_ Lila laflarına dikkat et.
Hızlı hızlı odama çıktım. Kapımı sertçe kapattım. Sinirlerime hakim olmaya çalışıyordum. Fakat olmuyordu oturup ağlamaya başladım. Bir kaç dakika sonra dış kapının kapanma sesi geldi.
_ Lila ne yaptığını sanıyorsun sen?
_ Ne yapmışım ben asıl sen ne yapıyorsun anne?
_ Buseye öyle davranman doğru değildi.
_ Senin yaptıkların çok mu doğru?
_ Baban da evlendi Melisayı kabullendin. Peki ya Mert onu neden kabullenemiyorsun?
_ Sorun Mert abi değil.
_ Ne o zaman kızımı?
_ Evet anne kızı iyi biri değil kötü.
_ bak Lila iyi anlaşmak zorundasın eşyalarını toplamaya başlasan iyi edersin.
_ Öyle mi o zaman sana güle güle ben Buseye katlanmaktansa gider babamla yaşar Melisaya katlanırım daha iyi.
_ Ne dedin sen? Buna izin vereceğimi düşünmüyorsun heralde.
_ ben artık kendi kararlarımı kendim verebilecek yaştayım.
Üstüme hırkamı alıp evden çıktım. Uçuruma giderken Meriçi aradım.
* Alo Lila iyimisin?
* Meriç uçuruma gel iyi değilim.
Telefonu kapatmıştı. 10 dk. Sonra yanıma varmıştı.
_ Lila ne oldu sana?
_ Meriç annem evleniyor.
_ Eee canım ne var bunda babanda evlendi.
_ Sorun o değilki
_ Sorun ne peki?
_ Buse'nin babasıyla evleniyor olması. Bütün olanları anlattım. Şaşırmıştı. Ama Sarıldık. Beni sakinleştirip eve bıraktı. Annem telaşlı bir şekilde yanıma geldi.
_ Lila nerdesin sen çok merak ettim seni.
Anneme sımsıkı sarıldım. Kokusunu içime çektim.
_ Anne mutlu olmanı isterim. Tabiki biriyle hayatını birleştirmen güzel birşey ama beni de anla ben hep yanındayım bunu bil sadece aynı evde olmayacağız.
_ Ama ben
_ Anne sık sık seni görmeye gelirim. Hem babamla bana bir şans vermelisin.
_ Haklısın peki öyle olsun ben yarın babanla konuşurum.
_ Tamam ben yarın babamla konuşurum.
_ tamam
Odama çıkıp üstümü değiştirip kendimi yatağa bıraktım. Ne gündü ama uzanıp biraz tavanı izledim. Uzayı düşündüm bir kere de olsa yanıma gelmemişti. Bu beni kırmıştı. Daha fazla dayanamayıp kendimi uykuya teslim ettim. Haftasonumu annemin butiğinde çalışarak geçirmiştim. Butiği o kadar çok seven vardı ki iki günde çok iyi iş çıkartmıştık. Ben butikle ilgilenirken annem de ben ve Busenin düğünde giyeceği elbiselerin dikimi ile ilgileniyordu. Bu hafta içinde dayımlar ve anneannemler İzmirden gelecekti. Bugün mesaj atıp Düğüne bizim tayfayı da davet etmiştim. Babamla da konuşup olanı biteni anlatmıştık. Onlarla yaşayacağımı duyunca çok sevinmişti. Melisa için aynısını söyleyebilirmiydim bilmiyorum. Yine de ben evimi çok özleyecektim fakat evimizi tamamıyla boşaltmamaya karar verdik.
_ Lila
_ Efendim
_ Kızım gönderilmesi gereken eşyalarını hazırladın mı? Bora bey almaya geldi.
_ Tamam getiriyorum hemen.
Bora abi babamın sağ kolu aynı zamanda şoförüydü. Eşyalarımın geneli gitmişti. Sadece düğüne kadar giyebileceğim birkaç kıyafet kalmıştı.
_ Teşekkür ederim Bora abi.
_ Önemli değil Lilacım.
Gülümsemekle yetindim.
_ Lila?
_ Anne?
_ Sen ne zaman dövme yaptırdın?
Anneme hala dövmemi söylememiştim. Karmaşa arasında sıcaklayıp kosa kollu giymiştim bu sayede annem görmüştü.
_ aslında bir arkadaşım yaptı.
_ Senin o olaydan sonra yaptırmana şaşırdım yani en azından bana sorman gerekmezmiydi?
_ Haklısın anne ama istedim ve oldu işte.
_ peki bu arkadaş kim çok güvendiğin biri olmalı?
_ Uzay. Kendisi sınıf arkadaşım.
_ ismi çok güzelmiş tanışmak isterim.
_ eğer istersen arkadaşlarımın hepsini yemeğe çağırabilirim.?
_ mükemmel bir fikir bu hem bu evdeki son günlerimizde iyi olur.
_ tamam ben haber veririm hepsine.
Odama çıkıp biraz kitap okuduktan sonra uyumaya karar verdim.Yepyeni bölümlerden merhabaaa
Umarım severek okursunuz