فصل اول:فاک فیس 💫

1.1K 109 11
                                    

تهیونگ با خستگی به صندلی تکیه داد که باعث شد توی استودیو تاریک قیژی صدا کنه اما بی توجه دست بی جونش رو دراز کرد و دکمه پلی رو فشار داد.

همیشه از دمو های اهنگی که خودش اهنگ رو به صورت امتحانی میخوند متنفر بود اونم به این دلیل که میتونست هزار یک نقص و ایراد توی صدای خودش و طرز خوندن خودش پیدا کنه.

تعجبی نداشت که توی خوانندگی به جایی نرسیده بود چون بنظر تهیونگ استعدادش توی خوندن دست کمی از کنترل یونگی روی عصبانیتش نداشت هر دوتایه این مباحث به طرز خطرناکی به صفر نزدیک بودند.

الان تقریبا ۷ سال از اخرین باری که بصورت تخصصی روی وکال هاش و خوندنش کار کرده بود میگذشت ولی حتی همون موقع هم استاد بد اخلاقش هر روز بهش یاد اوری میکرد استعدادی توی خوندن نداره.
حالا با شنیدن صدای مسخره خودش توی دمویه اهنگ که کاملا خارج از نت ها و ضعیف میخوند دلیل حرف های استاد بدجنسش رو درک میکرد.

با انگشت اشاره و شصت چشم هاش رو کمی ماساژ داد و سعی کرد روی چیزی که باید توجه کنه موسیقی.

این نسخه پایانیه این اهنگ بود و تهیونگ سر از پا نمیشناخت که بعد از دو هفته کار بی وقفه این تک اهنگ شاد لعنتی رو تموم کنه تحویل ایدل معروف 'فاک فیس' بده.

اهنگ طبق خواسته منیجرِ 'فاک فیس' باید تبدیل به یکی از داغ ترین ترک های تابستونه و شاد امسال میشد و به همین دلیل بود که نامجون برخلاف ناراحتی و نق زدن های تهیونگ اینکارو بهش سپرده بود.

اهنگ های نامجون اهنگ هایی بودند که از نظر محتوی میشد حسابی روشون حساب کرد و طرز اهنگ سازیه تخصصیش با توجه به تمام قواعد و جزئیات همیشه یه کار خاص ایجاد میکرد و یونگی با جدیتی که روی اهنگ ها میذاشت معمولا چیز خارق العاده ایی تولید میکرد، که البته به نظر تهیونگ همیشه یکم بیش از حد افسرده کننده میشدند اما جراتی برای اظهار همچین نظری جلوی دوست بدخلقش نداشت.

و هوسوک...خوب اون احتمالا کسی بود که میتونست بهتر از هرکسی یه هیت ترک شادِ منتسب رقص بسازه چون علاوه بر اینکه اهنگ ساز معرکه ایی بود توی رقص هم جزو بهترین ها محسوب میشد و هنوزم گاهی به ترینی های جدیدی اموزش میداد.

اما الان مسئله معروف شدن اهنگِ 'فاک فیس' هم مطرح بود و هیچ کس بهتر از تهیونگ علایق مردم رو توی اهنگ درک نمیکرد.
علاوه بر اون هیچ کس دوست نداشت با فاک فیس کار کنه و از اونجایی که تهیونگ توی یه جلسه بخصوص دیر رسیده بود نامجون با یه نیشخند بدجنس گفته بود باید اینکارو خودش انجام بده.

طرز اهنگ سازیه تهیونگ مثل نامجون پر ازقواعد نبود اون بعضی مواقع فقط بی خودی چند تا نت رو بر میداشت و تصادفی باهاشون یه چیزی میساخت.
مثل یونگی جدیت نداشت و معمولا ساختن اهنگ رو توی جاهایی مثل حموم تموم میکرد یا مثل اخرین بار وسط یه بلایند دیت مثل یه دیوانه توی نت هاش فرو میرفت و شروع به نوشتن میکرد.

من عاشقت نیستمOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz