XIV

3.5K 141 21
                                    

Igor

Dawno nie spałem z dziewczyną. Mimo tych wszystkich plotek, nie jestem skurwielem, ktory zalicza każdą napaloną laske. Nie chcę zarazić się jakimś wenerycznym gównem, które rozoierdoli całe moje życie. Potrzebowałem tego, teraz dopiero widzę jak bardzo. Mimo, że bolały mnie usta, dałem radę. Bez wybuchu, potrzeby dominacji. Był to pierwszy raz od dawna kiedy to przypominało normalny stosunek a nie jakiś krwawy BDSM.
Spała do rana. Obudziłem się pierwszy. Trzymałem moją malutką w ramionach. Długo jeszcze nie mogła się uspokoić a jej cialo trzeslo się ze spełnienia. Kurwa, jakie to było zajebiste. Mam motyle w brzuchu jak pomyślę o tym co zaszło. Uśmiecham się szeroko. Postanawiam, że zrobię nam śniadanie. Coś słodkiego.
W kuchni patrzą na mnie wilkiem, kiedy wchodzę uśmiechnięty i pełen energii biorę się za naleśniki. Pewnie się domyślaja, ale uwierzą kiedy sklamie, że nic nie zaszło. Naiwni, ale wiem, że chcą dobrze. Nie czuję urazy za to, że obrewalem wczoraj. Trochę mnie to otrzeźwiło.
- Spales z nią? - słyszę proste beznamietne pytanie.
- Nie - odpowiadam równie krótko.
- Tylko spał obok - Lucynka ratuje mi dupe wchodząc do kuchni. Ma rozwalone włosy i zaspaną ale szczęśliwą i odorężoną twarz. Ma na sobie spodenki i moja zapinaną koszule. Cholera, dlaczego wygląda w tym tak seksownie. Kurwa, muszę opanować moją krew i podniecenie. Przelykam sline i staram nie patrzeć się na jej nogi.
- Masz jakiś dobry podkład albo korektor? - pyta Adrian
- A no mam wiele kosmetyków - odpowiada Lucy, domyślając się, że do niej skierowane jest pytanie. - A czemu pytasz?
- Dziś jest koncert a Igor wygląda jak wygląda. Trzeba mu trochę poprawić buzię bo będzie to wyglądać jakby baba go w łóżku biła - Dawid śmieje się i to mocno. Wiem że niedługo mnie za to przeprosi ale teraz obracamy wszystko w żart.
- Nie wiedziałem Dawidzie że masz w spodniach pizde a nie chuja - odgryzam się.

Krótki rozdział aby zakończyć tą sytuację. Niedługo będzie prawie finał powieści. Zapraszam do czekania na kolejne rozdziały, które napewo wam się spodobają.

Schizy | ReTo | 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz