"Duydunuz mu?! Kwon Soo Ah'a araba çarpmış!"
İçtiğim su boğazımda kalınca öksürmeye başladım. Ne duymuştum ben az önce?
Nefesim kesilir gibi olunca Soo Bin sırtıma vurmaya başladı. Kendime gelince ne işittiğimi tekrar anımsadım, içimi korku kapladı.
"İyi misin lan?"
Bağıran kız arkadaşları ile heyecanlı heyecanlı konuşuyordu, ona seslendim. "Hey Jung Seungim, hangi Soo Ah'dan b-bahsediyorsun?"
"Kaç tane Kwon Soo Ah var Yeonjun? Bizim sınıftaki işte."
O arkadaşlarına dönerken sıkıca gözlerimi kapadım...
Ciddi bir şey olmuş muydu ona?
Oysa ki bugün ne de enerjik uyanmıştım, geçmek bilmeyen hafta sonundan sonra onu göreceğimi düşüne düşüne iyi hissetmiştim.
Görmeliydim...iyi olduğunu bilmeliydim.
"Yeonjun, endişe etme. Durumun ciddiyetini öğrenebileceğimiz birini tanıyorum."
Beomgyu'ya döndüm. "Kim?"
"Var ya, yan sınıfta Kwon Ji Dam, Soo Ah'ın kuzeni. Gidip soralım, eşek değilse bilir kuzeninin durumunu."
Taehyun yüzünü buruşturarak bir adım geri gitti "O psikopatın sınıfının önünden bile geçmem. Sadist, anamızı ağlatır yine de cevap vermez."
"Haklı, o kızla beş saniyeden fazla göz göze gelince 'hayırdır oğlum' havalarına giriyor!" diye Kai onu onayladı.
"Siz kalın o zaman hoca gelirse idare edin bizi." ayaklandım. Sağımda Soo Bin solumda Beomgyu yan sınıfa ilerliyordum. İçimdeki tek korku Soo Ah'a bir şey olmuş olma ihtimali idi.
Sınıfa girince direkt sarışın kızı buldu gözlerim. Yanına ilerledik, camdan dışarı bakıyordu.
"Kwon Ji Dam."
Bize döndü ve tek kaşını çatarak baktı, uyuz ve her zaman atarlı bir kızdı.
"Soo Ah iyi mi?"
İşte yine o öldürücü bakışlarını sundu "Sana ne lan?"
"Kızım söylesene." Soo Bin sert çıkan ses tonu ile işi bok edince ofladım. Şimdi nah söylerdi! Bu kızla konuşabilmek için suyuna gitmek şarttı.
"Sabah sabah belanı mı arıyorsun?" diye Soo Bin'e bir adım yaklaştı. Burun buruna olmaları ortamı geriyordu ancak bizim şuan gerginlikten uzak durmamız lazımdı!
Soo Bin sıktığı dişleri arasından sinirle konuştu "Kızım bak-" onu omzundan tutup geri çektim hatta direk Beomgyu'nun arkasına attım.
"Ji Dam-shi, sınıf başkanı olarak sınıf arkadaşımın durumu hakkında bilgi almak en doğal hakkım şuan. Araba çarptığını duyduk, bir şeyi var mı yok mu senden başka öğrenecek kimsemiz yok."
Biraz düşünür gibi oldu ardından sarı saçlarını omuzlarından geri attı.
"Dün akşam saatlerinde öküz bir adamın teki çarpıp kaçmış. Markete gidiyormuş bizimki, neyse ki mahalleli yardım etmiş. Önemli bir durum yok ama. Biraz dinlenmesi mi ne gerekiyormuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gudetama! | Choi Yeonjun
FanficHoşlandığım kız tam olarak Gudetama'nın beden bulmuş hali! Nasıl bir zevkim var anlamıyorum... -Choi Yeonjun ©adoyyakli 07.30.2020 💛