Kathlyn
Nervózně jsem chodila tam a zpátky po koupelně a s mobilem v ruce jsem si okusovala kůži pod nehty. Zlozvyk. Úplně jsem zapomněla na to, že mám křeče v břiše. Nebo na to, že jsem měla chuť vyzvracet snad všechny břišní orgány. Dokázala jsem se soustředit pouze na to, co má Cara s Martinusem.Car nikdy nešla ven s klukem po šesté a sama říkala že s nikým tak pozdě nepůjde, pokud do něj nebude zblázněná. Teď je půl osmé večer a ti dva se ještě pořád nevrátili. Co se to jenom děje? Ne že by jsem to Caře konečně nepřála. Martinus je pro ni vhodný, ale i tak.dvě nejlepší kamarádky chodí s dvojčaty se stejnými geny. To je opravdu gól. Ale přece jenom, i když Tinimu věřím, bojím se, že jí ublíží. Vždyť je Car ještě malé dítě a na zlomené srdce ještě není připravená. Dobře, má šestnáct. Ale i to je málo! A navíc, je to její první. Ne že by jsem já neměla Maca jako prvního, ale stejně. Chci, aby byla šťastná. Zaslouží si být šťastná.
Trhla jsem sebou a zadívala se na dveře okousek vedle mě,na které někdo zaklepal a já bez vydání jediného slova čekala, až dotyčný vejde. Po chvíli se tak stalo a v rámu dveří se objevil Marcus s pohledem plných obav.,,děje se něco? Jsi tady moc dlouho." popošel ke mně a přitáhl si mě k němu do objetí. Hlavu jsem měla v jeho sevření, ruce jsem obmotala okolo jeho pasu a nechala se hýčkat polibky, kterými mě obdarovával.,,nic. Jen. Jen je Cara někde s Tinusem." vysvětlila jsem. Chytl mě za ramena, odtáhl mě od sebe a upřeně se mi koukal do očí.,,počkej. Jakože. Můj bratr a tvá nejlepší kamarádka?" zmateně zamrkal.pouze jsem přikývla. Pustil mě.,, no to je boží!"široce se usmál a začal chodit po koupelně sem a tam, jako já před chvílí. Dělá si srandu, že jo? Nechápavě jsem ho pozorovala.,,uhm. Prosím?" zeptala jsem se, jestli jsem slyšela správně.,,Co je na tom tak Božího?" poslední slovo jsem se snažila napodobit hlasem, jakým ho on řekl.Zastavil se a podíval se na mě zamračený pohledem. Vyděsila jsem se. Ten kluk mění nálady častěji,než já teď v mém stavu.rychle se ke mně přiblížil, chytil mě pevně za ramena a zatřásl se mnou, až se mi opět udělalo blbě.,,Všechno!Že se dvojčata narodí ve stejný den,poprvé objeví nové věci ve stejný den a dokonce si už najdou i holky ve stejný den! To je gól!" v jeho očích mu poletovaly jiskřičky nadšenosti a koukal do těch mých, zmatených.Hned na to, jsem se chytla za břicho na místo, kde by měl ležet žaludek, nafoukla líce jako nějaká žába a odtrhla pohled z jeho očí někde do země.,,uhm. Jsi v pohodě?" zeptal se ustaraně a než jsem stihla něco povědět, utíkala jsem k záchodové míse, které jsem nahlídla snad až do vnitra a ve které hned na to plavali kousky jídla.Vlasy jsem si držela za ušima, aby jsem je neměla ozvracené, však Marcus hned přišel a vlasy sčísával dozadu do jeho dlaní, čímž mi ušetřil dost velkou práci. Bože. Já tak nenávidím menstruaci.Přestala jsem zvracet a rychle zbystřila. No jo. Doprdele. Jestli si okamžitě nedám vložku, za chvíli podemnou bude červená kaluž.Ne.to se nesmí stát. Neměla jsem ale sílu vstát i když jsem chtěla sebevíc. Nakonec jsem to vzdala a opřela se o vanu vedle záchodu. Marcus se na mě ustaraně koukal.,,co se děje?" nakrčil obočí a čopl si předemnou. Uchopil mé dlaně do těch jeho a palci mi mnul klouby na prstech.,,Dojdeš mi pro něco?" s prosbou jsem se mu zadívala hluboko do těch jeho hnědých čokoládek, které bedlivě čekali na to, co ze sebe zase dostanu za kravinu.,,Cara má v kufru vložky. Dojdeš mi pro ně prosím?Jo a. U mě v kufru by mělo být spodní prádlo, takže bych si prosila i to. Půjdu se rovnou osprchovat." zatvářil se znechuceně. Naklonila jsem hlavu na stranu a otráveně jsem vydechla.,,Vážně Macu?" odfrkla jsem.,,to máš jako ty pfujky problémy?" jeho znechucený výraz nepřestával.,,tak zaprvé. Říká se tomu menstruace neboli krámy a za druhé ano! Takže tě teď prosím, aby jsi mi zašel pro věci, které teď potřebuju, pokud nechceš vytírat podlahu od toho tvého phujky!" zamračila jsem se. Udělal obrané gesto a za chvíli byl i s hygienyckýma potřebama u mě a balíček mi předal do ruk. Rozbalila jsem balení při tom, co jsem se zvedala, aby jsem přešla k záchodu kousek od vany.Když jsem si všimla, že se na mě Marcus lítostivě kouká a pořád čopí na tom stejném místě, probodla jsem ho pohledem.,,a trochu soukromí?" vyštěkla jsem po něm.Pouze udělal obrané gesto a vydal se pryč z koupelny.
