7.bölüm

103 9 2
                                    

Bu sesle ikimizde kafamızı yana çevirdik.

_ BUSE?

_ Elifçim nasılsın uzun zamandır görüşmüyorduk.

_ iyiym Buse fakat şaşırdım buraya gelmen garip.

_ Aaaa neden öyle diyosun ki Elifçim hem seni görmeye hem yeni arkadaşımızı görmeye geldim.

Niyeti şimdi anlaşılmıştı amacı Elifi görmek değil beni görmekti

_ Merhaba tatlım ben Buse

_ Merhaba ben Lila

_ Lila olduğunu aslında biliyorum dedikodular hızlı yayılır burda

_ Ne zamandan beri dedikodulara kulak asar oldun Buse

Selen in sesiyle o tarafa baktık Selen kollarını birbirine dolamış tek kaşını kaldırmış bir şekilde Buseye bakıyordu. Gökyüzüde Elifin yanına geçmiş bizi izliyordu.

_ Ne dedikodusu peki bu?

_ Ah tatlım Lilacım Uzayın yanında takılıyosun bende merak ettim kim bu kız diye benden sonra kim Uzayın yanında olabilir ve Selen seni böylesine savunduğuna göre önemli biri olmalısın..

_ Ah evet Buse Lila önemli biri hatta yakında tayfamızdan olucak ve seni uyarıyorum Liladan uzak dur.

Buse buna sinirlenmişti.

_ Ben mi uzak durucam o zaman bende bir uyarıda bulunıyım bu kız Uzaydan uzak durucak.

Hemen lafa atıldım.

_ Buna sen karar veremezsin.

Buse tek kaşını kaldırıp yapmacık şekilde güldü. Bir adım atıp önüme geldi ona doğru adım atıcaktım ki Elif önüme geçip onu ittirdi

_ Bu kadar rezillik yeter Buse sınıfına dön.

Sinirli bir şekilde bana bakıp sınıftan çıktı.

_ Ben demiştim Buse Lilayı yanımızda görürse olay çıkıcak tayfayada alırsak büyük sorun

Gökyüzünün beni aralarında istemediğini anlamıştım Kaan ve Ekinde gelmişti Gökyüzü olayları onlara anlatmıştı.

_ Tamam Gökyüzü benim yüzümden Buseyle aranızın bozulmasını istemem zaten tayfaya girmek gibi bir niyetim de yok.

Çantamı alarak hızlıca sınıftan çıktım. O sırada Uzayla çarpıştım.

_ Hey yavaş olsana

_ Ama sen bana çarptın

_ Pardon görmedim

Karşıdan Busenin bize baktığını gördüm ve buraya doğru geliyordu Uzaya gülümseyip hemen oradan ayrıldım daha son bir ders vardı fakat dinliycek durumda değildim otobüse binip uçuruma gittim.

Hepinize yepyeni bir bölümden merhaba iyi okumalar...

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin