Wyjaśnienia

370 11 1
                                    

Kochani! Wiem od mojego ostatniego rozdziału minęło już więcej niż pół roku i samej jest mi bardzo wstyd za to za nie dbanie.
Po pierwsze gdy miałam zamiar napisać nowy rozdział okazało się że mój kochany komputer postanowił odłączyć się od Internetu bo w czasie remontu został przeniesiony do pokoju obok, więc na komputerze nie mogłam nic zrobić i dalej nie mogę.
Po drugie kiedyś nie rozumiałam osób które mówiły że nie mogą pisać na telefonie bądź tablecie bo tracą wene, a teraz już wszystko rozumiem. Wyobraźcie sobie że macie natchnienie i chcecie napisać coś, co raz nowsze pomysły wpadają ci do głowy a masz tylko dwa palce do pisania. I ze mną się tak właśnie stało.
Po trzecie jak zaczęłam pisać na szkolnym komputerze (co teraz wydaje mi się nadal głupie) to każdy siedział za moimi placami i czytał nawet raz przyłapy mnie nauczycielki które chciały wszystko przeczytać. Chyba nie chcielibyście by wasz mały sekrecik że uwielbiacie coś robić ale nie chcecie się by cała szkoła o tym wiedziała i was oceniała na każdym kroku.
Po czwarte egzaminy. Jak zaczęli nas piłować na początku pół rocza to jakaś masakra. By odrobić całą prace domową na następny dzień siedziałam czasem do 22 A o szóstej musiałam wstawać bo miałam autobus o 6.45. A jak w weekend przyszedł to albo pisałam rozprawki na polski albo leżałam odwłokiem. A jak było po egzaminach to trzeba było odrabiać zaległe tematy.
Jak sami widzicie wszystko było mi przeciwne nawet rodzice bo powiedzieli że dostanę nowy komputer na urodziny.
Dobra ale dość tego nażekania mam dobrą nowinę mam już kilka rozdziałów więc będzie dobrze.I choć wiem że za pewne będzie tam kupa błędów to mam nadzieje że nie będą się aż tak rzucać.

Ps. Wiem długie😉

To będzie nasz sekretOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz