18.

1.4K 63 2
                                    

,,hej vy dva.Jdeme se koukat na film.Jdete s námi?" vyrušila nás Cara,když otevřela dveře dokořán,ani se neopovážila zaklepat.,,jak víš že jsem tady?" nepamatuju si,že by jsem jí říkala,že jsme se usmířili.My se vlastně s Carou ještě dneska ani nebavili.,,Nebyla jsi u sebe,tak mě napadlo,že by jsi mohla být tady." rozhlídla se po pokoji a když uviděla rozbitou vázu,nadechovala se,že něco řekne.,,Nic neříkej." Zakázal jí Marcus,ale stejně ho odignorovala.,,Hele vy dva jste se asi potom ještě hodně pohádali co?" ,,právě že vůbec.A neřeš to." okřikla jsem po ní.Udělala obrané gesto.,,Fajn,tak až to uklidíte,přijďte za náma do obýváku.Něco vybereme." oznámila a zavřela dveře.Oddělala jsem Marcusovu ruku z mého boku a zvedla se z postele.,,Kam jdeš?" zeptal se.,,uklidit to." namířila jsem ke střepům a ty největší kusy jsem začala sbírat do dlaně.,,Počkej.Vždyť se pořežeš." přišel ke mně,sebral si střepy z mých rukou a odložil je zpět na zem.,,jdu pro lopatku,smetáček a vysavač,ať jeden z nás nepřijde o prst.Navíc to budu uklízet já,protože jsem to rozbil.Takže si jdi zpět lehnout,nebo jdi za Tinusem dolů." Zvedl se,když jsem mu nic neodpovídala a odešel z místnosti.Stejně jsem ho neposlechla a do začala sbírat znovu. Sykla jsem bolesí.Nechtě jsem se řízla do prstu,ze kterého mi začala vytékat krev.Strčila jsem si ho do pusy a snažila se krev vsáknout,ale pořád mi tekla.,,Ty jsi mě neslyšela?" Otočila jsem se na Marcuse,který šel směrem ke mně a hned na to si přede mě čopl.,,Ukaž mi to." Nastavil dlaň do které chtěl,aby jsem mu vložila mou ruku.,,to je dobrý." řekla jsem.,,Ukaž mi to." zvýšil ton hlasu.Věděla jsem,že mi nedá pokoj do té doby,dokud mu poraněný prst neukážu,proto jsem ruku předpažila s dlaní otočenou navrh,aby se mohl podívat.Opatrně se poraněného místa dotknul.Sykla jsem a smutně se na mě podíval.,,Štípe to moc?" ,,Ne,Marcusi!"Prohodila jsem ironicky.,,Fajn,blbá otázka.Pojď se mnou,dám ti na to desinfekci a zalepím ti to." Zvedli jsme se a přešli do koupelny, kde mi kapesnikem utřel zaschlou a stále vytékající krev.Poté mi na to střiknul desinfekci, která štípala jako čert a nebýt Marcuse, který se mě snažil zabavit, aby jsem na to nemyslela by jsem byla snad mrtvá. Zalepil mi to a když jsem se chystala jít sbírat střípky dál, poslal mě do obýváku za Carou a Tinim. Sice jsme odmítala,ale on se nedal přemluvit mým přístupem a z pokoje mě přímo vyhnal se slovy,,aspoň někdy mě poslouchej."

Pohodlně jsem se usadila na gauč vedle Cary.,,takže. Co je na programu?" vyptávala jsem se.,,nemáme ponětí,čekáme na vás.Kde máš Maca?" Tinus si usrkl z jeho pití.,,hraje si na uklízečku." ušklébla jsem se.,,já to slyšel." převrátila jsem očima. Marcus se posadil vedle mě a obmotal si ruku okolo mých ramen.,,takže.Na co se Teda koukáme?" zeptal se.Cara s Tinusem se uchechtli.,,Přesně Na tohle jsem se ptala já před chvílí." odpověděla jsem mu.,,To znamená?",,že nemáme ponětí a máš něco vybrat." Car hodila Marcusovi ovladač,kterým zapnul televizi.

,,jé,hele. Zrovna dávají Než jsem tě poznala." všechny nás sjel spokojeným pohledem.,,Co to je?" zašklebila se na něj Car.,,romant-",,fajn, tak dál." přerušila jsem ho. Na romantický film jsem opravdu neměla náladu. Cítila jsem, jak mě žehl pohledem, ale stejně vybíral dál.,,co třeba Hotel Transilvánia 3?" navrhl další.To nemyslí vážně, že ne?

,,nedávají tam nějaký horor?" zeptala jsem se a v tom jsem si všimla, jak se na sebe Tinus s Macem nejistě a vystrašeně podívali. Musela jsem se ušklebit.,,t-to ne. Brácha vrať tam tu Transilvánii.Mně se to začalo i celkem zamlouvat." popohnal Maca a luskl prsty.,,snad se nebojíte." s úšklebkem se Cara zadívala na Tiniho.,,Ne.Samozřejmě že né." odpověděl ji Tinus, ale v jeho hlase prevažovala nejistota. A to dost velká.,,Tak fajn. Marcusi dej mi ovladač." přikázala mu a natáhla k němu ruku.Mac sice zaváhal, ale přece jen jí ho podal.,,Hele.Zrovna dávají Slandermana. To nechávám." odložila ovladač na stůl.Nemohla jsem si nevšimnout vystrašených pohledů dvojčat.
Celou dobu, co film trval, jsme naše drahé polovičky drželi v objetí my s Carou a uklidnovali je, místo toho aby tohle dělali nám.Já se z nich někdy zblázním.

Fajn, tady je trochu kratší. Ale jakože není moc ideální psát ve tři ráno. Za což se omlouvám,ale přísahám že budu vydávat kapitoly dřív 😂❤️

Lost love|FF Marcus Gunnarsen Kde žijí příběhy. Začni objevovat