,,tak povídej.Co nového v Trofors?" zeptala jsem se Martinuse hned potom,co jsme se pohodlně usadili na gauči.,,no tak.Máma je pořád stejná,táta to samé,Emma ještě víc upovídaná a Marcus..." smutně si povzdechl.Co se stalo s Marcusem?! nebo ne.vlastně by bylo lepší kdyby na něj nepřišla řeč. Myslím na něj 24/7 a teď by se to ještě zhoršilo.Stejně mi to ale nedalo a přece jsem se zeptala.,,Co se stalo s Marcusem?" ,,Od té doby co jsi odjela,má každou noc snad nějakou jinou.začal pít,přidal se k partičce,která nás na základce šikanovala a i když říká ,že je v pohodě,ve skutečnosti není.Nikdo neví co mu tak ublížilo a s nikým s rodiny pořádně ani nemluví.Dokonce i malou Emmu od sebe začal odstrkovat." mé srdce vynechalo pár úderů.Proč tohle do háje začal dělat.PROČ.jedno velké PROČ.,,ale já si myslím ,že se tak strašně zamiloval do nějaké holky,která mu ublížila a proto se začal chovat jako debil."On..On se zamiloval.Našel si někoho jiného.Mě nemiluje.Proto se mi neozval.proto se přede mnou zavřel v pokoji.nahrnuli se mi slzy do očí, a proto jsem rychle za sebou zamrkala ,abych slzy zahnala a Martinusovi tak nemusela vysvětlovat ,co přesně k Marcusovi cítím.Ale nešlo to.Nešlo to.Z očí se mi vyplavilo tisíce slz,které nešly zastavit.Stoupla jsem si,otočila se zády k gauči ,na kterém seděl Martinus.,,Já jdu nalít něco k pití.dáš si čaj nebo něco?" pořád jsem se ale neotáčela.,,Stačí voda.Hele můžu se jít osprchovat?" zeptal se nejistě.,,Jasně.Koupelna je vedle předsíně.Jsou tam jediné dveře,najdeš to lehce a sprchový gel si vem jaký chceš. ručníky jsou v umyvadle." otočila jsem se jako na podpadku směrem ke gauči se zavřítýma očima.,,pod umyvadlem.chtěla jsem říct pod umyvadlem." opravila jsem se.Martinus se uchechl.,,Bože Kathlyn.Z tebe je ještě větší trdlo." nevěřícně vyhrkl při chůzi do koupelny.Já odešla do kuchyně,kde jsem se opřela o kuchyňskou linku a zavřela oči.Z úst mi vyklouzl hlasitý vzlyk.Ne.To nemůže být pravda.Nemohl se zamilovat během tří měsíců co jsem tam nebyla.Když jsem tam přijela,byl naprosto v pořádku.Je sice pravda že se s někým líbal.ale nezmiňoval že by to bylo nějak vážné.Tak do koho sakra?!Co mám dělat?Brečet kvůli té změně jakou si prochází?Křičet a litovat toho ,že jsem ho musela někdy poznat,nebo protože jsem musela Norsko opustit a nechat si ho tím procházet?
Cara
Jako obvykle jsem si odemčela dveře od bytu Kathlyn.Ano,mám její klíčky od bytu.Je to pro nás lepší.U Kathlyn jsem totiž dřív byla pečená vařená ,když se přestěhovala od rodičů.Nechtělo se jí pořád chodit otvírat,tak jsme se prostě rozhodly,že mi udělá klíč a můžu si tady chodit kdy se mi zachce.Zula jsem se a chtěla jsem se vydat do obyváku,který následoval hned po dlouhé předsíni. V tom mi ale zabránily dveře od koupelny,které mě praštily do nosu.sykla jsem bolestí a okamžitě se chytla za poraněné místo a začala si prsty utírat krev,která mi začala vytékat.,,Hele Kathlyn,asi budu potřebovat kapeníky." oznámila jsem a koukala se na mé červené dlaně.,,Oj..moc se ti omlouvám! já..já jsem se jen chtěl osprchovat a slyšel jsem jak někdo odemyká,tak jsem se šel podívat kdo to je,protože Kath říkala,že tady bydlí sama.Nečekal jsem že tady bude bydlet i někdo další." vysvětlil mi nějaký kluk? Ona si našla kluka?! Odtrhla jsem pohled od mých zakrvácených ruk a vzhlédla nahoru k blonďákovi,který se na mě lítostně koukal.v jeho hnědých očích poletovaly malé jiskřičky.Někoho mi připomíná,jen nevím koho.Chvíli jsem na něj koukala a pozorně si ho prohlížela .,,jinak.. Jsem Martinus a ty?" představil se.
Jo,tak už vím.No do háje.Ona si nabrnkla celebritu.A ne jen to.Ona si nabrnkne bratra od jeho bratra,do kterého byla tak zamilovaná.,,Cara." řekla jsem mu své jméno také. Gunnarsen mladší si položil mé dlaně do těch jeho a z menším úsměvem je pozoroval.S otevřenou pusou jsem zírala na ten jeho roztomilý pohled.Slavný zpěvák stojí předemnou a drží mě za ruce.Praští mě do nosu ,ze kterého mi teče krev a je..no do prdele.mně vlastně teče krev z nosu.Na to jsem z toho šoku zapomněla.,,Kapesník!" oddělala jsem rychle ruky z těch jeho a a přesunula si je opět k mému nosu.,,j-jo pojď se mnou do kuchyně!já. já ti to utřu." vykoktal ze sebe,stoupl si vedle mě,chytl mě za paži a vedl mě do kuchyně.
Když jsme přisli do rámu dveří,viděla jsem Kathlyn na zemi stočenou v klubíčku.Ne,prosím.Jen to ne. Vysmekla jsem se z Martinusového úchopu a rychle za ní útíkala.Bylo mi jedno ,že mi teče krev z nosu.bylo mi jedno že je tady Martinus.Kathlyn jsem posadila čelem ke mně a rychle ji obejmula.Začala jsem s ni kývat ze strany na stranu a hladit po vláskách.,,Martinusi dones mi ty zatracené kapesníky!" pokřikla jsem na Martinuse a probodla ho pohledem.Lekl se ,ale stejně kapesníky začal hledat.,,No tak zlato.co se stalo?" vlepila jsem jí menší polibek na temeno hlavy.,,On..Martinus..Říkal..že.že se zamiloval a že střídá holky jako ponožky." zašeptala mezi vzlyky aby to neslyšel nikdo jiný než ja.Já toho kluka zabiju.Jakoby jí neubližoval víc než dost.Tinus rychle přiběhl s kapesníky,ja si pár sebrala a přiložila je na nos. Pak jsem chvíli počkala,než Kath přestane brečet a dala pár jí.Tinus se sice chvíli díval nechápavým pohledem,ale poslala jsem ho do obývaku s tím,že je to jenom mezi mnou a jí.Sice jí chtěl pomoct,šlo to na něm vidět.ale já ho poslala pryč,protože bych mu pak musela říct co k jeho bratrovi cítí a pokud vím dobře,ona to nechtěla nikomu říkat.ani mně by to neřekla ,pokud by si o něm nepotřebovala s někým promluvit.
Tak jo, here's další...Mám štěstí, že jsem si stihla předepsat včera další dvě kapitoly, protože dneska nemám nějak náladu na psaní...❤️Love u
ČTEŠ
Lost love|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionDruhý díl knihy My second family . My heart's in better place since like I met you. Now all I have are these old messages and pictures.