,,Je vám taky takové horko?Mám sucho v krku! Já umírám!Asi brzo odpadnu! Panebože moje břicho!Asi se pozvracím!" Kathlyn takhle vyšiluje už od té doby co jsme nasedli do letadla.Já vedle ní nechci sedět.Ptala jsem se Martinuse,jestli si nechce prohodit místo,ale schválně řekl,že ne,protože mu sezení uprostřed děla blbě.Hezká výmluva Gunnarsene.,,Prosím vás ,madam,nemohla by jste nám donést nějaké víno? Nebo spíše řečeno mojí kamarádce,která měla měsíc zpět 18?" promluvila jsem na kolem jdoucí letušku.Dobře, možná neměla 18,ale musím Kathlyn nějak zklidnit,tohle se nedá poslouchat ani přes sluchátka.Letuška pouze kývla a za chvíli byla zpět u nás.,,Děkuji moc." poděkovala jsem a skleničku šampaňského podala Kathlyn.Ta se na mě ani nepodívala a než jsem stihla mrknout,ve skleničče nebyl ani malý náznak toho,že v něm bylo nějaké víno.S Tinusem jsme párkrát za sebou rychle zamrkali.nemohli jsem uvěřit tomu,jaké nervy musí mít z potkání Marcuse.Kathlyn mi podala skleničku zpět do ruky se slovy,,Potřebuju další! a nutně!" vytřeštila oči.,,K-Kath jsi si tím..--" ,,Ano,Caro Courtneyová! Jsem si tím na tisíc procent jistá! takže mi sežeň další,jinak se tady asi brzo zblázním!" přerušila mě.Ta holka by dneska měla trochu zklidnit.Na to že přišla o práci ,vypadá spíš vynervovaně než smutně.
Neochotně jsem vstala a vydala se na záchod,kde jsem se pouze prohlédla v zrcadle ,chvíli počkala a poté spláchla.Otevřela jsem dvířka,ale jen trochu a nakoukla malou škvírkou,jestli je vzduch čistý a nikdo není v okolí.Když jsem se ujistila a byla si stoprocentně jistá,přesunula jsem se k vozíčku s potravinami a pitím,kde jsem nabrala pár malých flašek nějakého alkoholu a schovala si je do kapsy od tepláků,ve kterých chodívám normálně i v centru lonýna.Pomalu jsem se vracela na své místo a konečně se posadila.Kathlyn jsem jednu flaštičku, vlastně ani nevím čeho ,podala .Nepotřebuje se zase opít tak moc.podívala se na mě pohledem jestli to myslím vážně.,,Jen jedna?!" zamračila se.,,Za chvíli ti dám další.Kdoví co v tom vůbec je" řekla jsem jí klidně.Otočila hlavu zpět k okénku a nasadila si sluchátka do uši,tudíž jsem se taky otočila.Martinus mi odhrnul vlasy z ramene a dal mi je za ucho.,,Máš v plánu ji doufám opít že jo." pošeptal mi a vlepil mi menší polibek na krk.Pod jeho dotykem,mnou proletěl výbojek elekřiny.Usmála jsem se.,,hm..A na co ji tak nutně potřebuješ opít?" Zeptala jsem se provokativně.Moc dobře jsem věděla na co.Jen jsem to od něj chtěla slyšet.,,hmm.tak třeba na tohle-" políbil mě na líčko.zavřela jsem oči a na mém tělě by nebylo místa,kde by jsem neměla husí kůži.,,Nebo taky na tohle." Odhrnul mi kousek rukávu z ramene a obdarovával polibky můj krk,moji klíční kost a taky rameno.Opřela jsem se hlavou o sedadlo za mnou a užívala si každičký jeho dotek.Stejně jsem ho ale musela přerušit,protože jsem si všimla,že Kathlyn měla ten neznámí alkohol už vypitý a držela v ruce prázdnou flašku.Začala jsesm se hrabat v kapse přesně tou rukou,kterou se snažil Martinus přivlastnit.,,ale no ták." Zakňučel mučivě.,,Tohle si necháme až na večer honey.,, pouze se s napučeným pohledem opřel o svoji sedačku a dal si sluchátka do uší.Chová se jako malé dítě. Zaklepala jsem Kathlyn na rameno .Sundala si sluchátka z uší a otočila se na mě.,,Tady máš další čtyři.Ale prázdné flašky kutálej pod sedačku před tebou,ať to není na nás." zašeptala jsem,aby nás nikdo neslyšel. pouze kývla hlavou a lahve mi vytrhla z ruk.Když jsem se ujistila,že má o zábavu postaráno a nějak se na mě nebude koukat,sebrala jsem Martinusovi jedno sluchátko,dala ho do uší sobě, opřela se o jeho rameno a na chvíli zavřela oči.
~3 days to conceeeert. Taaak kdo jde a kdo se taky neskutečně těší? Já tomu třeba pořád nemůžu uvěřit,protože před chvílí tam bylo třeba 164 dní a teď? Only 3?jako haló?
ČTEŠ
Lost love|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionDruhý díl knihy My second family . My heart's in better place since like I met you. Now all I have are these old messages and pictures.