---
Unavená jsem sebou plácla na postel vedle Marcuse a byla ráda, že vlastně vůbec žiju.Během sprchování mě párkrát chytli silné křeče do podbříška, že jsem musela vodu vypnout a ve vaně se srulovat v klubíčku. Jediné štěstí bylo, že jsem horký pot, který se mi na čele vytvařel mohla hned potom co bolest ustála spláchnout vodou.
Marcus se ke mně přiblížil a rukou mi zajel pod tričko na záda, na kterých mě začal hladit.,,jsi v pořádku?" zeptal se mě dneska už asi po desáté.pouze jsem zabrblala na souhlas.,,víš o tom, že jsi zvracela dva dny po sobě?" zvedla jsem hlavu a podívala se na něj s pohledem myslíš to vážně a nakonec jsme stejně nadzvedla levé obočí, aby mi vysvětlil, co tím chtěl vlastně naznačit. Oddělal ruku z mých zád a dal si ji k tělu. Poté se zatvářil nervózně.,,tak mě napadlo,jestli třeba.. Jestli nejsi třeba těhotná." vyprskla jsem smíchy. Ten kluk mě dneska zabíjí.,,děláš si srandu, že jo?" zeptala jsem se mezi smíchem. Tvářil se zatraceně vážně, z toho jsem taky usoudila, že to vážně i myslí. Klekla jsem se naproti němu s úsměvem, sebrala do ruk jeho hlavu a upřeně jsem se mu koukala do očí.,,Marcusi.Včera jsem zvracela jen kvůli tomu, že mi nesedl alkohol a dneska, protože jsem to dostala. A navíc. Měsíčky bych neměla kdyby jsem byla těhotná, ty hlupáčku." políbila jsem ho na špičku nosu. Vydechl si, jakoby se mu i ulevilo.,,tak to jsem rád." řekl nakonec a já se na něj usmála.,,takže.. Dneska na sex můžu zapomenout co?" pustila jsem mu hlavu, přepadla z kolen na zadek a dlaní se praštila do čela.,,ty jsi vážně nemožný, Gunnarsene." oznámila jsem mu.,,myslíš ty někdy na něco jiného, než jen na sex?" odtáhla jsem si dlaň z čela a ruku si přitáhla k tělu.,,jo. Na to, proč jsi tak zatraceně krásná." zalichotil mi a položil mi dlaň na líčko. Jeho ruku jsem obalila do té mé a jemně se lýsala k jeho dlani se zavřenýma očima.mám pocit, že v mé tváři se teď jevily všechny odstíny červené. Od té nejtmavší až po nejsvětlejší.,,takže vážně teď nic nesmíme dělat?" řekl smutně. Otevřela jsem oči, ruku mu shodila z mé tváře a probodla ho pohledem, ani nevím proč.,,ne Marcusi, nejméně pět dní teď nic nebude!" okřikla jsem po něm.,,ale neboj. Až mi to Pfujky skončí, dám ti vědět." řekla jsem klidněji.Zamračil se.,,Neber mi slova! To Pfujky můžu říkat pouze já!" protočila jsem očima a svalila se na záda.,,proč já s tebou vlastně chodím." zamumlala jsem spíš pro sebe.,,protože jsem neodolatelný?" nahnul se nademě, ruka mu zabloudila pod mé bílé tričko a rty se natiskly na můj krk.,,Marcusi!Nezačínej zase!" okřikla jsem ho. Chudák se lekl, stáhl ruku k sobě a uraženě se svalil vedle mě.
ČTEŠ
Lost love|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionDruhý díl knihy My second family . My heart's in better place since like I met you. Now all I have are these old messages and pictures.