Stihli jsme shlédnout ještě tak pět pohádek,až jsme konečně usoudili, že by jsme mohli jít konečně něco dělat.
,,co třeba, kdyby jsme šli na procházku." Navrhl Marcus.,,Jsi trapný,brácha. Šel bych do obchodu pro brambůrky a pak zase zpět si lehnout." odfrkl si Martinus.,,Jste trapní oba.Co kdybychom si zapnuli písničky a šli uklízet." mikla jsem rameny já. Všichni tři mě probodli pohledem. Udělala jsem pouze obrané gesto a opřela se zpět o gauč.Tohle asi znamenalo opak souhlasu.
,,pojďme si objednat pizzu a shlédnout pár dalších filmů.Kromě hororu." nad posledními slovy, pretocila Cara očima.,,Caro?!ty odmítáš horor?" vykulila jsem na ni oči.,,jo.Já s tím idiotem nebudu v noci spát jen kvůli tomu, že se bojí. Vždyť jsi věděla co dělal." zamračila se.,,Ale vždyť ono to bylo za ním! A potom to zmizelo!" snažil se obránit. Cara se obrátila na něj.,,Je to horor. Tak co čekáš? Že si budou hrát venku na sluníčku a kreslit si na kus papíru kytičky s nebem? A taky si ještě zpívat dětské písničky a všichni budou strašně šťastní po celý film?",,jo, to by se mi líbilo." Zasněl se, zatímco Cara otočila hlavu zpět na mě a Marcuse s otráveným povzdechnutím. Upřímně bylo roztomilý když se bál,ležel na Caře a ta mu při každé strašidelné scéně zakrývala oči. Nebo spíš. On ji ty ruce tahal,aby mu ty oči zakryla a když se na jeho oči nedostaly včas,začal pišťet jako malá holka,která vidí pavouka.Ten ale nebyl jediný, který vyšiloval.Jeho starší dvojče, které by mělo být podle všeho vyspělejší byl ještě horší.Sotva film začal,už měl hlavu zabořenou u mě v klíně a odmítal se na televizi podívat. Když jsem ho Teda konečně přemluvila,aby se díval, že to není tak strašné, tak mi pořád pevně tiskl ruku a potil se.Když Teda přišla strašidelná scénka,buď umírala má kost, nebo ležel schoulený v klubíčku, pevně tiskl oční víčka k sobě a uši si zacpával rukama. Já nevím, co je s těma dvěma špatně.,,Ale ta pizza nezní špatně. Takže jakou mám objednat?"Marcus se natáhl pro mobil před sebe, který ležel před ním na stole.,,Hawai" navrhla Cara. Dvojčata nahrnula nos.,,Uhm.Co třeba s Chili papričkama?" řekl Tinus.To jsme pro změnu nahrnuli nos mi dvě s Carou.,,To chcete, aby z nás byli draci?" řekla.Martinus se zašklebil. To nezvěstí nic dobrého.,,Tak pokud budeš drak v posteli,objednej rovnou čtyři." pobídnul Maca,se kterým jsem se začali smát a Cara ho bouchla pěstí do ramene s naštvaným výrazem, ale stejně se potom začala červenat.,,Ty se nám zase červenáš." zachychotal se Tini a přitáhl si ji k sobě do objetí, ve kterém ji políbil na temeno hlavy. S Marcusem jsme se smát přestali a upřeně se na ně koukali s nechapavým pohledem.,,A Kathlyn zase mění ty svoje nálady. Hele Car. Jestli ty budeš taky taková měnička při svých dnech, tak už s tebou asi ani chodit nechci." Dodal. Probodla jsem ho pohledem.,,neboj. Ty mám dostat v den odletu do Londýna. Takže ty si to se mnou taky prožiješ." snažila se ho uklidnit, ale mu se místo toho vytvořil na tváři šokovaný a zároveň trpící pohled.,,No jo, brácha. Budeš to mít složitý." uchechtl se Marcus.,,On tomu aspoň neříká "pfujky" nebo co jsi to vymyslel." řekla jsem.,,já zapomněl na to, jak se to jmenuje. Tak jsem prostě ťápnul první věc, která mi v tu dobu projela mozkem." vysvětlil.,,Ty nějaký máš?"Uchechla jsem se.,,No dovol?" zamračil se. Pouze jsem se usmála, přitáhla si ho za bradu a políbila ho.,,Takže. Co bude s tou pizzou?" zeptala se Cara.,,uhm. Nevím. Ale jaký že to pouštíme horor?" odpověděla jsem jí s úšklebkem.,,no tak. Já ho nebudu v noci uklidňovat.Chci být u sebe v pokoji. Ne v jeho." povzdechla si.,,náhodou, já se nebojím." uraženě privřel oči.,,tak tam zapni V zajetí démonů.Díl výber jaký chceš.Oba jsou dobré." Tinus sebou trhl, Cara se lišácky ušklebila a pohodlně se opřela o opěradlo gauče, já začala hledat s úšklebkem na tváři a Marcus? Tak ten si našel místo pod dekou vedle nás.Tohle bude ještě zábava vám povím.
ČTEŠ
Lost love|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionDruhý díl knihy My second family . My heart's in better place since like I met you. Now all I have are these old messages and pictures.