To mi ale začalo bít srdce jako utrhlé z řetězu,v krku se mi udělal velký knedlík,který jsem nemohla spolknout a pohled nemohla odtrhnout od toho,co bylo předemnou.
,,Co se děje Kath?" periferním viděním jsem viděla,jak se na mě Cara dívá s ustaraným výrazem.Podíval se na mě.Jeho tmavě pronikavé modré oči byly pořád takové,jaké jsem si je pamatovala.Mastné hnědé vlasy mu padaly do bledé tváře,na které vynikaly jeho čerevené rty.Do jeho očí jsem se nemohla přestat dívat,i když mi z jeho ledového pohledu vyskočila husí kůže na celém těle.Na jeho tváři se zničeho nic objevil lišácký úšklebek a začal se ke mně přibližovat.,,M-měly bychom už jít zpět,Car."otočila jsem se,čímž jsem její ruku,která se lehce dotýkala mého ramene strhla.,,A-ale co se děje?Kdo to je?" rychle se rozešla za mnou.,,Kathlyn!Počkej na mě!" vykřikl za námi brunet.Byl čímdál tím blíž k nám.Vlastně ani nevím proč ho odmítám vidět.Možná jen proto,že jsem mu dala své panenství a poté se mi neozval?ale nevím proč mě to tak trápí,když se mi nikdo z Trofors neozval po celou dobu,co jsem byla v Londýně.Chytl mě za rameno.Myslela jsem si,že je to Cara a tak jsem se otočila,ale Cara byla pořád vedle mě.Stál přímo předemnou po třech měsících.,,Ahoj Chrisi."falešně jsem se usmála.,,C-co tady děláš?Já myslel,že už jste dávno se školou odjeli." rychle vydechoval,kvůli tomu,že za mnou nejspíš běžel.,,Chrisi?!"otočila jsem se na Caru,která mě pozorovala s nevěřícným výrazem.,,Ano,já jsem Chris.A ty jsi kdo?"Celou ji sjel pohledem od hlavy až k patě.,,Chrisi,to je moje kamarádka a spolužačka Cara."Představila jsem je.Chris natáhl ke Caře ruku,která si s ním spojila dlaně.,,Já jsem Chris,Caro."Usmál se.S Carou to naštěstí nic neudělalo,za což jsem byla vděčná,protože já už byla v tuhle dobu zamilovaná až po uši.Pořád mi ale vadilo,že se na ní vůbec kouká,tak jak se koukal na mě.Vím co to znamená a nechci,aby si tím prošla i ona.Ten jeho svůdný pohled,který by ji měl podlomit kolena,bych poznala vždy a všude.,,Co tady obě děláte?" zeptal se po tom,co mu Cara sama od sebe pustila ruku.Já jsem tak ráda,že začala chodit s Tinusem a že ho miluje.,,To víš.My máme totiž tolik peněz,že jsme se tady letěly jenom tak projít na pár hodin."protočila jsem očima.Uchechtl se.,,pořád stejně vtipná."ušklebil se.,,Dojely jsme sem ke Gunnarsenům."odpověděla mu na otázku Cara.,,K nim?Proč zrovna k nim?"Nechápavým pohledem se napřed podíval na Car a potom na mě.,,Chodíme s dvojčaty."Vysvětlila jsem mu.Zarazil se.,,a-aha?To je mi ale novinka." překvapivě vydechl.,,Tak my už musíme.Ještě musíme stihnout dneska dost věcí,takže asi ahoj."zalhala jsem a táhla Caru pryč.,,Kath počkej ještě!" slyšela jsem jeho hlas a jako na povel jsem zastavila a otočila se.,,Půjdeš se mnou někdy někam na jídlo?"Zeptal se nejistě.,,Hele,my za dva dny odlétáme zpět do Anglie a ty dva dny nemám čas.Takže ne,ale napíšeme si.Ahoj."Na jeden nádech jsem ho odmítla,otočila se a mizely s Carou pryč.
---
Povídaly jsme si ještě tak tři hodiny a seděly na lavičce,kterou jsme po cestě potkaly,až jsme usoudily,že už začíná být chladno a tma a proto jsme se vrátily zpět domů.Ani jsem nešla pozdravit Maca,který byl nejspíš zalezený v pokoji a hned navštívila koupelnu,kde jsem si dala horkou sprchu a přemýšlela nad tím,co se to vlastně vůbec odehrálo.Proč mě pozval na rande,když ví,že mám Marcuse?Nebo proč se mi znovu snaží zamotat hlavu?
