Kısık gözlerimi zorla açarak telefonu aldım ve ekranı kaydırdım. Gelen mesajın Jungkook’dan olduğunu düşünüp hevesle baktığım ekrana hüsran ve şaşkınlık içinde bakıyordum.
Eski erkek arkadaşımın gecenin bir yarısı mesaj atması hiç beklenmedik bir durumdu.
Numarayı engelleyip telefonu kapattım. Numarası farklı olsa da kurduğu cümleler hep aynıydı.
“Bana neden inanmıyorsun?” ya da, “Rosé, bize bir şans daha ver,” yazan mesajlarını uzun süredir ilk defa alıyordum.
O herifin içinde geçtiği her olayı hafızamdan sonsuza kadar silmek istiyordum.
Uykum fazla açılmadan yatağa geri girdim ve çeneme kadar çektiğim yorganın sıcaklığı içinde uykuya daldım.
✘
“Günaydın!”
Lisa’nın adeta kulağımın dibinde bağırması ve üstümdeki yorganı yere atması ile başladığım gün harikaydı gerçekten.
“Lisa-yah!”
Omuzlarımdan tutup beni zorla kaldırdı ve sırtımı yatak başlığına dayadı. “Uyan artık ve sevgilinin mesajlarına cevap ver.” Gözlerini devirdi. “Otuz kere seni sordu bana.”
Kaşlarımı çatıp yanımdaki telefonu aldım.
“Oha,” dedim saati görünce.
16:43.
“Dün gece kaçta yattın sen?” dedi kendi yatağını toplarken. “Sana çok fazla mesaj atmış, aramış falan ama dönmemişsin.”
“Sessize almıştım,” dedim kilidi açıp biriken mesajlara bakarken. Normalde sabahları kesinlikle konuştuğumuzdan bu saate kadar bir şey yazmadığım için endişelenmiş olmalıydı. Hâttâ bazı zamanlar sabahları onu ben arayıp uyanmasını sağlıyordum.
rosieroses: yeni uyandım
jjungkook: gerçekten
jjungkook: şu uyku işini bir düzene sokmalıyız
jjungkook: geç mi yattın yine
rosieroses: aslında hayır
rosieroses: uykum çok tatlıydı sadece
rosieroses: güzel bir rüya görüyordum
jjungkook: hmm
jjungkook: ne gördüğünü merak ettim
rosieroses: asla söylemem
jjungkook: birlikte uyuduğumuzda daha güzel rüyalar görebilirsin
jjungkook: seni özledim
jjungkook: ufak bir kaçamak yapalım mı
jjungkook: birkaç saatlik?
rosieroses: çok isterdim ama mümkün değil
rosieroses: teyzeme söz vermiştim akşam 5'ten sonra ona yardıma gideceğim
rosieroses: saat geldi bile
jjungkook: kötü oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
under his heart
Fanfiction"don't smile on me, light on me." 290519 • viamane [rosekook]