16.

1.4K 62 2
                                    

,,nepůjdeme se někde projít?" navrhla jsem těm třem,kteří leželi vedle mě na gauči a něco dělali na mobilu,zatímco já ležela a dívala se do stropu,protože ten můj se mi vybil půl hodinu zpátky.Cara mobil odložila vedle sebe a hlavu otočila na mě.,,To není špatný nápad." přikývla.,,nepůjdem se koupat?" navrhl Tinus.,,do vany?" nechápal Mac.,,jasně že do jezera." plácl se Tini do čela.,,vy si klidně jděte,ale já se budu jen dívat." Všichni se na mě podívali se soucitem.,,no co? je to normální a já už jsem zvyklá.ale jak říkám,vy si klidně jděte,já budu na břehu hlídat věci a opalovat se." řekla jsem klidně.,,tak fajn.Ale v čem se chceš opalovat?Slunce nesvítí,pouze je jen dusno." oznámil Tinus.Zabořila jsem hlavu do polštáře.,,To nikam nejdu." zamumlala jsem.,,Tak ale já jdu.Kluci jdete se mnou?" zeptala se Cara.Kluci nejspíš pouze přikývli a cítila jsem,jak se všichni tři zvedli z gauče..,,Caro?A ty máš plavky?" podívala jsem se na ní.,,nemám.ale kdo říkal,že musím mít plavky?" Mikla rameny.Tinus se na ni podíval s úšklebkem.,,Ty se nezdáš." ,,ale půjdu ve spodním prádle,blbečku!" okřikla ho.,,doufám že bude aspoň bílé." přidal se Marcus.Probodla jsem ho pohledem.,,halo?zlato?já tu ležím přímo před tebou?" upozornila jsem na sebe.,,neslyšel jste někdo něco?Protože já mám pocit,že někdo tady právě promluvil,ale nikdo jiný kromě vás dvuch tu není." rozhlížel se všude kolem sebe,ale na mně mu pohled ani jednou nezavadil.zhluboka jsem vydechla a znovu zabořila hlavu.Slyšela jsem uchechtnutí.,,Proč jsem sem vlastně vůbec letěla?" vzlykla jsem.Z očí mi začali bezdůvodně vytékat slzy.Když si toho  Marcus všiml,šel si sednout vedle mě a pohladil me po zádech.,,Co ti je,babe.Proč pláčeš." posadila jsem se a mávala si rukou před obličejem,abych zahnala slzy.,,Já nevím." slzy mi začali stékat ještě víc.Tinus s Carou se na mě dívali nechápavě.,,My mizíme.Vás tu necháme osamotě." Vyhrkla Car a táhla Martinuse pryč.Marcus se na mě se starostí v očích podíval.,,Pojď ke mně." natáhl ruce na objetí a já se opřela o jeho hrudník.Obmotal okolo mých ramen ruce a začal se mnou houpat ze strany na stranu.,,Teď si fakt začínám uvědomovat,že je asi dobře že nejsem holka." odhrnul mi vlásky z čela a vlepil mi na něj polibek.,,Buď.Ježiš já nechci brečet.Co to zase se mnou je." odtáhla jsem se od něj a začala si pod okem utírat mokré místa,když jsem si byla jistá,že už mi víc slz nepoteče.,,už jsi v pohodě?" zeptal se.Přikývla jsem.,,To jste se teda koupali dlouho." dostala jsem ze sebe,když jsem za mými zády zaslechla někoho jít.Jelikož byli rodiče i s Emmou v obchodě a říkali že se staví ještě na návštěvu k babičce,bylo mi jasné,že to je Marcusovo dvojče a má nejlepší kamarádka snad od školky.

