Salman Khan Hakkında

19 4 36
                                    


SALMAN KHAN VE BEĞENİLERİ


Salman Khan'ın herkes tarafından bilinen ve az bilinen beğenileri var. Salman Khan;Neleri sever?


-Resim yapmak ve yüzmek en sevdiği hobileridir.

-Rolex ya da Being Human marka saatler takar.

-Banyosunda dev bir sabun koleksiyonu vardır ve herkes Salman'ın çiçek bahçesi gibi koktuğunu söyler.

-Kokulara çok önem veren Salman'ın en sık kullandığı parfüm: Calvin Klein Obsession'dur, ayrıca dev bir parfüm koleksiyonu vardır.

-En sevdiği çizgiroman karakteri Archie'dir.

-En sevdiği tatil mekanları Dubai ve Londra'dır.

-En sevdiği renk siyah, beyaz ve turkuazdır.

-En sevdiği yemek Biryanidir.

-En sevdiği arabalar, Audi R8, Audi Q7, Land Rover Range Rover Vogue, BMW X6 ve Toyota Cruiser.

-En sevdiği motosikletler, Suzuki Intruder M1800 RZ limited edition motorbike, Suzuki Hayabusadır.

-En sevdiği telefon markası Blackberry'dir.

-En sevdiği içecek Ice-Tea ve diyet koladır. Ancak yeşilçaya da bayılır.

-Salman sigara içmeye bayılıyor. Sadece sağlık problemlerinden dolayı uzak durmaya çalışıyor.

-Başkalarını mutlu etmeye bayılır. Kendinden çok başkalarını düşündüğünde kötü enerjisini attığını düşünür.

-En sevdiği takıları ara sıra taktığı küpeleri ve bileğinden hiç çıkarmadığı turkuaz bilekliğidir.

-En sevdiği hayvan köpektir. Köpeklerin sadakatine ve dostluğuna bayılır, çocukları gibi sever. Ayrıca atlara da çok ilgi duyar.

-En sevdiği restaurant China garden'dir.

-En sevdiği meyve mangodur.

 -En sevdiği tarz, spor giyimdir. Yırtık ve düşük bel pantolon giymeyi sever. Üzerine çoğunlukla kısa kollu tişört giyer. 

-Marka iç çamaşırları giyer. Pantolonundan marka bandının görünmesinden çok hoşlanır. 

-Diş fırçalama süresi çok uzundur, uzun uzun diş fırçalar. Duşta çok uzun süre kalır, suyla vakit geçirmekten büyük zevk alır.

-Çok çalışmayı çok sever. Tevekkül etmenin başarı demek olduğunu iddia eder ve elinden gelen her şeyi fazlasıyla yap sonucu allaha bırak, kesin başarılı olacaksın o zaman, emin ol, der. 

-En sevdiği huyu iyi niyetli, çocuksu ve komik olmasıdır.

-En sevdiği kadın tipi sade, doğal, dürüst, evine bağlı ve basit olanlardır. Günlük giyinen ve makyaj yapmaya gerek duymayan kadınlara bayılır.

-Kağıt mendil kullanmaz. Mal mal kumaşı kullanmaya özen gösterir.

-En sevdiği filmi Maine Pyar Kiya'dır. 

-En sevdiği bayan oyuncu Hema Malini'dir.

-En sevdiği erkek oyuncu Sylvester Stallone'dur.

-Asla oyuncu olmak istememiştir, o babası gibi senarist olmak istemiştir, ama yakışıklı ve yetenekli olduğu için herkes oyuncu olmasını desteklemiştir.

-Bir kadında ilk dikkatini çeken şey bacaklardır. Her ne kadar söylemeye utansa da Shakti Kapoor Salman için "O hep güzel bacakları kadınlardan hoşlanır, bütün sevgililerini güzel bacaklılar arasından seçer." der.


SALMAN NELERİ SEVMEZ?


-Spor salonuna gitmekten nefret eder.

-Sarısı çırpılmamış yumurta yemez, yumurtayı sadece omlet olarak yer.

-Vücut kokusundan nefret eder, bu yüzden kendi kokusuna çok dikkat eder.

-Yalan söyleyemez, söylemekten de yalan söyleyenden de hoşlanmaz.

-Rol yapmayı sevmez, sahte değildir, sahte tavırlar sergileyenlere tepkisini gösterir.

-Kendisi gibi davranmayanlardan hoşlanmaz. 

-Otobüsle seyahat ederken kendini güvensiz hisseder, otobüse binmez. Onun yerine yürür ya da bisiklete biner. 

- En sevmediği filmi Kyon Ki'dir. Filmin duygusaldan ziyade depresif olduğunu düşünür ve izlemekten hoşlanmaz.

-Bir şeyden ya da birinden ilk bakışta hoşlanmadıysa o şeyden uzaklaşır. 

-Hesap vermekten, tehdit edilmekten, hoşlanmadığı şeylerin yapılmasından nefret eder, nefretini belli eder.

-Hiçbir şeyden korkmaz. Korktuğu tek şeyin ailesini kaybetmek olduğunu söyler. 

-Boş durmaktan ve boş duranlardan hoşlanmaz.

-Boş konuşanları ve çok konuşanları sevmez.

-Ailesinden uzak kalmaktan hoşlanmaz. 

-Kendini beğendirmek için çabalamaktan hoşlanmaz, kimse için değişmez. 


SKFT'den alıntıdır...


ELEŞTİRİ - KAPAK TASARIM - KAPANDI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin