_ Sanırım seninle rolleri değiştik ha.
Göz kırpıp odasına gitti. Peşinden gidip kapıya yaslandım onu izlemeye başladım. Makyajını çıkarıyordu. Bugün güzel ve şık giyinmişti.
_ Sanırım uykum geldi üstümü değiştirip uyumayı düşünüyorum.
_ Peki iyi geceler.Sabah babamlara kahvaltı yapmaya gittim. Yan evin balkonundan birinin beni izlediğini fark ettim. Uzay başıyla bana selam verdi. Gülümseyip bende ona aynı şekilde selam verdim. Hızlı adımlarla eve yaklaştım zili çalıp açılmasını bekledim. Kapının açılmasıyla şaşırmam bir oldu.
_ Nazlı abla?
_ LilaSıkıca sarıldın o kadar özlemiştim ki onu küçüklükten beri hep burdaydı sadece eskiye göre biraz yaşlanmıştı.
_ Sen burdasın seni o kadar özledim ki.
_ Bende seni kuzum ne kadar büyümüşsün böyle hadi gel içeri.
Babamı görmemle onada sarıldım.
_ Hoşgeldin kızım
_ Hoşbuldum
_ Nazlı hanım kahvaltı hazır mı?
_ Evet Melisa hanım geldiği zaman başlayabilirsiniz.
_ Ben bir Melisaya bakıyım
_ Peki baba ben mutfaktayım
Hemen mutfağa geçtim._ Yaa seni nasıl özlemişim
_ Bende kuzum bende dün baban aradığında duydum gelmiyceksşn diye öyle üzüldü ki.Tam o sırada babam ve Melisa mutfağa girdi.
_ Ah tatlım hoşgeldin.
Sarılmak için adım attığında yapmacık bir gülümsemeyle elini sıktım. Herşey eskisi gibiydi babam yerine ben yerime geçmiştik tek fark Melisa annemin yerinde oturuyordu. Ve bu durum canımı sıkıyordu. Babam birkaç birşey yedikten sonra şirkete gitmek üzere çıktı. Melisa ve ben sofrada tek kalmıştık._ Eee Lila okul nasıl gidiyor?
_ İyi
_ Diyorum ki senin odanda biraz değişiklik yapalım
_ Sebep
_ yani bence değişiklik iyi olabilir
_ Buna ben karar veririm sen değil.
_ Pekii Nazlı hanım sofra...
_ Nazlı abla sofrayı Melisa toplıycakmış annem çok severdi ev işini biliyosun bakalım Melisa nasıl yapıcak. Hadi biz odama geçelim._ Ama kuzum olmaz ki öyle
_ Olur olur hadiMelisa bana kötü bakışlarını yollarken ben Nazlı ablanın koluna girmiştim bile Nazlı ablayla bol bol hasret giderdikten sonra mutfağa indik. Melisa mutfağı toplamıştı.
_ Aferin yapabilmiş
_ Kız deme öyle duyucakUzaydan gelen mesajla okula gitmem gerektiğini anladım Nazlı ablayla vedalaşıp Uzaylarla beraber okula gittim. Sıkıcı derslerin ardından kantinde Tolgayla oturuyorduk. Tolga düğünde Berrayla dans eden çocuk.
_ Eee Berradan hoşlandığını söyleyebildin mi?
_ Hayır görüntülü konuşmalarımız çok fazla sürmüyo zaten sınav haftamıza girmek üzereyiz aynı zamanda üniversite sınavı çok konuşamayız gibime geliyo._ Sana şunu söyliyim ben onun kuzeniyim ve hiç konuşamıyoruz.
_ Selam millet:)
Hadi bakalım yepyeni bir bölüm.
Sizce lila melisaya çok mu kaba davrandı yoksa iyi mi yaptı?
Sizce gelen kimdi?