jjungkook: here's a shy squirrel
rosieroses, and 4,543,123♡ 1,890,226💬+72,547: SONUNDA
+234,543: #ŞÜKÜR
+23,654: kaptın gül gibi kızı
+34,567: @rosieroses: sen de bir fotoğraf paylaşşş
+63,543: oppacılar ağlıyor :d
+12,543: BUNLAR ÇOK TATLI AMA
+8,210: vay be jungkook daha dün velettin ne ara sevgilin oldu @jjungkook
Lisa elindeki dondurmayı yiyerek koltuğa oturdu. Telefonunun ekranına kocaman gözlerle bakıyordu. "Chae Young acil Instagram hesabına bak!"
"Bakıyorum zaten," diye mırıldandım ekranı aşağı kaydırırken. Jungkook ikimizin fotoğrafını paylaştığından beri gelen takipçi ve yorum sayısı binleri aşmıştı ve resmen sayfayı yeniledikçe artmaya devam ediyordu. "Tanrım, çok korkunç.""4 milyon beğeni almış, vay be. Arkadaşım artık ünlü."
Yüzümü buruşturup ona baktığımda güldü. "Senin de bir fotoğraf paylaşmanı istiyorlar, paylaşsana."
Derin bir nefes aldım ve ekrana baktım. "Bence önce şunu bir sindirmeliler."
Fotoğrafın yorumlarına bakmaya devam ederken üstte çıkan bildirime tıkladım.
jjungkook: naabeer :)
rosieroses: iyiii
jjungkook: ne yapıyorsun
rosieroses: son gönderinin yorumlarına ve korkunç bir şekilde artan takipçi sayıma bakıyordum
rosieroses: sen ne yapıyorsun
jjungkook: yemek yiyordum
jjungkook: duştan çıktım
rosieroses: detay için teşekkürler
jjungkook: :d
jjungkook: bugün ne yapacaksın
rosieroses: temizlik
rosieroses: uzun zamandır eve gelmediğim için Lisa hiçbir yere elini sürmemiş
jjungkook: sen de sürme bırak
rosieroses: ewwwww
rosieroses: aslında ev pis değil ama dağınık ve ben böyle ortamlarda rahat edemem
jjungkook: hmmm
jjungkook: şimdiden kolay gelsin o zaman
jjungkook: bu arada şeyi soracaktım
jjungkook: ben seni stüdyoya götürdüğümde dediğin gibi tüm gün sadece kızlarla mı konuştun?
Dudağımı ısırdım. Anlamaması gerekiyordu. Şimdi değildi.
rosieroses: evet
rosieroses: biraz ortalığı da toparlamıştım bir şeyin yerini falan mı bulamadın?
jjungkook: yok her şey yerli yerinde
jjungkook: sadece merak ettim
jjungkook: tae geldi aşağı çağırıyor çıkmam lazım
rosieroses: tamam görüşürüzz
Jungkook çevrim dışı olduktan sonra ucuz atlattığımı fark ettim. Sürprizim bozulsun istemiyordum.
Aslında o gün kızlarla konuşmamış bir şarkı kaydetmiştim. Hayatımda ilk defa bunu yaptığım için birçok kez beğenmeyip baştan kaydetmiş ama sonunda istediğimi almıştım.
Yani, sanırım.
Hiçbir zaman şarkı söylemekte çok iyi oldumu düşünmüyordum. Evet, sesimi güzel bulanlar vardı ve bazı şarkılara uyan bir sese sahiptim ama şarkı söylemek his gerektiriyordu. Daha önce söylediğim şarkıların ne kadar boş olduğunu anladım. Onunla tanıştıktan sonra ise yıllardır elime almadığım gitarı ortaya çıkarmış ve bir şeyler mırıldanmaya başlamıştım. Çünkü artık geçmişin aksine hissetmeye başlamıştım. Bana verdiği sevgiyi, değeri ve en önemlisi güveni söylerken sesime yansıtıyordum resmen.
Her zaman sadece uzaktan duyduğum sesi ve nefesi artık dibimdeydi. Şarkı yayınlaması beklemek zorunda kalmıyordum mesela artık. Sürekli benim için söylüyordu. Kendi yaptığı birkaç besteyi bile önce benimle paylaşıyor, bazı yerlerde yardım alıyor ve bunu yaparken fikirlerime cidden önem veriyordu. Kendimi onun yanında değerli hissediyordum.
"Su ister misin, almaya gidiyorum," diyen Lisa'ya cevap olarak başımı iki yana salladım ve uygulamaya tekrar girip fotoğraf paylaşma kısmına geldim.
rosieroses: tomorrow 👀
1,543,321♡ 423,509💬+12,731: yarın ne var???
+23,590: jungkook ile fotoğraf paylaş artık lütfen o paylaştı
+3,549: seni sevmiyorum ama yalan söyleyemeyeceğim güzel kızsın
+6,221: gitar çalabiliyor mu?
+11,589: kız yetenekli 👌🏻
jjungkook: hey bir dakika
jjungkook: yarın ne var??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
under his heart
Fanfiction"don't smile on me, light on me." 290519 • viamane [rosekook]