,,začalo pršet." sklesle ze sebe vydala Cara a zhrbené si sedla na gauč a Martinus jí následoval.Vyprskla jsem smíchy.,,Ty jo.to je teda štěstí.Martinus tě mohl konečně vidět jen ve spodním prádle a ono vám začne pršet." řekla jsem přidušeně.Cara mě probodla pohledem.,,ale já už jí ve spodním prádle viděl.a ne jen to.že puso." ušklébl se na ni a trochu jí odhrnul rukáv z ramene,na kterém měl upříty pohled a myslím,že jí chtěl políbit.Cara se sice začala červenat,ale to jí nebránilo nic v tom,aby se nenatáhla pro nejbližší zlavec  a začala ho tím bít.Tini se chytl za hlavu a sruloval se v klubíčku,což znamenalo,že má přebarvená bruneta výhodu a  posadila se mu na bok,čímž ho začala bít ještě víc.Tinus se smál snad na celý dům.,,Cože?! On je mladší o 15 minut a viděl toho na své holce víc než já?!" Marcusovi spadla brada.Já toho kluka někdy zabiju.,,viděl jsi mě ve spodním prádle!A ještě k tomu hrát fotbal! Tak co si stěžuješ?" už jsem ho tím pohledem neprobodla.já ho jím přímo propálila.,,No dobře.Ale musíš uznat,že pořád toho viděl víc." povzdechl si.,,Jo.Ale narozdíl od něho,nespal každý den s nějakou jinou." zastala jsem se ho a všichni rázem utichli.Marcus zalapal po dechu a upřímně jsem ani já nemohla uvěřit tomu,co jsem vypustila z úst.,,Jo?Ale stejně jsem přitom pořád myslel na tebe!Jaké by to s tebou bylo!Na nic jiného než na tebe jsem se nemohl soustředit,i když jsem měl v sobě skoro dvě promile alkoholu!" zamračil se.,,Já ti neříkala,aby jsi na mě myslel!" okřikla jsem po něm.Cara s Tinim se postavili před nás.,,A dost!" Bruneta zvážněla.,,Jo? Tak proč jsi sem do prdele vlastně vůbec jezdila znovu?Já se měl dobře bez tebe!" z očí mi začali stékat slzy.Moje srdce začalo bít poněkud rychleji a málem jsem zapoměla na to,jak se dýchá.,,A dost!To by stačilo!"Zakřičel na nás Tinus,ale já ho zvládla úspěšně odignorovat.,,Včera v noci jsi říkal něco jiného." nevěřila jsem svým vlastním uším.Vážně to řekl?vážně řekl,že se má beze mě líp?Proboha.Proč mě sem Cara vůbec zatáhla.Proč? ,,Marcusi omluv se jí okamžitě." Cara se konečně taky ozvala.,,Nemám za co."Bezcitně jí odpověděl,zvedl se z gauče a odešel.Zkácela jsem se na gauč,na kterém jsem se skrčila a nahlas vzlykala.Nemohla jsem uvěřit tomu všemu,co teď vypustil z úst.Jak jsem mohla bý tak blá a věřit mu?Tu noc vypadalo,že to myslí vážně.Ale co když jsem byla jen další jeho oběť a když si uvědomil,že jí jen tak nezíská,tak se na to prostě vybodl? 

Cara si lehla za mě a přitáhla si mě do pevného objetí.Jelikož se Tini už nevešel na gauč,sednul se před něj,chytl mě za ruku a začal mi mnout hřbet jeho palcem.,,To bude dobré,Kath.On se uklidní,neboj se." Uklidnil mě.,,Ale co když ne? Co když to myslel vážně Tini?" vzlykla jsem.,,Ale nemyslel.Ho to přejde,mluvil z něj pouze vztek.S tebou vypadá opravdu šťastný.Za ty tři dny co jsi tady,se konečně zlepšil a dokonce se i usmíval.Už se nebojí na nikoho ani promluvit.Měníš ho k lepšímu,beruško." pohladil mě po vláskách. snažil se mě uklidnit,což se mu nakonec i celkem trochu povedlo.Stejně jsem ale co dělat,aby jsem ty Marcusova slova vytlačila z hlavy pryč.Vlastně jsem si je musela pořád přehrávat v hlavě,i když jsem nechtěla.

Upřímně?Ten den měl skončit úplně nejvíc šťastně.Tak velká hádka nebyla v plánu.:) A taky se za to jdu zastřelit,protože při psaní se mi párkrát taky nahruly slzy do očí xddAle já vím,že mě nezabijete,protože by vám neměl kdo psát tak úžasné knižky jako já že jo xdddd Nejsem egoistická :)))))

Lost love|FF Marcus Gunnarsen Kde žijí příběhy. Začni objevovat