Elbűvölő? Ezt a jelzőt még magamra se szoktam használni!
- Ne haragudj, Abi. De most mennem kell. Az öcsém cuccait még nem hordtuk ki. — vakarta meg zavartan a fejét.
- J-Ja! Persze, menj csak... Nem tartalak fel. — mi van a hangommal?
- Szia! Majd később ütközünk. — ezzel a mondtattal elindult a hatalmas kamion felé, amit furcsa módon csak most vettem észre.
Ebben a pillanatban a telefonom megrezzent a zsebembe.
Oh, ez lehetséges. Mikor átöltöztünk emlékszem, azt mondta, hogy fogjam már meg neki. Megvan! A nyakamba tekertem! Akkor a kabát ujjába van.
Lerohanok a nem túl magas lépcsőn, egészen a kabátomig. Anya eltűnt, helyette apa gubbasztott a tévé előtt. Nem érdekelte, hogy mit csinálok, úgyhogy csak egyszerűen ignorált.
Benyúltam az ujjába ééés igen. Megvan. Visszafutok a sállal, a szobámba. Lehuppanok az ágyra és a telefonomon elkezdek pötyögni.
Most hogy megoldottam a problémáját, hátra dőlhettem az ágyon. Nagyon bírom a srácot, de ennyire kiakadni egy sál miatt?
Hah... mindegy, hosszú volt ez a nap. Fáradt vagyok, egy ilyen kis dolog miatt, nem tudom felhúzni magam. Most az egyszer. De... Gergő jár a fejemben, szegény srác. Igaz, tavaly csak annyit beszéltünk, míg elkért egy vonalzót, meg vagy kettő cerkát. De akkor is. Nem érdemli meg, hogy kicsapják, azért mert önmaga.
Ezt sohasem fogom tudni megérteni. Miért kell valakit azért büntetni, vagy hibáztatni mert, nem olyan mint, a többi ember? Nem fogok ujjal mutogatni, de igazán ki nyithatná néhány ember a szemét. Majd körbe nézni. Nem vagyunk egyformák. Attól meg, hogy valaki fiú létére, egy fiúval szeretne együtt lenni, semmi akadályát nem látom. Ha szeretik egymást és megbecsülik a másikat, semmi gáz vagy büntetendő nincs benne, szerintem. Az már más, hogy a többiek mit gondolnak. Ez csak az én véleményem.
Na nem mintha annyit tudnék a szerelemről. Túlságosan belebonyolódtam a témába. A lényeg, hogy ez nem fair, Gergő irányába. Ő is megérdemli a boldogságot, mint bármelyik hetero ember. Ha pedig így érzi magát boldognak, legyen. Az ő élete.
KAMU SEDANG MEMBACA
- Visszafogva -
RomansaMi az a szerelem? Már régen ráuntam a válaszkeresésre, ráuntam várni az igazira. Méghogy boldogság. Azok után amiken átmentem, csoda hogy nem estem szét... Vagy mégis?... Ha igen, valaki összerakna?... !!!Ez egy lányxlány sztori, ha nem tetszik ne...