Bir süre sadece bakıştık.
" ee anlatmaya niyetin var mı?"
"babam evleniyor"
"eee ne güzel işte yokse sen babamı paylaşamam kız triplerine mi girdin?"
Biranda gülmeye başladı anlamıyordum ortada komik olan bir durum mu vardı?
"gidiyorum ben sana söylemek hataydı"
"hey dur dur tamam anlat gülmiycem"
"benim annem ve babam ayrı ben annemle yşıyorum ve babam evleniyor beni bir misafir gibi mesajla düğününe çağırıyor"
"aramadı mı"
"aradı ama açmadım."
"eee sence de mesaj atması normal değil mi? Bak ben karışmak istemem fakat herne olursa olsun annenle baban anlaşamayıp boşandı ve bence senin babanın en mutlu gününde yanında olman gerekir."
"tavsiyen için saol ama evleneceği kadını istemiyorum"
"baban için katlan"
Ardından zil çaldı Selen ve tayfası buraya geldi.
"Uzay nerdesin Allah aşkına meraktan öldüm."
"tamam Selen sakin ol burdaydım. Lilayla biraz sohbet ettik."
Bana göz kırpıp gitmişti.
"hey öyle bakmayın sadece dertleştik"
"umarım sadece dertleşmedir Buse bunu duyarsa hoşuna gitmeyebilir."
" ah Gökyüzü Lilayı korkutma Buse hiçbişey yapamaz hem onlar ayrıldı."
Konuştuklarından hiçbişey anlamamıştım. Diğer dersleride uyuyarak geçirdikten sonra kulaklığımı takıp eve gidiyordum. Ta ki yanımda bir araba durana kadar arabanın içinde Uzay ve Selen vardı.
" Lila gel biz bırakalım seni"
"şey teşekkür ederim Selen ama otobüs durağı zaten şurda"
"hadi ama otobüste sürünmek yerine biz seni bırakabiliriz."
"peki tamam"
Arka kapıya yöneliyordum ki Selen önden inip beni ön tarafa yönlendirdi biraz şaşırmış olsamda Uzayın yanına geçip oturdum.
"evin nerde?"
"sen benim evimi napıcaksın?"
"üstüme almayı düşünüyorum sence?"
Diyip sırıttı saf saf suratına bakıyordum.
"evini bilmeden seni nasıl götürebilirim?"
Çok mantıklıydı beni evime bırakmayı düşünüyordu ben ise salak gibi evimi napıcaksın diye kızıyordum. Babam yüzünden fazlasıyla dalgındım. Düşüncelerimden sıyrılıp evimin adresini verdim. Selen bu hallerimize gülmüştü. Aklıma gelmişken ona Buse'nin kim olduğunu sormam gerekiyordu.
"Selen Buse kim?"
Bunu sormamla Uzay'ın yüzünün asıldığını farketmiştim.
"Uzayın kız arkadaşı ; aslında kız arkadaşıydı ayrıldılar ama Buse ayrıldıklarını kabullenmiyo Uzay 'ın yanında ne zaman bir kız görse sataşmadan edemiyo."
"iyide bu çok saçma Elif ve Gökyüzüde Uzayın yanında hatta tayfasında"
" ama Elif ve Gökyüzü' nün erkek arkadaşları var. Ayrıca Elif ve Ekin bizim kuzenimiz ve Busede tayfadaydı ayrılınca çıktı. Kendisinden sonra birinin girmesini kabullenemiyo. Ve eğer Buse seni görürse bizim tayfadan olduğunu görüp seninle de uğraşmaya başlıycak. "
" saçmalama Selen benim yanımdaki kızlar Buseyi ilgilendirmez Lila da öyle. "
Şaşırmıştım Uzay benim onun yanında olduğumu söylemişti. Nedense içimde bir mutluluk belirmişti.
" eviniz güzelmiş"
Selen'in sesiyle kafamı yana çevirdim. Gelmiştik teşekkür edip eve girdim. Salona girdiğimde annem elinde bir karta bakıyordu. Bunun davetiye olmadığını anlamak için salak olmak lazımdı.Yepyeni bir bölümden merhaba:)