V Marcusovém tričku,které mi je po kolena jsem se s turbanem na hlavě rozešla k Marcusovi do pokoje.Posadila jsem se na okraj postele,sklopila hlavu a ručníkem si snažila vysušit vlasy.Poté jsem ho šla odložit na radiátor,po čemž jsem se znovu vrtátila na postel,na kterou jsem se posadila a zadívala se do zdi.Na Chrise jsem nepomyslela do dneška.Tak proč ho mám najednou v hlavě zase?Lekla jsem se,když mi Marcus odhrnul vlasy z ramene stranou a shrnul rukáv trička trochu dolů.Následně se mi přisáhl na krk a kůže na něm se pod jeho dotykem rozpálila.,,Marcusi.Už zase?"Zasténala jsem.,,Ale když ty jsi tak dokonalá."Zamumlal do kůže a našel si cestičku k mému ramenu.,,S Carou jsme dneska potkaly Chrise."řekla jsem tak,jakoby ho to nemělo ranit.Od mého ramene se odtáhl.Podívala jsem se na něj.V jeho očích se nacházela zvědavost,co tím chci naznačit.Tohle neskončí dobře vám říkám.,,Chtěl,aby jsem s ním někam zašla." ,,aha."s ledovým výrazem na tváři se svalil na postel s pohledem upřítým do stropu.,,A ty jsi určitě řekla,že s ním půjdeš že?" šlo vidět,že mu to vadí.,,řekla jsem,že s ním nikam nepůjdu." podíval se na mě.,,Ale myslíš na něj,co?"On my snad čte myšlenky?Sklonila jsem hlavu a kousla jsem se do rtu.Mlčela jsem.Kdybych promluvila,zalhala bych mu.,,úžasný."Odpověd si domyslel sám. naštvaně,ale potichu promluvil.,,Ty ho znovu chceš,že jo?Ten hajzl ti opět popletl hlavu že?"Zvedl se z postele.Když jsem uslyšela,jak se zvedá,každý jeho pohyb jsem pozorovala.,,Nechci ho proboha!"Probodla jsem ho pohledem.,,Jo?Tak proč na něj sakra myslíš?!" stoupla jsem si před Marcuse.,,Já nevím proboha!" Rozhodila jsem rukama nad hlavu.,,Ale víš.Je rozhodně hezčí než já.Už od malička má všechno co já ne.tak mu dovol,aby si tě taky nechal.Aby mi tě přebral a opět znovu zvítězil.Oči se mu začaly lesknout.,,Marcusi!Sakra přestaň! já ho nechci rozumíš?Chci jenom tebe."Zašeptala jsem.Dotkla jsem se jeho líce.Zavřel oči,ze kterých jako na povel vytekly malé kapičky vody a výrazně polkl.,,Tak proč na něj myslíš,Kath.Proč." zašeptal.I u mě i našly slzy cestu ven.Ruku jsem vrátila zpět k mému tělu.,,Já nevím.Možná proto,že jsem ho dneska viděla po dlouhé době.Možná proto,že byl můj první.Třeba kvůli tomu,že spolu máme taky minulost.Já prostě sama nevím." vzlykla jsem.,,Ale to,že na něj myslím neznamená,že ho miluju,protože já miluju jenom tebe.Prosím,věř mi."Nedočkala jsem se žádné jeho reakce.Ani se nehnul.Bylo naprosté ticho.,,Neopouštěj mě." znovu jsem vzlykla.opatrně mě přirazil na zeď za mnou,chytl mé lícní kosti do jeho rukou a přisál se mi na rty,od kterých se stejně po chvilce odlepil,kvůli nedostatku kyslíku.Opřel si čelo o to mé a zrychleně jsme oba dýchali.,,Když neopustíš ty mě,já neopustím tebe."
Part two IS here <3 nechtějte po mě novou kapitolu aspoň tři dny, dekujuuu xddd<3
ČTEŠ
Lost love|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionDruhý díl knihy My second family . My heart's in better place since like I met you. Now all I have are these old messages and pictures.