Oturup denizi izlemeye başladık. Uzay ve Buse aklıma geldikçe gözlerim doluyor fakat Ekin yanımda olduğu için ağlayamıyordum.
_ Sıkma kendini ağlamak istiyorsan eğer ağla.
Dolu gözlerimle ona bakıp gülümsedim.
_ Uzayı seviyorsun
_ Nerden çıktı bu yok öyle birşey
_ İnkar etme boşuna onları gördüğündeki hayal kırıklığın şuan onun için ağlaman herşeyi kanıtlıyor.
_ Bunu ona söyleme.
_ Bu bir itiraf mı?
_ Bilmiyorum onu sevmem birşeyi değiştirmez onun sevgilisi var.
_ O kadar emin olmamalısın
_ Buda ne demek?
_ Uzay Buseyi sevmiyor seni seviyor ve aklınca şuan senden intikam alıyor.
_ Bu çok saçma
_ Öyle
Daha fazla birşey konuşmadık. Ekin beni eve bıraktıktan sonra oda eve gitti. Tavanla bakışmaktan sıkılıp kitap okumaya karar verdim. Kitabın yarısında gözlerimin kapanmaya başladığını görmemle uyumak için hazırlandım. İçimden bir ses camdan dışarı bakmamı söylüyordu. Yavaşça perdeyi açtım. Annemi arabadan inerken gördüm. Gülümseyip arabaya el salladı. Annemi görmeye gitmeden uyumaya karar verdim. Tabii aklımda arabada kimin olduğu vardı. Sabah anne evde görmemle şaşırdım.
_ Günaydın kızım hadi gel kahvaltı hazır.
_ Günaydın işe gitmemişsin.
_ Butiği biraz geç açsam sorun olmaz diye düşündüm.
_ Dün akşam sanırım geç geldin.
_Aslında çok geç değildi sen uyuyakalmıştın
_ Anne her gün nereye gidiyorsun? Seni gördüm bir arabayla eve geliyorsun.
_ Hmm demmeki uyumuyordun?
_ konumuz benim uyuyup uyumamam değil!
_ Peki o zaman bu akşam hiçbir yere gitmiyorum merak ettiğin kişi akşam bize yemeğe gelecek ve tanışmış olacaksın. Ama şimdi okula gitmezsen geç kalacaksın.
_ Görüşürüz anne.
Aklımda bir sorun varken birde diğeri çıkmıştı. Sıkıntılı bir şekilde okula vardım. Berra ve Tolgayı görmemle gülümsedim.
_ Benim tatlı çiftim bugün nasıl?
_ Çok iyi sen
_ Bende eh işte idare ediyorum
***
Sınıf kapısında Selen ve Elif sohbet ediyordu.
_ Selam kızlar
_ Selam Lila
Berra ve Tolga sınıfa girmişlerdi. Bende biraz kızlarla sohbet ettikten sonra sınıfa girdim. Sıramda Buse oturuyordu. Uzayla çok samimi bir şekilde gülüşüp sohbet ediyorlardı. Bu duruma sinirlerim bozusada tepki vermedim.
_ Yerime geçebilirmiyim Buse?
Gülerek baktı.Yepyeni bir bölümden merhaba