Bu sabah herkesi strese sokan bir telaş beni ise mutsuz eden bir durum vardı. Mert abi eve kuaför çağırmıştı. Hepimiz sırasıyla hazırlanıyorduk. Ben koyu toz pembe renklerinde dizde biten bir elbise giymiştim. Etek kısmında fırfır detayları vardı. Berra ise lila renginde bir elbise tercih etmişti. Etek kısmı hafif kabarık ve fırfırlıydı. Meriçte takım elbise giymişti. Annem uzun beyaz hafif tül detayları olan bir elbise giymişti. Hep birlikte Mert abi ve Buse'nin gelmesini bekliyorduk. Annemin odasına gidip ona sıkı sıkı sarıldım.
_ Anne çok güzel olmuşsun.
_ kızım asıl sen haline bak nasılda güzelsin.
Birbirimize dahada sıkı sarıldık. Nihal yengemin odaya gelmesiyle birbirimizden ayrıldık.
_ Sizi bölmek istemezdim fakat Mert ve Buse geldi.
_ Hadi gidelim.
Annemin bir koluna ben bir koluna Nihal yengem girdi. Hepberaber salona gittik. Buse uzun siyah bel dekoltesi olan bir elbise giymişti. Elbisesi güzeldi. Nede olsa annem yapmıştı. Çantalarımızı alıp evden çıktık. Mert abi, annem ve Buse aynı arabada gidiyordu. Anneannem, Nihal yengem, dayım ve ikizler aynı arabada gidiyordu. Ben ve Berra da Meriçin arabasında gidiyorduk. Sakin olun meriçinde diğerleri gibi ehliyeti vardı. Düğün Mert abinin otelinin arka bahçesinde olucaktı. Düğün yerine vardığımızda sırasıyla misafirleri karşılıyorduk. En sonunda bizim tayfa teşrif edebilmişti. Onları ayırdığım masaya götürdüm. Selen saten dizde biten yeşil bir elbise giymişti. Elif siyah dizde biten kol kısımları uzun ten rengi tülden oluşan bir elbise giymişti. Gökyüzü ise bebek mavisi renginde dizin biraz aşağısında kalan bir elbise giymişti. Belinde aynı renklerde bir kurdele bağlıydı. Onunda etek kısmında hafif tülden fırfır vardı.
_ Kızlar hepiniz çok güzel olmuşsunuz.
_ asıl kendine bak.
Hepimiz toplu fotoğraf çektirdik. Buse ise kendi çağırdığı arkadaşları ile ilgileniyordu. Arada Uzaya baktığını görüyordum. Uzay ise klasik olarak takım elbise giymişti. Ve çok yakışıklı gözüküyordu. Kısa sürenin ardından annem ve Mert abi el ele içeri girdiler. Nikah masasına geçtiler. Ve herkesin beklediği o cevapları verdiler. Annem için çok mutluydum. Gözlerinin içi gülüyordu.
_ Ah Lilacım bu elbise olmamış sana
_ anlamadım nesi varmış elbisemin
_ göze batamıyorsun.
_ ne saçmalıyorsun Buse.
_ Zerafet diyorum tatlım zerafet bak bana nasıl da zerafetimle göze batıyorum. Ama unutmuşum senin istesen de yapamayacağın şey bu.
_ Ah tatlım buseciğim oturup bunu kendine dert etmişsin belli ki ama haklısın evet unuttuğun bir nokta var.
_ Neymiş o?
_ Zerafet göze batmak değil akıld kalmaktır. Yani senin istesen de yapamayacağın bir şey.
Göz kırpıp bizimkilerin yanına gittim. Sanırım fazla bozulmuştu. Annem ve Mert abi dans ediyordu. Bizimkilerde tek tek dans etmek için alana çıkmışkardı. Uzayla kesişti bakışlarım.
_ Biraz konuşabilirmiyiz?
_ Tabii
_ Bak Lila üzgünüm çocukça hareketler yapıp durumu abarttım.
_ Bu bir özür mü?
_ evet
_ Sanırım biraz düşünmem gerekicek
_ Ah hadi ama
Güldüm.
_ Özrün kabul edildi.
_ O zaman bu dansı bana lutfedermisin?
_ elbette
Birlikte dans etmeye başladık. Uzayla ettiğimiz ikinci danstı bu. Kısa süre sonra Buse'nin Uzayla dans etmek istemesiyle ayrılmıştık. Fakat tam dans edicekleri sırada müzik bitmişti. Şans işte çok üzüldüm.Merhabalarr bu seferki bölüm uzun mu oldu sanki sonu güzel bitti bence sizce?
Not: kızların elbiseleri multide
2.Not: Lila, Buse ve Berra'nın elbiselerini beğendiyseniz eğer trendyoldan buldum. Fakat Selen, Elif ve Gökyüzününki ınstagramdan bulmuş olduğum vanilya butik sayfasınındı onlarada bakabilirsini. :)