogy kezet fogjunk.

-Rye.-mondtam és kézfogás helyet bele csaptam egyet a tenyerébe.

Furán nézett rám de hagyta és inkább lepakolt a másik ágyra.

-Na és hogyhogy csak később jöttél a suliba?-kérdeztem kíváncsian és vissza ültem az ágyamra.

-Hát azért mert az előző iskolámból muszály volt már eljőnöm.-mondta Andy de éreztem a hangján hogy oka volt hogy eljőjön.

-De miért jöttél el?-kérdeztem és reméltem elmondja az igazat.

-Azért mert őőő bezárták a sulit igen bezárták.-mondta és biztatóan próbált rám mosolyogni. Nem tudsz nekem hazudni Andy kifogom deríteni hogy miért jöttél el abból a suliból.

-Oké rendben.-mondtam és rá mosolyogtam.

-Figylej Rye mondj el mindent magadról és én is elmondok mindent oké ha már ma és te együtt kell majd dolgoznunk tudjunk már egymásról valamit.-mondta és elkezdet Andy cukin nevetni. De cuki. Miiiii Rye még mindig nem vagy meleg fejezd be.

-Persze ebbe igazad van.-mondtam és én is kuncogni kezdtem.

-Szóval én Ryan Leonard Beaumont vagyok.18 éves vagyok és imádok énekelni. Van egy bátyám  Robbie és kétt öcsém Sammie és Shaun. Ennyi úgy kb.-mondtam és Andyre néztem.

-Te jössz.-mondtam kedvesen.

-Én Andrew Roberton Fowler vagyok. Én is 18 vagyok. Én is imádok énekelni és gitározni is. Nekem nincsenek testvéreim én egyke vagyok és apukám sincs.-mondta Andy kicsit se szomorúan.

-Sajnálom az apukádat.-mondtam mire ő megrázta a fejét és ennyit mondot.

-Fölösleges nem is ismertem amikor megszülettem azzonal elhagyott minket anyukám nevelt fel egyedül.-mondta Andy és látszott rajta hogy nagy tiszteletbe tartja az anyukáját.

-Amúgy Rye te tudod mi lesz a ma esti program?-kérdezte Andy.

-Őmm ha jól tudom valamit megkell majd keresnünk.-mondtam mire ő bólintott és lefeküdt az ágyára.

Welcome people!
Na eddig hogy tetszik a story tudom ez még itt annyira nem izgalmas. De majd sorba jönnek az izgalmak.
Lili🥺

A különleges szobátárs-randy!Место, где живут истории. Откройте их для себя