Hayatım boyunca hiç mutlu bir çocuk olmadım ben hani derler ya kimse dört dörtlük değildir. Gerçekten de öyle daha 5 yaşındayken dünyası başına yıkılanlardandım annemle babam bana sürekli mutlu bir aileymişiz gibi davranırlardı. Ama her gece annem beni yatırdıktan sonra uyuduğumu sanardı ama uyumaz kapının dibine oturur onların kavgalarını dinlerdim. Babam eve çok geç gelirdi. Hafta sonları sürekli toplantıya giderdi bizimle vakit geçirmezdi. Annemle bu nedenden dolayı sürekli kavga ederlerdi annem bana sürekli bizim çok mutlu bir aile olduğumuzdan bahsederdi ama değildik biliyordum. Hatta bir akşam mecburi bir davete gitmişlerdi davet çıkışı kavga etmişler kameralara yakalanmışlar. Benim babam ünlü iş adamı iç mimardı. Tartışmaları magazine çıkmıştı bende ordan görmüştüm. O günden sonra annem her tartışmalarında ağlamaya başladı benim yanımda uyurdu geceleri yada odasında babam ise ya salonda yada eve gelmezdi nerde kalırdı bilmem ama annem her ağladığında sanki benim içimden bir parça ayrılırdı. İlk defa o zaman babamdan bu kadar soğumuştum. Annemle babam ben varım diye bir süre boşanmadılar ama bir süre sonra annem daha fazla dayanamadı çünkü birşey öğrenmişti babam annemi aldatmıştı. Bu haberi duyunca bende yıkıldım. Annem günlerce ağladı. Daha fazla dayanamayıp evden çıkıp o korkutucu ıssız olan uçuruma geldim. Pek kimse gelmezdi buraya ben annemden gizli kaçıp gelirdim. Sonunda annem ve babam boşandı mahkeme kararı ile anneme verildim. Annemle beraber anneannemin yanına İzmire taşındık. Annem birsürü yerde çalıştı fakat geçimimizi sürdüremedik. Ben 11. Sınıfı bitirdikten sonra İstanbula geri döndük. Annemin çalışması getektiği için kendine küçük bir butik dükkanı açtı. Benide evimize yakın olan özel liseye kaydettirdi. Babam İstanbula geri döndüğümüzü öğrenip okul masraflarımı üstlendi. Bütün bir yaz boyunca anneme butik dükkanında yardım ettim bir akşam magazinde babamla sevgilisini gördüm yine annemden gizli o ıssız uçuruma gittim önce biraz o korkunç denizi izledim. Sonra ayağa kalktım kollarımı iki yana açıp uca doğru ilerlemeye başladım. Bunu yaparken ağlıyordum. Gözlerimi kapatıp en uca geldim bianda dengemi kaybettim düşmek üzereyken biri belimden tutup beni kendine çekti. Gözlerine baktım şaşkındım vede çok korkmuş kim olduğunu nerden çıkıp geldiğini bilmiyordum. Bianda onu ittim koşarak ordan uzaklaştım eve geldiğimde annem ağlamaktan şişmiş olan gözlerimi görüp sarıldı. Bende ona sarıldım. Yaşadıklarım hala aklımdan çıkmıyordu ya ordan düşseydim annem yıkılırdı sanırım onu en çok ben üzmüş olurdum ama o gelip beni kurtardı. Yarın okulun ilk günü düşünmeyi bırakıp uyumalıyım.
***
Lisenin ilk günü bu kadar sıkıcı olabilirmiydi? Kimseyi tanımıyordum sınıfa girmiştim ve herkezin gözü üzerimdeydi sonra sınıfa bir hoca girdi.
" Sanırım sen yeni öğrencisin bize kendini tanıtmak istermisin!?""Adım Lila soyadım Yılmaz"
"Aramıza hoşgeldin Lila boş bulduğun yere oturabilirsin."
Duvar tarafında 3. Sırada boş yer vardı. Oraya ilerleyip oturdum daha sonra sınıfa biri girdi.
"Hocam geç kaldım"
" Yine mi Uzay bu kaçıncı geç yerine bidaha olmasın."
Şaşkındım gözlerimi büyütmüş bir şekilde Uzaya bakıyordum adını yeni öğrenmiştim fakat bu oydu. O da beni farketti şaşırmış gibiydi yanıma doğru gelmeye başladı yerimde hafifçe kıpırdandım çantasını yavaşça yanıma koyup oturdu. Sınıftaki herkez bana bakmaya başladı. Utanıp önüme döndüm hocanın dersi anlatmasıyla dikkatimi oraya verdim. Sonunda zil çalabildi sınıfın yarısı dışarı çıktı.
" Merhaba beraber kantine gidelim mi?
" Merhaba sanırım iyi olur"
Beraber kantine inip oturduk.
"buarada ben Selen"
"memnun oldum Selen bende Lila"
Biraz havadan sudan sohbet ettik kahve içtik Selen gerçekten çok iyi biriydi.
"Lila gel seni bizim tayfayla tanıştırıyım. Çocuklar bakın bu Lila"
Sırasıyla hepsini tanıtmaya başladı.
"Bak bu Ekin buda Elif ikisi kardeş bu Kaan Elifin erkek arkadaşı buda Gökyüzü Ekin'in kız arkadaşı. Buda Uzay benim kuzenim."
Hafifçe gülümsedim.
"Hepinizle tanıştığıma memnun oldum."
Diğer derslere de girdikten sonra kulaklığımı takıp yürümeye başladım.Merhaba uçurum yeniden sizlerle yorumlarınızı bekliyorum :)