3.

1.7K 74 11
                                    

opatrně jsem zavřela dveře od Kathlyniného pokoje a potichu přešla do obýváku za Martinusem,který seděl na gauči a koukal na něco v telce.,,Tak co? jak jí je?Nebo co jí vlastně je?"zeptal se ustaraně když jsem se posadila vedle něj.,,Nevím,teď usnula..ale podle všeho co mi řekla,se cítí strašně.tak nerada ji takhle vidím." povzdechla jsem si.,,A co se jí vlastně stalo?" ,,to ti asi nemůžu--" ,,jo můžeš!" přerušil mě.,,ne ,Martinusi já nemůžu.fakt ne" opomenula jsem ho.udělal na mě psí oči,kterým se nedalo odolat.,,ugh.tak jo,ale nesmíš o tom nikomu říct! je ti to jasný?!" upozornila jsem ho.Přece jen je to moje nejlepší kamarádka už od školky a rozhodně bych jí nikdy neudělala nic podobného.pouze kývl na souhlas.,,takže.." nervozně jsem vydechla.,,Kathlyn si po příjezdu domů  z Norska uvědomila,že Marcuse miluje,ale ten se jí neozval od té doby co tam není ani se s ní nerozloučil,protože se na její odjezd zamčel  v pokoji potom,co se dozvěděl že přišla o panenství s tím jejím bývalým klukem,kterého si tam našla." vysvětlila jsem situaci.

Martinus zdvyhl ukazováček a zamyslel se.,,Tak počkat.Jestli se Marcus uzavřel do sebe hned po tom,co zjistil že se s někým vyspala,znamená to to,že se tak začal chovat kvůli ní.že on..on miluje ji,ale oba jsou tak tvrdohlavý zvednout ten pitomí mobil a napsat si." zářivě se usmál a já taky.,,Znamená to,že ti dva k sobě patří,ale ani jeden o tom neví.Takže je tady možnost,že se dají dohromady." dopověděl.,,Ale jak to chcš udělat,když ona je tady a on uplně někde jinde?" zeptala jsem se.Není to zase tak špatný nápad,ale jak mám dostat Kathlyn do Norska za ním? nebo jeho za ní,když je v takovém stavu v jakém je? 

Otevřel pusu,že chce něco říct.To jsem se ale zvedla z gauče a namířila jsem do kuchyně.,,Proč tam jdeš?" zeptal se.,,jak chceš začít plánovat bez.." sebrala jsem si do ruky sklenku červeného vína,co dostala od rodičů ke svátku a ukázala jí Martinusovi,,tohole" dopověděla jsem.Lišácky se usmál a já ještě došla do skříňky po skleničky,protože sklenky na víno tady fakt nevedla.Už vím ,co jí dám příště až se nastěhuje někam jinam.Vrátila jsem se zpátky za Martinusem na pohovku,položila sklenky na konfereční stolek a otevřela víno.,,už můžeš pokračovat" pobídla jsem ho k tomu,aby dokončil to,co chtěl říct.

,,takže.Udělali by jsme to tak,že by jsme Kath koupili letenku do Norska,samozřejmě by jsme letěli s ní,ale neřekli by jsme jí ,kam to vlastně letíme.pro ni by to bylo překvapení a poté co by si všimla norského letiště,už by nemohla odletět zpět a donutili by jsme ji ať si s Marcusem aspoň zkusí promluvit,vyříkali by si to,co potřebovali a trádá,jsou spolu.Navíc si myslím,že domů nepoletí ani když jí řeknu o tom,že se na ni rodiče strašně těší a to by nebyla ani tak moc lež.Berou ji jako svoji dceru." navrhl.,,jo,to zní jako dobrý plán." přikývla jsem,,a kdy ho chceš asi tak zhruba uskutečnit?" ,,tak zítra bych mohl objednat letenky,takže tak za tři dny.",,dobře.A já ji mám oznámit že někam jedeme?" ,,ne.Jen ji zabalíš potřebné věci,jako třeba oblečení,nějakou tu ženskou hygienu,Domluvíš se s jejím šéfem v práci a v den odletu jí řekneme,že už odlétám zpět ,protože mě malá Emma potřebuje a půjdete mě odprovodit na letiště,kde jí donutíme nastoupit do letadla." ,,no tak ale počkej.to ti nedává smysl ,jestli jí chceš oznámit důvod až v Norsku." připomněla jsem.,,A jo no.To jsem možna trochu nedomyslel.ale když jí řekneme už na letišti v Londýně,že jsme ji koupili letenku kvůli tomu,aby se setkala s lidmi,kteří ji tak strašně chybí,neodolá." usrkla jsem si vína.,,dobře.takže tohle máme.a kde ty vlastně budeš spát?nebo proč jsi sem do Londýna dojel?" 

,,no tak.nejspíš si lehnu tady na gauč a budu tady těch pár dní přežívat. no a dojel jsem hlavně kvůli tomu,že můj bratr se nedal vystát a chtěl jsem se podívat poprvé za dlouhou dobu někde sám.vetšinou jsem totiž cestoval s mojí holkou,ale ta se se mnou rozešla  hned po tom,co jsem jí oznámil,že jsem se vyspal s gayem.." zesmutněl.,,oh..s gayem?" podivila jsem se.,,ano. když jsme měli u nás doma večírek,vyspal jsem se s klukem.už dlouho jsem o sobě tušil,že jsem bisexuál.ale nikdy jsem nespal s nikým jiným než s holkou a nevím co se to se mnou ten večer stalo.Teresa tam se mnou nebyla,já se opil a tak nějak jsem se s ním ocitl v pokoji.sám.Tess se to potom dozvěděla a rozešla se se mnou." ,,oh.tak to mi je líto." a takhle to pokračovalo po zbytek večera.otázky na toho druhého,minulost a alkohol.horší kombinace snad ani neexistuje. 

Lost love|FF Marcus Gunnarsen Kde žijí příběhy. Začni objevovat