14.

1.5K 68 3
                                    

Opatrně jsem se zvedla z postele a chtěla jít ke dveřím,ale Marcus mě přerušil.,,Kam jdeš?" zastavila jsem se a otočila jsem se na Marcuse,který ležel na posteli.,,Uvařit si černý čaj a pro nějaké piškoty.Chce se mi zvracet." Zachraptěla jsem.,,Pojď si lehnout." Zvedl se,obešel postel a postavil se předemě. Nechápavě jsem se na něj podívala.,,Já ti ho udělám." usmál se a pohladil mě po líčku.,,tak si jdi lehnout." přikázal mi,ale já ho neposlechla.Oddělala jsem jeho teplou dlaň z mého líce a rozešla se ke dveřím.Jeho ruka,která se dotkla mého zápěstí mi to však nedovolila.Napřed jsem se zmateně podívala na jeho končetinu,která pevně držela tu mojí a poté jsem se hned na to vzhlédla k Macovi,který měl varovně nadzvedlé obočí.,,Co je?"Zeptala jsem se a párkrát za sebou rychle zamrkala.,,nic.Říkal jsem,ať si jdeš lehnout,ale ty jsi udělala pravý opak.tak jako vždycky." odfrkl a protočil očima.,,No tak Marcusi.Vážně se nechceš hádat kvůli takové kravině." udělal krok ke mně,podrazil mi kolena jeho rukou a já mu spadla do náruče.uraženě jsem našpulila spodní ret a místo toho,aby jsem mu obmotala ruce okolo krku,jsem ji je skřížila na prsou a koukala bůhví kam.Hlavně ne na Marcuse.,,A ty snad nebudeš napučená kvůli tomu,že se snažím být pozorný přítel." opatrně mě položil na postel.Když se přiblížil víc k mým rtům,ani jsem neváhala,ruce z hrudníku jsem předělala na jeho tváře,políbila ho a snažila se ho přitáhnout blíž ke mně.Odtáhl se se smíchem,zastrčil mi pramínek vlasů,který se mi uvolnil z culíku za ucho.,,Tohle ti nevyjde,zlato." ušklíbl se a když jsem opět našpulila ret,vlepil mi menší polibek na čelo.,,jen lež.já ti to přinesu a potom se dodíváme na ten film." přikryl mě.Nic jsem mu neodpověděla,otočila se na bok a poté jsem jen slyšela zaklapnutí dveří.Aniž bych chtěla,zavřela jsem oči,zívla si a usnula.

otevřela jsem oči,které jsem si promnula a hned na to přejela rukou vedle mě po matraci.Nikdo vedle mě nebyl.Opřela jsem se o lokty a podívala se před sebe.Hned se mi na tváři vytvořil úsměv,když jsem zahlédla Marcuse pouze v ručníku,otočeného zády ke mně jak si ve skříni hledá oblečení.Víc takových krásných chvil bych si prosila.Otočil se a přetáhl si černé tričko přes hlavu.,,Promiň.vzbudil jsem tě?" zeptal se ustaraně,přešel ke mně a posadil se přede mě na postel,proto jsem se otočila na bok čelem k němu,aby jsem na něj líp viděla.,,ne,to je dobré.já bych se stejně za chvíli vzbudila sama.kolik je vůbec hodin?" ospalým hlasem jsem se ho zeptala.podíval se na mobil,který měl položený hned vedle postele na skříňce.,,půl desáté." mobil vypnul a opatrně položil zpět.pomalu jsem zavřela oči a zhluboka vydechla.,,A ty dvě hrdličky už přišli?" ,,jo.když jsem byl v kuchyni a vařil ti čaj." odpověděl.,,a co dělali?říkali něco?" vytřeštila jsem oči.,,je ti líp?" snažil se změnit téma.Probodla jsem ho pohledem.Uuchechtl se a sčísl mi pramínky padající mi do očí za ucho.,,ty jsi vážně upjatá." pověděl.,,Jo.A ty nemožný.Takže zaslechl jsi něco? viděl jsi je spolu?" zadívala jsem se mu do tváře,na které měl vyrýsovaný lehký úsměv.Pořád si hrál s mými vlasy,které pozorval a sem tam se podíval i na mě.,,Slyšel jsem jen různě chychotání.nechtěl jsem je rušit to za prvé a za druhé jsem možná zaslechl jejich rozhovor,když jsem se koupal.Byli spolu v pokoji." lišácky se ušklebil.,,cože?Co říkali!" zvědavě jsem vyhrkla.,,Cara mu řekla,že to,co se mezi nimi stalo v Londýně bylo úžasné a dneska to,co pro ni můj bratr udělal bylo ještě úžasnější,ale pořád to na ni nezápusobilo tak moc,aby mu vlétla do postele znovu." pobaveně mi jejich rozhovor vyprávěl.Usmála jsem se taky.Byli roztomilí.Možná mi to pár hodin zpátky vadilo,ale pak jsem si uvědomila,že by to nemuelo být uplně tak špatné.Až budu zpět v Anglii a budu se za nějaký čas chtít překvapit Marcuse mým příletem do Norska,aspoň nepoletím sama,protože Car ochotně půjde se mnou za Tinim.Mmá to spoustu dalších výhod.,,Jak vidím,už je ti líp.Usmíváš se a culíš se.Vyspala jsi se vedle mě dobře,že?" 

,,líp se mi snad nikdy nespalo." znovu jsem zavřela oči.Matrace vedle mě se napnula a ruka z mé hlavy byla pryč.Bylo mi jasné,že si Marcus stoupl,ale chtěla jsem vědět proč.Oči jsem otevřela a když jsem ho uviděla,jak si bílý ručník okolo jeho pasu rozmotává,v mém krku se mi vytvořil knedlík a nemohla jsem ho polknout. S úlevou jsem vydechla,když mu ručník zůstal v ruce a na sobě měl černé boxerky.Slyšela jsem,jak se uchechtl.,,Co se tak lekáš?" otočil se na mě.,,Já se nelekám.Jen nechápu,proč jsi ten ručník na sobě měl,když jsi pod ním měl spodní prádlo." objasnila jsem mu situaci. Přešel blíž k posteli a nahnul se na mě.,,vypadá to tak cool.Nebo aspoň se tak cítím." vysvětlil s úsměvem a pohledem upřítým na mé rty.,,Ty jsi opravdu magor." nadala jsem mu,ale on se nedal.Usmál se ještě víc a nahnul se víc nad mé rty.,,Magor,co úžasně líbá."přiznal si a spojil naše rty v jedny.

Lost love|FF Marcus Gunnarsen Kde žijí příběhy. Začni objevovat