23.bölüm

71 5 2
                                    

_ Ama sanki Uzayın sana olan tavırları bir başka gibi?
_ Nasıl yani?
_ Sanki senden hoşlanıyor gibi her hareketini dikkatle izliyor. Seninle ilgili bir konu olunca daha çok kulak kesiliyor. dinliyor. Ne biliyim işte.
Nelere dikkat etmişsin sen böyle.
_ Yok daha neler anne Uzayla benim aramda kalpten kalbe bir yol yok uçurum var.
_ Bak Lila insan uçurumun kenarına gelmeden kanatlanamaz. Eğer aranızda bir sorun varsa kanatlan ve onu çözmeye çalış.
_ Teşekkürler anne
_ Hadi şimdi uyumaya
Gülümsedim ve odama gittim. Berra benim yatağımda uyuyordu. Bende yerde hazırlamış olduğum yatağa hemen yattım. Sabah güzel bir kahvaltının ardından Tolga bizi almaya gelmişti. beraber okula gittik. Uzayla  doğru düzgün konuşmuyorduk. Kırgındım ona konuşmuyorsa konuşmıycaktım. Fakat iç sesimle birlikte duraksadım. "Annen ne dedi sana?"
Teneffüslerde aynı şekilde kantinde bazen dışarda oturarak günü bitirmiştik. Şimdi ise okulun arkasında ki  o yerde Uzayın yaptığı dövmeleri inceliyorduk.  Buraya tekrar gelmek garip hissettirmişti.Tolga ve Berraya minik tüy şeklinde dövmeler yapmıştı. Meriçe ise  Selenin ki gibi bulut figürü vardı. Bakışlarım Gökyüzüne kaydığında Ekinle çok mutlu görünüyordu. Ama bir sorun vardı. Benimle konuşmamak için elinden geleni yapıyordu. Nedenini anlamıyordum. Geçen dakikaların ardından eve gelmiştim. Dayımlar ve anneannem gelmişti. Dayımın bir erkek bir kız olmak üzere üç yaşında ikizleri vardı. Onlarla ilgilenip verimli vakit geçirmiştim. Bir ara boşluk bulup Nihal yengemle sohbet etmiştim. Mert abi ve Busede bize katılmıştı. Herşeyin sonunda odama çekilebilmiştim. kitap okuyup kendimi uykuya teslim ettim. Sabah ikizlerin yatağımda zıplamaları ile uyandım. Yarın düğün vardı. Bugünümü ikizleri parka götürerek geçirecektim. Annemlerde evde ufak bir temizlik yapıcaklardı. Selenle konuşmuştuk benimle gelecekti. Kahvaltı yapıp hemen evden çıktık. İkizlerin birini ben diğerini Selen sallıyordu.
_ düğün için heycanlı mısın?
_ Hayır değilim aksine Buse'nin bulunduğu bir eve annemi göndermek canımı sıkıyor.
_ Korkma Buse annene zarar vericek kadar kötü biri değil
_ Bundan  emin değilim
_ Buarada düğüne Meriç'in ailesi de gelicek dimi?
_ Tabiiki gelicek Gül teyze annemin çok yakın arkadaşı
_ Şık giyinmem lazım nede olsa gelinleri sayılırım.
Sesli bir şekilde güldüm.
_ Ne gülüyorsun canım dur sana birşey anlatıcam
_ Anlat bakalım
_ Babanın düğününden sonra dayımla yengem evde senin güzelliğini öve öve bitiremediler. Vee senide bizim eve yemeğe davet ettiler.
_ Nasıl yani üstünden bu kadar zaman geçti Selen şimdi mi söylenir.
_ Yemek kısmına gel sen
_ Şu düğün olaylarını atlatabilirsem gelirim.
_ Tamam canım.
Daha sonra evlere dağıldık. Yarın bu eve veda ediyordum.  üzücüydü.

Yeni bölümlerden merhabaaa biraz uzun tutmaya çalıştım umarım olmuştur.

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin