"Annemin sesi"

33 2 0
                                    

Birkaç dakika sonra ağabeyimin sesi geliyordu “Rosalia , Rosalia ,kendine gel” diyordu sesi kulaklarım daydı ama kalbime düşen bir acı gözlerimi açmama engel oluyordu zorda olsa gözlerimi açtım. “ağabey, ne oldu?” dedim. Abim gülümsedi “rossali bayılmışsın bodrum katında buldum seni. İyimisin?” dedi etrafıma baktım hala bodurum katın daydım abim beni kucağına almış uyanmamı bekliyordu. “evet iyiyim! Bir kutu vardı burada o kutuya ne oldu abi?” abim etrafına baktı “kutumu ? kutu falan görmedim ben bilmiyorum sadece sen yerde yatıyordun ve kolunu kanatmışsın” dedi. Koluma baktım ve çok ağırdığını hisseder gibiyim. Abime bakarak “ağabey hadi, bana yardım et artık buradan gitmek istiyorum” dedim abim beni kucağına aldı ve arabaya gittik beni koltuğa yerleştirdi ve oda şoför koltuğuna geçti. Dedemin evinden uzaklaşmaya başladık burada yaşadığım her şey çok tuhaftı ve ben ne zaman yaşadıklarımı ağabeyime anlatmak istesem sanki bilmediğim bir güç beni durduruyor du abime döndüm ve ona “ağabey annemi çok özledim“ dedim. Ağabeyim gözleri yolda  ama beni dinliyordu  “bende onu özledim rosali annemize bunu yapanı bulacağım. Lütfen sen üzülme  her şey yoluna girecek” dedi. Anneme  bunu yapanı bulmak  ve cezasını kendi ellerimle vermek beni azda olsa rahatlatırdı. Bunu anneme yapan kimse canıyla ödeyecek bunu yanına koymayacağım. Yol boyu ikimizde konuşmadık evimize yaklaştık ama etrafta bir sürü polis ve önlemler alınmıştı, nöbetçi polisleri akşam atlata biliriz o yüzden ikimizde  akşama kadar arabada   nöbet saatini bekledik. Nöbet   saati gelmişti ve polisler nöbeti değişmek için gitmişlerdi ben ve ağabeyim hızlıca arabadan indik  ve eve doğru koşmaya başladık  kapının önünde polis olduğu için pencereye tırmanarak yukarı çıktık benim pencerem den yukarıya doğru tırmanırken o gece olanları hatırladım annemi o gölgeleri her şeyi tekrar yaşıyordum adeta. Artık odamdaydık ikimizde ağabeyim alçak sesle “ rosalia bulabileceğin tüm ipuculara bak ben aşağıyı aramaya gidiyorum, sende senin ve annemin odasını ara” dedi.  Ağabeyim hızlıca aşağı indi bende odamda çekmeceleri arama ya başladım masa mı bilgisayarım ve her şey yerli yerindeydi hiçbir şeyin yeri değişmemişti. Bilgisayarıma baktım ve açılı olan bir dosya gördüm. Dosyaya tıkladım ve bu bir ses kaydıydı üzerine tıkladım ve şöyle diyordu. “ Rosalia  bu mesajımı alırsan  ben muhtemelen ya ölmüş yada başım derttedir. Öncelikle şunu bil seni çok seviyorum  kızım!”

... Kana bulanmış kız... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin