Hagyjatok minket békén!

816 46 1
                                    

-Andy
-Szóval akkor te új vagy itt?-kérdezte meg Brooklyn.

-Igen.-mondtam és hátra dőltem. Csak akkor jutott eszembe hogy Rye ölébe ülök.

-Bocsi Rye.-mondtam és vissza ültem. Rye csak rám mosolygott és vissza húzott így a mellkasára dőltem. Imádom ezt a fiút.

Kop kop. Na bazdmeg.

-Ki az?-kérdezte meg Mikey és az ajtóhoz sietett.

-Rebeka. Nem láttátok Ryet?-kérdezte meg. Mire én ilyedten Mikey néztem.

-Itt nincs az biztos és húz inenn Rebeka.-mondta Mikey és vissza feküdt az ágyra.

-Brooklyn fel tudsz állni?-kérdezte meg Jack Brookot.

-Ja vegyük rá.-mondta Brook.

-Na akkor mehetünk már végre boltba?-kérdezte Rye és feljebb húzott az ölébe és ennek következtében Ryenak a tagjára sikerült ülnöm. Na baszus.

-Igen persze.-patantam fel gyorsan Rye öléből.

-Oké.Brooklyn jössz te is?-kérdezte meg Jack Brookot mire Brook bólintott.

-Oké akkor induljunk mert már 9 óra van.-mondta Mikey és kinyitotta az ajtót ahol Jamés és Rebeka ált.

-Láttod Jamesi én megmondtam hogy itt lesz Rye csak nem akarták nekem elmondani.-mondta Rebeka Jamesnek. Mi Ryeal egymás mellet álltunk és én elégé megilyedtem szóval Rye mögé áltam.

-Oké na akkor Rye te menj most szépen Rebekával. A többiek meg vissza a szobájukba.-mondat James. Na mit képzel ez magáról.

-Na ide figyelj Jamésike én nem vagyok senkid hogy parancsoljál nekem és ha már megbocsátás mi éppen boltba tartotunk. Gyertek fiúk.-mondta Rye és megfogta a kezem és elkezdet kihúzni a szobából.

-Ezt még megbánod Beaumont.-mondta James és elmentek végre.

-Komolyan valaki tudja hogy mi a baja van Jamesnek. Eddig békén hagyott minket.-kérdezte Mikey mire én lehajtottam a fejem.

-Nem tudom amúgy de már kezd nagyon idegesíteni.-mondta Jack és kinyitotta a nagy kaput mert igen már ott voltunk.

-Fiúk tudjátok jól hogy Jamésnek utolsó esélye van és repül a suliból.-mondta Rye.

-Igen legalább ez igaz.-mondta Brooklyn. De Brooklynt eddig utálták akkor ő hogy tud ezekről. Mindegy.

-Andy minden oké olyan csöndes vagy?-kérdezte Mikey aki mögöttünk sétált Jackel.

-Semmi csak már fáradt vagyok.-mondtam és kicsit gyorsabban kezdtem el venni a lépteimet a boltig. Imádom őket mert annyira kedvesek velem de tudom jól hogy miattam ilyen James és ezt Rye is tudja csak nem akarja elmondani. Szerintem jobb lesz ha eltávolodok tőlük.

-Itt vagyunk.-mondta Rye és egy pici de szép bolthoz értünk.

-Na ki mit kér.-mondta Mikey és elő vett egy kicsi papírt és írni kezdet rá.

-Rye?-kérdezte.

-Hmm nekem tejj kell sok aztán tea fillter meg ennyi.-mondta Rye.

Oké. Jack.

-Én Brookal együtt fizetek és mi is tejet meg vajat kérünk.-mondta Jack és Brook is bólintott.

-Jó akkor Andy.

-Én nem kérek semmit köszi.-mondtam és leültem egy kis padra.

-Oké akkor mindjárt jövök.-mondta Mikey és bement a boltba.

-Rye
Andy olyan csendes és szomorú is ahjjj beszélnem kell vele.

-Leülhetek?-kérdeztem meg Andytől és rá mosolyogtam.

-Persze.-mondta Andy és vissza mosolygott.

-Minden rendben?-kérdeztem.

-Tudod Rye miattam nem hagynak titeket békén Jamésék. Szerintem jobb lenne ha eltávolodnánk és mindenkinek jobb lenne.-mondta Andy és szomorúan meg támasztotta a kezét.

-Andy annyira hülye vagy. Azért nem fogok egy rohadt jó barátságot szétválasztani mert Jamésikének nem tetszik. Nem érdekel te vagy a legeslegjobb barát akkor is ha még csap pár napja ismerjük egymást. És mosolyogj mert neked az jobban áll Fovvs.-mondtam neki és magamhoz húztam.

-Köszönöm Rye ez nagyon jól esett.-mondta Andy és végre mosolyogni kezdet. Olvadok mint a vaj ettől a fiútol.

A különleges szobátárs-randy!Where stories live. Discover now