23.

1.3K 54 10
                                    

,,No tak do háje,Caro!Musíš se tak hýbat?" Pokřikla jsem po ní.Právě se jí snažím uplést dva francouzské copánky pouze z vrchních vlasů a zbytek jí chci natočit kulmou,ale moje kamarádka nespolupracuje.V poslední době je vůbec nějaká nesvá.Už od odletu z Norska,ale ani mně,ani Tinimu neřekla,co se děje.Navíc mám pocit že kolikrát v noci ani pořádně nespí.I teď má kruhy pod očima,nebo aspoň měla by kdyby neexistoval make-up.,,Tak promiň ,že ta židle je nepohodlná." zakroutila se.Nevěřícně jsem vydechla.,,posledně jsi říkala,že pohodlnější židli už nemůžeš najít a záviděla jsi mi ji." zamračila jsem se.,,To je jedno.Pokračuj dál,už sebou nebudu tak šít.Hlavně už to udělej."Poručila mi a i když jsem ji měla sto chutí zabít za to,jak se v posledních dnech chová,pramínky vlasů na jedné půlce jsem jí začala zaplétat do drobného copánku.Po příjezdu zpět do Londýna jsme si odpočinuli a na druhý den jsme šli vybírat šaty na svatbu.Kluci byli netrpělivý a schvalovali nám každé vybrané šaty,které jsme si s Carou zkoušeli a to jsme obě vypadaly jak brambory.Nakonec jsem si stejně svolila rudě červené šaty po kolena a Cara černé na tenké ramínka.Okolo pasu měla uvázanou mašli.To dodávalo šatům ten správný nádech. 

Cara sykla bolestí a chytla se za břicho.,,Děje se něco?"Ustaraně jsem se podívala do zrcadla,před kterým seděla a já stála.,,N-ne.To je dobrý,Jen mě nějak pobolívá břicho,ale to přejde." Smutně se usmála.Pouze jsem nad tím chápavě přikývla a pokračovala dál ve své práci.Jelikož Cara dělala vlasy mně a také mě líčila,byla jsem skoro připravená.Ještě mi zbývalo,aby jsem se oblékla do šatů,ale to Caře také.Kluci by se měli chystat taky,ale v koupelně prý nic nepotřebují,což se celkem divím.Protože Marcusovi vlasy by se taky mohli splést do copánků,aby potom nechodil jak strašidlo s tím svým jeho drdůlkem a ve smokingu.U Tinuse mi to ani tak nevadí,ten vydrží s rozpuštěnými vlasy,ale u Marcuse mi to dělá celkem starosti.Bůhví co si o něm pak nevěsta pomyslí když tam půjde jako cuketa.Jediné co mě uklidnuje je to,že mu to sluší a to vždycky.Takže snad by se to mohlo k obleku hodit.

,,Už to máš?Potřebuju na záchod." Přecedila mezi zuby.Zakroutila jsem očima.,,Jo." přikývla jsem.Oddechla si,zvedla se.Vyšla jsem z místnosti,aby měla Cara soukromí a zavřela jí,protože nejsem jak Marcus po hororu,aby jsem s ní musela být i na záchodě.Došla jsem do obýváku a pohled mi spadl na Tinuse,který byl roztáhlý přes celý gauč s brčkem v puse přes které pil fruko a přepínal kanály v televizi.,,Kathlyn.Vy tady nic nemáte za dobré kanály.Jak tady můžete žít,vždyť tam nic není."nadal mi.,,Ty se máš jít chystat!Za půl hodiny je tady taxi a ty ještě nemáš ani vytáhlí smoking!" zakřičela jsem.,,Co se tady děje?" Vyšel Marcus z kuchyně pouze v teplácích,měl rozcuchané vlasy snad dva dny nečesané a zakousl se do jablka,které už měl skoro snězené.,,Nic.Máš jen prudící holku." protočil Tinus očima.Začala se mi vařit krev v žilách.,,Prudící?Prudící?Jo?Tak já se tady štvu s nějakým blbým upravováním půl dne,aby jsem se vám líbila,to samé Cara a vy místo toho,aby jste nám pomohli,tak se tady válíte celý týden na gauči a nic neděláte!" Takový nával vzteku jsem neměla už pěkně dlouho.,,To je ale vaše mínus že se chystáte tak dlouho.Máte být kluci a můžete se začít chystat čtvrt hodiny před slavností." Řekl Marcus,který se posadil na gauč vedle Tinuse,i když nemám tušení jak se tam vlezl a ovladač mu z ruky sebral.Zavřela jsem oči a zhluboka vydechla.Moje načervenalá tvář nabrala konečně pleťové barvy.,,Že já se tady vůbec snažím." zamumlala jsem si pod nosem a odešla do své ložnice,kde byly na skříni pověšené na ramínku mé šaty,které jsem si oblékla.Následně jsem si okolo krku obmotala volný stříbrný řetízek,který jsem dostala od mámy jako malá a naposled se shlédla v zrcadle.Vrátila jsem se zpět do obýváku,kde už seděla Cara v šatech,které měla v pokoji pro hosty,který tady taky mám a ve kterém většinou přespává,když je u mě na noc,takže je vlastně už asi její.Nebo teď tam na pár dní přespává Tini,ale na tom nesejde.Jediné co nebylo v pořádku bylo,že ti dva idioti byli pořád v tom stejném stavu,jako když jsem odcházela.Pouze změnili polohu,aby se tam vešla Cara.,,Kluci do háje!Už se běžte chystat!Vždyť jste ještě ani nezačali!"Pokřikla jsem po nich.,,Já jo.Vyslékl jsem si tričko a v taxíku si mám chut vysléct i tepláky."Pochlubil se Marcus.Probodla jsem ho pohledem.,,No jo.Já už jdu."Otráveně se zvedl z gauče  a rozešel se směrem ke mně,Aby mohl přejít ke mně do pokoje.Zastavil se však kousek za mnou,zmáčkl mi zadek a přiblížil se k mému uchu.,,Jinak ti to sluší,babe.Počkej večer."tiše promluvil,aby to ti dva neslyšeli.Ušklebila jsem se.Marcus pokračoval dál v cestě,ale jeho bratr se ještě ani neopovážil na mě podívat.,,Tinusi!"Lekl se tak,že vyskočil z gauče a vzpřimeně se postavil.Cara se začala nahlas smát.Podíval se na ní a ušklebil se.,,Ty se mi budeš smát jo?"když k ní přešel chtěl jí nejspíš začít lechtat na břichu,ale z toho úsměvu,který měla chvíli zpátky,se jí na tváři vyrýsoval ledový pohled,Tiniho ruce z břicha oddělala, postavila se a před odchodem z obýváku bez jakéhokoliv náznaku emocí promluvila.,,běž se raději obléct."Tini stál jako opařený a já to samé.Co se to s ní zatraceně děje.,,Viděla jsi to,co teď já?"ani nemrknul a trhavě se otočil směrem,kterým Cara opuštěla místnost.Mlčela jsem.Nemohla jsem vydat ani hlásku.Tohle není moje Cara,která by udělala všechno proto,aby mohla cítit Tinusův dotek.Ona někoho má.Někoho jiného než Tinuse.

Lost love|FF Marcus Gunnarsen Kde žijí příběhy. Začni objevovat