~Kwon Soo Ah~
Esneyerek ilerliyordum okul koridorunda. Lavabo ve kantin gibi temel ihtiyaçlarım olmasa sınıftan çıkacağım yoktu.
Başkalarına göre ben tembel, uyuşuk veya garfield oluyordum. Ancak hayır, sadece uykuya aşıktım. Uyurken gördüğüm rüyaları -unutmazsam- defterime not alırdım ve onlardan güzel hikayeler ortaya çıkarırdım.
Her türlü kârlı çıkıyordum arkadaş.
Sınıfa ilerlerken aklıma Ji Dam'ın gelmesi ile durdum ve bizim sınıfın yanında olan 2/1 sınıfına girdim.
Ji Dam öğretmen masasının orada ayakta durmuş camdan dışarıyı izliyordu. Yanına gittiğimde şaşırmış gibi bir bakış attı.
"Hayırdır? Uyanıksın, ve dışarıdasın?"
Gözlerimi devirdim. "Seni merak ettim, birkaç gündür sinirin tependeydi?"
Omuz silkti "Hala öyleyim. O Soo Bin itini boğmamak için kendimi zor tutuyorum!"
"Ufak bir şakaydı bitti gitti Ji Dam, uzatma sen de."
"Bitti gitti değil işte! Soo Bin beni gördüğü yerde pis pis sırıtıyor sanki böyle zafer kazanmış gibi, beni delirtiyor! Ama ben bunun altında kalmayacağım, o arkadaşlarının da onun da anasını ağlatacağım bak göreceksin."
İç çekip cama yaslandım "Yeonjun'a karışma."
Tek kaşını kaldırdı "Niyeymiş o?"
"O bir şey yapmadı, yani arkadaşlarına uymamış."
"Sen nereden biliyorsun ki?"
"Of Ji Dam, biliyorum işte. Sen dediğimi yap."
"Aman tamam be."
Sınıfıma döndüğümde Yeonjun'u sırasında uyurken görmeyi beklemiyordum. Rolleri değişmiştik demek? Onun aksine yıllar sonra ilk defa uykumu almış olduğum için enerjik hissediyordum.
Ama birazdan geçer.
Doğamız böyle, ne yapalım?
Yerime geçip cama yaslandım gözlerim hala Yeonjun da iken.Son zamanlarda sürekli benimle iletişime geçiyor, hep yanıma gelerek benimle ilgileniyordu. Sebebini anlayamadığım bir şekilde samimi davranıyordu.
Derdi ne idi bilmiyordum. Tuhaf çocuktu işte.
Gerçi ben ona samimi davranıyordum, istemsizce. Demin resmen onu korumuştum ya...fazlaydı bana bu kahramanlık!
Her neyse Soo Ah, tam sekiz dakikadır uyanıksın. Bünyene ters şeyler bunlar.
Kafamı sıraya gömdüğüm gibi uykuya dalmıştım. Bir de kendime enerjik diyordum değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gudetama! | Choi Yeonjun
FanficHoşlandığım kız tam olarak Gudetama'nın beden bulmuş hali! Nasıl bir zevkim var anlamıyorum... -Choi Yeonjun ©adoyyakli 07.30.2020 💛