Berra'nın kabinden çıkmasıyla konuşmamız sona ermişti. Dönüşte beni eve bıraktılar. Fakat annem yine yoktu. Şaşırmamıştım fakat nedenini merak ediyordum. Kendime yemek hazırlayıp yedikten sonra ders çalışmıştım. Meriçle görüntülü arama yapmıştık;
+ Lila Uzay ile aran nasıl?
+ Aaa şey evet güzel
+ Emin miyiz?
+ Öyle ya
+ Bana doğruları anlatırmısın lütfen
+Peki tamam
Meriçe bütün olanları anlattıktan sonra sinirlenmişti fakat sakinleştirmiştim. Okuldaydık Uzayla yanyana oturuyor fakat birbirimizin yüzüne bile bakmıyorduk. Tolga çok şaşırmış ve sevinmişti. Okul çıkışında Tolga ben ve Berra evin yolunu tutmuştuk.
_ Lila!!
_ Efendim Selen
_ Biz kafeye gidiyoruz haydi sizde gelin.
_ Yok gerçekten
_ Hadi ama kırma beni hem Meriç de geliyor.
_ Aynen öyle
Meriçi görmemle gülümsemem büyüdü. Berrayla birbirlerine kaçamak bakışlar attıktan sonra Selene sarıldı ve el ele tutuştular böylelikle sevgili olduklarını anlamış olduk. Buna inat Tolga da Berra'nın elini tuttu. Tolga Berra ve Meriç arasındakileri biliyordu fakat Selen bilmiyordu. Hepberaber Selenlerin kafesine gittik. Önce yemek yedik. Şimdi ise sıcak içecekler içiyorduk. Bir sürüm espriler yapıp gülüyorduk. Taa ki Uzay ve Buse içeri el ele girene kadar.
_ Oooo birileri barışmış.
_ Eee napalım fazla ayrı kalamadık.
Sözleri canımı yakmıştı. Neden bilmiyorum fakat barışmaları beni yıkmıştı. Uzayla göz göze geldik bakışlarımı kaçırdım. Berra Buse ile tanıştıktan sonra olay tamamlanmıştı.
***
Oturmaya drvam ediyorduk. Ve tam karşımda Uzay ve Buse 'nin yakınlaşmalarına şahit oluyordum. En sonunda daha fazla dayanamadım. Gözlerim dolmaya başlamıştı.
_ size iyi eğlenceler
_ hey Lila nereye gidiyorsun?
Berra ve Tolga 10 dk. önce gitmişlerdi Meriç de öyle.
_ Eve gidicem
_ Ama daha oturuyorduk.
_ Ekin Lilayı eve bırak.
Uzayın keskin delici bakışları üzerimdeydi. Buse ise zafer benim bakışları atıyordu.
_ Gerek yok Ekin ben giderim.
_ Sorun değil zaten Gökyüzünü de eve bırakıcam. Gidelim Elif geliyormusun?
_ Hayır biraz daha burdayım.
Ekinin arabasında evin yolunu tutmuştuk önce Gökyüzünü bıraktık.
_ Ekin eve gitmek istemiyorum sana bir yer tarif edicem oraya götür beni.
_ peki
***
_ Burası uçurum
_ Sen burayı nerden buldun Lila çok tehlikeli.
_ Korkma sık sık gelirim buraya hadi gel oturalım.Yeni bölümü nasıl buldunuz??