9.Bölüm

104 7 4
                                    

Onu görmemiştim Meriç gelince sanırım onun geldiğini görmemiştim yarın onunla konuşmalıydım. Sabah yine Meriçle buluşup kahvaltı yaptık. Beni okula bıraktı Meriçe sarıldıktan sonra oda arabaya binip okula gitti. Bahçeye baktığımda Uzayın bana baktığını gördüm. Bana çok garip bakıyordu gülümseyerek yanına gidiyordum ki o arabasına binip uzaklaşmayı tercih etti.Bu tavrını garipsemiştim kızların yanıma gelmesiyle gözlerimi onlara çevirdim.

_ Lila bak ben özür dilerim sana öyle demek istememiştim

_ Gerçekten sorun değil Gökyüzü ben unuttum bile.

Birbirimize sarılıp gülümsedik gidip kantinde oturduk Kaan ve Ekin'in gelmesini bekliyorduk aslında ben Uzayı bekliyordum.

_ Eee Lila dün yanına gelen çocuk kimdi söylemedin?

_ Aaa sevgilin mi var ? 

_ Ah hayır yok gelen Meriçti 

 Meriç'in ismini duyunca gözlerinin içi parlayan Selene güldüm.

_ Hey Selen sen Meriçten hoşlanıyorsun.

_ Sanırım

Kızlarla birbirimize bakıp gülmeye başladık. 

_ Oooo kızların keyfi gayet yerinde

_ Bakıyoruzda beylerinde keyfi yerinde Uzay dışında

Bende farketmiştim sinirli ve morali bozuktu.

_ Uzay biraz konuşabilirmiyiz?

Başını salladı ve ilerlemeye başladı müzik odasına girdi bende peşinden girip kapıyı kapattım masaya yaslanmış,kollarını birbirine dolamış bir şekilde bana bakıyordu.

_ O gün yanıma gelmişsin fakat ben seni görmedim 

_ O çocukla çok ilgiliydin görmemen normal

_ Bak o çocuk Meriçti onu tanıyosun düğünde görmüştün sadece oturup sohbet ettik.

_ Bak  Lila bana neden açıklama yapıyorsun kimle naptığın beni ilgilendirmez.

_ Ama senin tavırların açıklama yapmam gerekiyormuş gibi gösteriyo.

_ Hayır bana açıklama yapmak zorunda değilsin

_ Dün peki neden geldin yanıma ?

_ Buseden uzak dur demek için 

_ Buseden uzak durmak mı pardon da o beni uyarmaya çalıştı üstelik üstüme yürüdü sana inanamıyorum ne bekliyodum ki tabiiki eski sevgilini korıycaktın.

Sinirli bir şekilde kapıyı çarpıp çıktım. Sınıfa girdim ve yerime oturdum ardımdan Uzayda geldi. Onu dinlemek veya onunla konuşmak istemiyordum Uzay bugün son derse kadar okulda durup beni şaşırtmıştı fakat teneffüslerde Buseyle takılmıştı bana inat yapar gibi.Çıkışta kulaklığımı takıp yürümeye başladım Uzayı düşünüyordum neden böyle davranıyordu ben ne yapmıştım ki özellikle Buseyi değil beni uyarmıştı ve bunun için uçuruma kadar gelmişti saçmalıktı sanki Busenin karşısına geçip ben uyarmıştım onu  o sırada Selen'in bana seslenmesiyle arkamı döndüm.

_ Lila gelmiyormusun?

Yanlarında Buseyi görmemle biraz şaşırmış ve sinirlenmiş olsamda onlarla gitmeyi düşünmedim değil fakat Uzayın sert ve delici bakışlarına inat onlarla gitmeyecektim. 

_ Hayır Selen teşekkürler siz gidin

_ Eminmisin?

_ evet

Buse memnun olmuş bir ifadeyle ön kapıyı açıp oturdu. Ben önüme dönüp yoluma devam ediyordum ki kolumu birinin çekmesiyle durdum.

_ Uzay napıyosun bırak kolumu hemen

_ Bizimle geliyorsun

_ Size gelmek istemediğimi söyledim hala neyi zorluyorsun ki

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

_ Ama ben bizimle gelmeni istiyorum

Hepinize iyi okumalar...

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin