,,proboha co se to s ní stalo." ustaraně vyhrkla Martinusova matka, vzala Kathlyn za rámě místo mě a mně se z vysílení podlomily nohy.Vedla jsem ji už od té doby, co se v letadle po příletu postavila,protože tam málem omdlela,ale stejně se smála,na letišti v hale mávala na nějaké staré lidi a když jsme šli s Martinusem pro kufry,nechali jsme ji sedět,ale po příchodu seděla na zemi a povídala si se psem,který byl připoutaný u tyče.Prý mu dala i telefoní číslo,což jsme s Martinusem nepochopili.Byla chyba jí dávat alkohol.fakt jo. Naštěstí mě Martinus zachytil ze zadu a postavil mě.Vděčně jsem se na něj podívala.,,v letadle měli výborný servis."řekla Kathlyn,ani to nemohla pořádně vyslovit. Blondýnka se na nás nechápavě podívala.,,Byla moc nervozní z Marcuse." Vysvětlila jsem ji.pouze kývla hlavou na náznak že to chápe.,,Já nebyla nervozní.fakt ne.jen jsem měla žížu." podotkla Kath.,,Vážně Kath?Měla jsi jen žízeň?A proto jsi po cestě na letiště v londýně málem zabila taxikáře,byla protivná na letušku,řekla jsi ji,že ti dali špatnou letenku a ve skutečnosti jsi měla jet na Bahamy?" Odpověděl jí Martinus.Kath otevřela pusu,že něco řekne,ale Martinusův otec jí v tom zabránil.,,Ty budeš asi Cara že?" podíval se na mě a natahl ke mně ruku.Pouze jsem kývla a seznámili jsme se.I s Anne jsme si stihli podat ruce,těsně před tím než se nám Kathlyn zkácela,jako strom.,,Tak pojďe,ať se tahle dobře vyspí a ať nám v autě vysvětlíte ,proč se vlastně takhle zřídila." nařídila Gerd,popohnala Kjela a Tiniho aby pomohli tašky naskládat do auta a mohli jsme jet do Trofors.
,,takže.Jak přesně tohle začalo?" zeptala se.,,mým příletem do Anglie." odpověděl Martinus.,,Buď víc konkrétnější zlato." pobídla ho máma znovu.povzechl si a začal vyprávět.,,No prostě.Když jsem dojel do Anglie a volal vám,aby jste mi dali na Kathlyn číslo,hned potom jsem jí šel zavolat a s otevřenou náručí mě přivítala a ubytovala. prvních pár minut se mě sice ptala na to,co tam v Anglii vůbec dělám,ale pak se to zvrtlo na to,že se zeptala na vás a co je nového tady v Trofors,řekl jí všechno včetně Marcusového chování a to jí tak nějak dostalo.Šla do kuchyně,když jsem se chystal jít okoupat,ale přišla Cara,která má vlastní klíče od jejího bytu,což už jsem ti vysvětloval v telefonu proč má vlastní byt,takže se ani nenadechuj a neptej se,kde na to sebrala.každopádně,když jsem se snažil vytáhnout ručníky ze skříňky uslyšel jsem Caru odemykat,no a když jsem otvíral dveře,tak jsem do Cary narazil." do háje..už zase je to tady.začínam se červenat.,,jí začala téct krev z nosu a potřebovala kapesníky.takže jsme šli do kuchyně,kde Kath ležela na zemi v hysterickém pláči a když ji Cara uklidnila,tak usnula a my se dozvěděli,že se s Marcusem vzájemě milují,jen jsou oba tak tvrdohlaví,že si to sami od sebe neřeknou." vysvětloval.,,tak ale počkej.v tom případě nechápu,proč se tak zřídila." rozhodila nechápavě Anne rukami do vzduchu.,,přesně o to se tady teď snažím ti říct mami." zakroutil očima.,,tak pokračuj." pobídla ho znovu.,,no..Jak jsme se to dozvěděli,tak jsme začli vymýšlet plán,jak udělat,aby si to ti dva řekli a došli jsme k tomu,že by jsme mohli Kathy unést do Norska a říct jí ,kde letíme až v Londýně na letišti.To se ale tak trochu nepodvedlo a dozvěděla se to tři hodiny před odletem a začala být strašně nervozní a nervní byla ještě vic před tím,než se to dozvěděla.To jsme s Carou tak trochu nezvládali a Cara se letušky zeptala v letadle,jestli by jí nemohla donést skleničku a že už jí 18 let bylo." ,,počkej.to se jako opila z jedné skleničky?!"podívala se překvapeně.Martinus zakýval hlavou na znamení nesouhlasu.,,jenže Kath tu skleničku vypila ještě dřív,než jsme s Carou stihli mrknout a chtěla další.tak se Cara prokladla k vozíčku s občerstvením a sebrala tam pár lahviček nějakého alkoholu.A i když jí to uklidnilo,tak nevím co udělá Marcus až ji takhle uvidí.Ona ho nejspíš jede vyléčit,ale sama se takhle zřídí." mihl rameny.,,Tyjo.A vážně si myslíš ,že si ji Marcus připustí k tělu,když k sobě nepustí svoji matku?" nejistě se zeptala.,,mami.ber to tak,že Marcus se tak chová od doby,co Kath musela odjet.nebo spíš od doby,co se nejspíš Kath vyspala s ani nevím kým a Mac se to dozvěděl." Podívala jsem se lítostně na kathlyn,která si začala zpívat veselé písničky a za chvíli se k ní přidali i ostatní.Jen ať to dobře dopadne a je opět šťastná.nic jiného bych jí ani nepřála.Cesta do Trofors utíkala rychle,díky Kath,která měla chuť si neustále s někým povídat a proto jsem se i neustále smáli,protože některé slova vyslovovala fakt vtipně.
Když jsme dojeli před velký bílý dům,Kath byla jako první,která vystoupila z auta a rychle utíkala k domu,ani se neopovážila sáhnout na kufry.,,Kathlyn!Máš tu kufr!" zakřičel na ni Kjele.Bruneta se ale ani neotočila a my jsme se na ni všichni nechápavě dívali.Přiběhla před dveře a než je stihla otevřít,objevil se před ní vysoký blonďák,který rázem ztuhl v pohybu.Ovšem zatvářil se i znechuceně,když se mu na botách objevila žaludeční šťáva,oběd a bůhví co ještě.Pohladil Kath po zádech, na něco se jí zeptal a když mu zakroutila hlavou,zul si boty,chytl zohnutou brunetu pod pažemi,tak si ji narovnal a přehodil si ji přes rameno.Ukázal nám rukou že to zvládne ,otočil se a zmizel v domě.
,,V-viděli jste právě to,co já?" vykoktal Martinus s překvapeným pohledem.,,M-Martinusi.O-on-no to asi v-vážně v-vyjde." vykoktala jsem taky.Všichni jsme tam stáli na jednom místě,bez jakéhokoliv pohybu ještě dalších pár minut.Pokud vím dobře,nikoho známeho si takhle blízko nepustil.Aspoň Martinus to tak říkal.On ji asi vážně miluje.
Dvě kapitoly za den, huh? Jakože, moc si na to nezvykejte xdd
ČTEŠ
Lost love|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionDruhý díl knihy My second family . My heart's in better place since like I met you. Now all I have are these old messages and pictures.