Liladan
Annemin evden çıkmasını firsat bilerek iyice odama kapandım. Bileğimi saklıycam diye binbirtürlü taklalar atmıştım. Bieğime baktığımda minik bir ay vardı.
Uzaya o kadar kızgındım ki onu görmeye tahammülüm yoktu. Saate baktığımda daha 4 olduğunu gördüm. Yine gözlerim dolmuştu. Oturup hıçkıra hıçkıra ağladım. Yaşadıklarım çok acıydı. 10.sınıftayken Berk adında bir erkek arkadaşım vardı. Aynı sınıftaydık ve aramız çok iyiydi. Abisi dövmeciydi. Annemle bile tanıştırmıştım. Haftasonu abisinin bir işi çıktığını ve dükkana bakması gerektiğini söyledi. Annemden izin aldım ona süpriz yapmaya gittim. Yemek yiyip eğlendikten sonra bana dövme yapmak istediğini söyledi. Sorun etmeyip kabul etmiştim. Fakat niyeti farklıydı. Beni taciz etmeye kalkmıştı. O günden sonra nefret etmiştim dövme vb. Şeylerden.
1 hafta sonra
1 haftadır kimsenin yüzüne bakmamıştım. Tolgayla oturup onunla takılmıştım. Çıkışlarda Meriçle buluşmuştuk ve fazlasıyla yanımda olmuştu. Annem yine dışarı çıkmıştı. Artık şüphelenmeye başlamıştım. Çünkü geceleride geç dönüyordu. Kapının sesini duymamla hemen açtım. Karşımda gördüğüm kişiyi hiç beklemiyordum. Kapıyı kapatıyordum ki buna izin vermedi.
_ Lila dur seninle konuşmak istiyorum.
_ Ben istemiyorum Uzay git burdan.
_ Litfen dinle beni günlerdir senden başka kimseyi düşünmüyorum. Annen evde değil biliyorum o yüzden seni yemeğe götürücem ve hem konuşucaz. Seni bekliyorum ve itiraz istemiyorum.
Günlerdir benimle konuşmak için çaba sarfediyordu. Onunla gitmeye karar verdim. Beraber sahil kenarında köfte ekmek yemeğe gelmiştik. Sessizce onu dinliyordum.
_ Bak gerçekten özür dilerim benim tek isteğim seni korumaktı.
_ Korumak mı böyle mi alt tarafı minik bir dövmeyi görüp senin yanında olduğumu mu anlıycaklardı. Aptallık bu eğer gerçekten yanında birini istiyorsan bunun için Buse var.
_ Ben seni istiyorum kızım anlamıyomusun?Merhaba umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur. Diğer bölümlerde görüşmek üzere...