rosieroses: we made it ❣
#1million
2,543,887♡ 532,542 💬+45,657: unnie çok güzelsinn
+12,321: artık birlikte bir fotoğraf atsanız?? zaten herkes sevgili olduğunuzu biliyor @jjungkook @rosieroses
213,175: fiziği çok iyi kızın
Son paylaştığım fotoğrafın yorumlarına bakarken bir yandan da Jennie'yi bekliyordum. Sabah buluşmak için sözleşmiştik. Aslında Lisa'da gelecekti ama kuzeni Kore'ye geldiğinden onu karşılamaya gitmişti.
Genel olarak şu an durumumuz iyiydi Jungkook ile. En azından birbirimize dürüst davranmayı artık öğrenmiştik ve aynı evde yaşamaya başladığımızdan beri ikimiz de daha neşeliydik. Sabahları onunla uyanmaya ve her günümü onunla geçirmeye alışmıştım.
Birkaç dakika içinde güneş gözlükleri ve rahat stiliyle içeri giren Jennie'yi gördüm. Yanıma yaklaşıp karşımdaki sandalyeye geçtiği sırada gözlüğünü çıkardı.
"Selam bebek," dedi göz kırpıp.
Güldüm. "Selam."
"Bir şeyler sipariş ettin mi?"
Önümdeki menüyü ona uzattım. "Sadece bitki çayı içeceğim, midem bulanıyor."
Göz attığı menüden başını kaldırdı ve bana baktı. "Hasta mısın?"
"Soğuk aldım herhalde. Boğazlarım da ağrıyor."
"Jungkook'u öldürmek istiyorum," diye söylendi. "Sana iyi bakamıyor."
"İnan çok iyi bakıyor," dedim dudağımı ısırıp gülerken. "Hiç bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum."
Dudakları aralanıp kocaman gülerken masanın üstündeki elimi tuttu. "Senin âşık olacağını düşünmezdim hiç... Yani, bilirsin... Lisa ve ben flörtöz insanlarızdır ama sen farklıydın. Böyle mutlu olman ne güzel."
"Sen de bir şeyler yok mu?"
Derin bir iç çekti ve menüye geri döndü. "Yok ya. Ara vermeye karar verdim bir süre. Erkekler beni yoruyor."
Jennie kendine sipariş ettiği yemeği yerken ben de çayımı içmiş ve başlattığı sohbeti dikkatle dinlemiştim. Geri kalan zamanda alışverişe gitmiş ve günüm yarısını oyalanarak bitirmiştik. Saat akşamı gösteriyordu ve şu an Jennie'nin evindeydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
under his heart
Fanfiction"don't smile on me, light on me." 290519 • viamane [rosekook]