19.Bölüm 'Sevdiğini Beklemek'

2K 125 31
                                    




Herkesin bir beklediği vardır şu hayatta;
Ömrü boyunca; beklemek istediği...
Hiç vazgeçmediği
Vazgeçemediği...
Asla terketmediği
Terkedemediği...
Alıp başını; gitmeye cesaret edemediği...
Yüreğinden koparmaya gücünün yetmediği...

Herkesin bir beklediği vardır şu hayatta;
Yana yakına
İçten içte
Ve; ömrü yettiğince...
Bir vedâ ile ayrıldığı
Bin hasret ile yandığı
Bir umuda sığındığı
Bin özlem ile; kala-kaldığı...
Bu; bir sürgünlüğün adıydı
Bu, bir ayrılığın, vuslata bin tuzağı...
Yolların, mesafelere kırıldığı
Zamanın, kadere darıldığı...

Yüreğin;
Gitmekle kalmak arasında ki, savaşı...
Umudun;
Bir enkazın altında ki; son çığlığı...
Bu bir bekleyişin adıydı
Ve sözlere yankılanışı...

Bazen gideni
Bazen hiç gelmeyeni beklemekti
Bazen de dalıp dalıp gitmelerin,
Esir kalınmışlığıydı bu;

Umuda
Düşlere
Özleme
Bekleyişe...

Bu; yaşamanın, ölüme karşı
En büyük savaşıydı...

Yadim


(Bölüm Şarkısı- İki Gözüm^Sezen Aksu)




Otele yapılan saldırının üzerinden üç hafta geçmişti. Nefes bir ay içerinde 2 defa ameliyat olmuş canı ile boğuşmuştu. Vücuduna saplanan üç kör kurşun çıkarılmış, doktorlar ellerinden geleni yapmışlardı. Geriye bir umut Nefes'in uyanmasını beklemek kalmıştı.

Batum'da yabancı bir memlekette canı ile savaşan Nefes'i ve sevdiğini sabırla bekleyen Tahir'i Kaleli ailesi yalnız bırakmamışlardı.

'Yengem nasıl oldi durumu?'

'Aynı yengem uyanmasını bekliyorum'

'Uyanacak paşam uyanacak.'

Tahir başını ellerinin arasına alıp eski yerine çöktü. Sevdiği kadını özlemişti. Onun kokusunu, sesini, gülümsemesini, utanınca kıpkırmızı yanakları geldi aklına şimdi yanında olsaydı sırf kızaran yanaklarından öpmek için kızdırırdı sevdiğini.

Yoğun bakımdan çıkan orta yaşlı doktor Tahir'in önünde durdu. Tahir çoktan ayaklanmıştı zaten.

'Nasıl durumu?'

'Değişen bir durum yok, ama bir haberim var.'

Tahir umutla baktı doktora 'içeriye girip sevdiğin kadını görebilirsin artık delikanlı.'

Durumunda ilerleme olmamış olsa dahi haftalar sonra sevdiği kadına dokunacaktı Tahir, aldığı haberle bir çok kez bağırıp kızdığı doktora sarılmıştı.

Camdan izleyebilmişti ama yanına girmesi enfeksiyon açısından zararlı olabileceği için doktor izin vermemişti. Şimdi ise sevdiğine dokunacak ve sıcaklığını sevdiği kadına bahşedecekti.

Üzerine giydiği mavimsi bir önlükle yoğum bakım kapısından girdi içeriye. Sevdiği kadınla aralarında cam yoktu artık.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sevdanın YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin