Ay heyecanlandım ilk kez şiir kitabı eleştireceğim için. Çok da mutlu oluyorum böyle konularda. Bana güvenip, bana eleştir beni dediğiniz için gerçekten mutlu oluyorum. Bilemedim, belki de diğerleri gibi olmadığımdan dolayı benden istiyorsunuz. Çoğu eleştiri yapacak olan kişi takip isteği, şu hikayeme oylarınızı verin filan diyor ya belki de ben sizden bu istekleri istemediğim için daha çok bana geliyorsunuz. Belki de sizi kırmadan eleştirdiğim için bana geliyorsunuz. Aslında bende bilmiyorum bana neden geldiğinizi ama iyi ki geliyorsunuz. Ha, bak beni önerebilirsiniz arkadaşlarınıza. Seni kırmadan eleştiriyor sen de git diyebilirsiniz. Neyse eleştirimize geçebiliriz.
*
Ne kadar şiir yazsak da ve her ne kadar cümleleri bölmek için virgül atıp bir alt satıra geçsek de ilk hatan satır başında büyük harf kullanmaman olacak.
İlk bölümün diğer bir hatan daha var ama bunu okuyarak bulmanı istiyorum ve zaten altı kırmızı çizgili olarak ben sana buradayım diye ipucu verecektir.
Ben ne Tanrıyım, ne Mesih, ne Peygamber... , buraya da dikkat...
Aynı bölümde bir küçük hatan daha var.
21 gram bölümünde ise biraz noktalama işareti sıkıntın var.
Eski kelimeleri kullanarak yazdığın bir kaç şiirine de denk gelince aslında tebrik etmiyor değilim seni ve bende dahil olmak üzere bunları okuyanların bir çoğu anlamayacak da olsa, bu ne demek diyecek de olsa bu wattpad alemi neler gördü, boş ver sen onları. Ama yine de belki de o kelimelerin eş anlamlılarını kullanmalısın, eğer tabi kafana takacaksan. Ha ama takmayacaksan bu durumu devam o zaman.
Tek Başına bölümü düzeni çok iyi ama yine de ah şu satır başı harfleri...
Takdis bölümüne gelecek olursam evet belki de anlamlarını yazmalısın diyecektim ama baktım ki bunu da yapmışsın. Fakat bence şiir kitabında böyle bir şey bulunmamalı. Bu yüzden mesela fikrimi yazma gereği duymadım. Dediğim gibi sıkıntı oluyorsa eğer, eş anlamlılarını yaz.
Tayf bölümünde, o lahut sevgiliye özel hisleri demişsin ya orada lahut olmamış ya. Ben bile bir an duraksadım. Bozmuş gibi sanki.
Bazı bölümlerde kendimi rap yaparken buldum. Sanki aslında rap tarzında yazıyor gibisin.
Son şiir demişsin ama umarım son olmamıştır. Şiir deneme düz yazı sevenler ve okumak isteyenler, farklılık bulmak isteyenler gidebilirler ama yine de demeliyim ki, kendini gitgide ilerletiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEŞTİRİ - KAPAK TASARIM - KAPANDI...
Kurgu OlmayanUzun zamandır yapmak istediğim ama yapamadığım, artık yavaştan başlayacağım, yeni bir yönelime buradan haber vererek başlamak istiyorum. Çok yakın zamanda kapak tasarım ve eleştirmenlik yapacağım...