11.bölüm

90 7 2
                                    

_ Napıyorsun sen?

_ Müzik dinliyorum

Kulaklığımı çıkarıp müziği kapattım.
_ Git
_ Ne?
_ Buaraya çok alıştın benim uçurumum burası git

_ Bunu bana sinirli olduğun için söylüyorsun söylesene buaraya ikimizden başka gelen var mı?

Var diyemezdim çünkü yoktu Meriç bile bikere gelmişken Uzay herseferinde benimle buraya geliyordu.

_ Bişey farketmez burası benim yerim, benim alanım, benim mekanım, benim yaşam alanım.

Önce biraz düşündü.

_ Ama ben seninle herşeyi paylaşıyorum, sıramı, yaşamımı, mekanımı, arkadaşlarımı

_ Aynı şey değil
_ Aynı şey

_ Peki o zaman ben gidiyorum sen kal.

Fakat belimden tutarak gitmeme engel oldu. Sessizce yutkundum.

_ Burası bizim yerimiz, burası bizim yaşamımız, burası bizim gezegenimiz ve bizim gizli yerimiz sadece ikimizin.

Dediği şeyle birlikte gülümsedim. Fakat babamın aramasıyla yarım kaldı.

* Alo kızım nasılsın?
* İyiyim baba sen?
* Bende iyiyim yarın bize kahvaltıya gel döndük ve seninle kahvaltı yapmak istiyoruz.
* Aaaa şey bilmiyorum belki
* Hadi ama Lila seni 1 veya 2 saatten fazla göremiyorum.
* Tamam ama şey kesin değil
* Peki bay bay

_ Ben artık eve gitsem iyi olucak
_ Biraz daha kalsan
_ Peki tamam

Beraber yanyana yere uzanıp gökyüzüne bakmaya başladık.

_ Gece mi Gündüz mü?
_ Hı
_ Hangisini seviyorsun?
_ Gece
_ Neden gece peki?
_ Çünkü gece sessizlik demek, düşünmek demek, müzik dinlemek, hayal kurmak, en önemlisi gökyüzüne baktığında ayı görebilmek... 🌙

_ Neden müzik dinlemeyi bu kadar çok seviyorsun?
_ Çünkü müzik, atamadığımız çığlıkları, söyleyemediğimiz sözleri, anlatamadığımız şeyleri yansıtır... :-)
Sen Uzay sence gece mi gündüz mü?

_ Gündüz
_ Neden peki?
_ Çünkü güneş gündüzleri doğar tıpkı ayın geceleri ortaya çıktığı gibi ve ben güneşi severim onun yakıcı sıcaklığını severim.

Susup birbirimizi izliyorduk en sonunda ayaklanıp bu sefer gerçekten eve gitmem gerektiğini söyledim. Eve geldiğimde annem hala gelmemişti. Biraz ders çalışıp uyumaya karar verdim. Kapının açılma sesiyle salona gittim.
_ Anne hoşgeldin
_ Hoşbuldum kızım
_ Nerdeydin seni çok merak ettim
_ Uyumamışsın
Soruma cevap vermemişti bunu garipsemiştim.
_ Uyumaya hazırlanıyordum eee soruma cevap vermedin?

Yepyeni iyi bir bölüm hadi iyi okumalar...

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin