Gömüldüğüm koltukta televizyonda oynayan reklama dikmiştim gözlerimi. Kafayı yemek üzereydim ama bunu hiçbir şekilde dışa yansıtamıyordum. Sanki tepkilerimi kaybetmiş gibiydim.
Bebek şampuanı reklamının müziğini istemsizce söylemeye başladığımda televizyon kapandı. Lisa elindeki kumandayla ellerini iki yana açmış havaya kaldırmıştı.
"Chae Young, kendine gelmen için kafana şu kumandayı mı fırlatmalıyım?"
Bir süre ifadesizce ona baktıktan sonra ağlar gibi bir ses çıkardım ve kafamı kucağımdaki yastığa gömdüm. Olayın üzerinden 20 dakika kadar geçmişti ve telefonumdaki bildirimlere hiç bakmamış, duymamak için sessize almıştım.
Lisa kendi telefonuna bakarken, "Tebrikler, artık dünyanın en büyük erkek grubunun üyesi Jeon Jungkook'un fotoğrafını beğendiği kız olarak anılıyorsun."
Ellerimi yüzüme bastırdım ve derin bir nefes aldım. İnstagrama fotoğraf yüklemeyi seviyordum ama bir gün başıma böyle bir şeyin geleceğini asla tahmin etmezdim.
Telefonu açıp uygulamaya girdim. Bir bildirimin üstüne sürekli başka bildirimler geliyordu ve ben dehşetle ekrana bakıyordum.
rosieroses: coming🔜
jjungkook and 340,21♡ 13,000💬x: jungkook bu kızın fotoğrafını beğenmiş???
+213: yakalandın kook ;)
jungoppa: oppama asılırsan ölürsün
+541: oha çok güzel bir kız
+127: neresi güzel bunun
btsfnt: Ne nE NE jungkook ne yapmaya çalışıyorsun???
Yorumları okurken bu dünyadan silinmek istiyordum. Bunu yapamayacağımı bildiğimden fotoğrafı silmeye karar verdim. Sileceğim sırada Lisa hızla telefonumu elimden aldı.
"Ver şunu!"
"Vereyim de sil değil mi? Chae Young sen anlamadın sanırım, dünyaca ünlü Jungkook-"
"Fotoğrafımı beğenmiş anladım!" Sabahtan beri kullandığım en yüksek ses tonumu kullanmış olmam onu duraksatmıştı. Yanaklarımı şişirerek kollarımı bacaklarımın etrafına doladım ve gözlerimi kapattım. Her zaman sessiz sakin yaşayan biri olmak istemiştim ama bu hiç mümkün olmuyordu.
Lisa'dan telefonumu isteyip onun hesabına tıkladım. 27 milyon takipçisi vardı ve... Tanrı aşkına o resmen bir dünya starıydı. Paylaştığı son gönderinin yorumlarına bakarken bunu neden yaptığımı sorguluyordum.