Prolog

446 3 0
                                    

-Rosie! Požuri!- čujem majčin glas koji je sve glasniji što se ona brže spušta niz stepenice

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Rosie! Požuri!- čujem majčin glas koji je sve glasniji što se ona brže spušta niz stepenice. U jednoj ruci joj je torba, a drugom maše u zraku kako bi što bolje dočarala svoj odlučni stav. Tamna kosa joj je u čvrstoj, niskoj pundži, a na glavi ima šešir sa savršeno oblikovanom čipkom koja joj pada preko lica. Sve mora biti po planu; ako ne požurim još jače će odjekivati njezin glas, pa učinim što mi je rekla.

Williamov glasić čuje se iz kuhinje -Majko, gladan sam! - jao kako je naporan. -Dušo na stolu imaš peciva i čaj, požuri to pojesti i onda krećemo! - nisam ni ušla u kuhinju, a tanjurić s pecivima već je potpuno prazan.

Za samo par minuta svi smo već na okupu ispred kuće; otac je do majke, a William i ja nevoljko stojimo jedno do drugog ispred njih dvoje. Stojimo tako par minuta ispred i pozdravljamo se s kućom, a krajičkom oka vidim da je majci pobjegla suza niz obraz.

(...)

U kočiji se već dosta dugo vozimo. Vani je hladno, čak me i unutra hladni vjetar grize za obraze. William spava, a tu radnju i ja ću brzo započeti raditi. Kapci su mi teški, a glasovi koje čujem su veseli glasovi majke i oca koji samo nagađaju unutrašnjost kuće.

Kuća na brduWhere stories live. Discover now