"Anne"
Sesimle irkildi. Neden bu kadar dalmıştıki?
"kızım sanırım bunu baban göndermiş."
Alıp davetiyeyi okudum. Villanın arka bahçesinde olacaktı. Sinirle koltuğa fırlattım.
"aradığı ve mesaj attığı yetmemiş gibi evime davetiye gönderiyo gitmiycem o düğüne."
"Gidiceksin o senin baban düşmanın değil elbisen odanda hazır."
"ama anne"
"aması yok o düğüne gidiceksin o senin baban git ve babanın yanında ol."
Sonra odasına kapandı üzgündü çünkü babamın ona yaptıkları aklına gelmişti. Yemek yiyip babamı aradım. Düğüne gidiceğimi söyledim. Yarın sabah beni evden aldırtıcaktı. Yine annemden gizli evden çıkıp uçuruma gittim. Oturup denizi izlemeye başladım. Yanımda bir hareketlilik oldu. Uzay gelmişti.
"hey senin burda ne işin var?"
"bu uçurumun senin olduğunu bilmiyordum"
Diyip sırıtmaya devam etti.
"buraya pek kimse gelmez senin buraya gelmen beni şaşırtıyor."
"şans eseri takılıyorum buraya hem belki kurtarılmayı bekleyen biri vardır diye koştum geldim."
Alayla gülmeye devam etti.
"haha ne kadar da komiksin."
Diyip gözlerimi devirdim.
"o gün beni neden kurtardın?"
" aslında bir nedeni yok kollarını açmış duruyodun dengeni kaybettiğini gördüm ve hızlıca gelip seni çektim. Aslında o kadar kolay ölmene göz yummak istemedim."
Gülümsedim.
"Düğüne gitmeye karar verdim."
"hmm mantıklı olanı yapmışsın işte"
Ayaklandım eve gitmem gerekiyordu.
"neyse benim gitmem gerekiyor"
" gel ben bırakırım seni"
" yok zaten okuldan eve bıraktın zahmet olmasın. Zaten ev uzak değil"
"evin uzak olmadığını bende biliyorum hem zahmet olmaz hadi gel."
Gülerek ön koltuğa oturdum.
"evimi hemen ezberledin ha"
"yani"
Diyip göz kırptı eve geldim ve çok uykum vardı hemen kendimi uykuya teslim ettim. Sabah elbisemi alıp hızlıca evden çıkmıştım. Babamlarla beraber kahvaltı yapıyorduk. Bugün düğün vardı elbisem hazırdı annem dikmişti. Sadece Melisayla birlikte makyözün gelmesini bekliyorduk. Melisa babamın yeni eşi kendisinden hiç hazetmiyorum bu evi çok özlemişim özelliklede odamı bu gece neyseki burda kalıcam. Babannem ve halamlarla hasret giderdikten sonra Beril ve Berra ile giyinmeye odama gittik. Berra ile aynı yaştayız Beril bizden büyük kendisi öğretmen ama halamlar Mustafa eniştemin işi gereği Amerikada oturuyorlar. Eniştem izine çıkınca buraya gelirler. Bizde Berrayla gezeriz. Geçen yaz Beril evlenmişti şimdi 1 yaşında oğlu var. Adı Berk gerçekten çok tatlı.Yepyeni bir bölümden merhaba yorumlarınızı bekliyorum :)