Normalde ön konuşma yapmayı sevmem ama dikkat çekmek için yapacağım.
Öncelikle bölüm sonundaki açıklamayı okuyun lütfen, bir şeye değiniyorum.
Sonralıkla sizi uzun ve Jimin'in süründüğü bir bölüm bekliyor fhgdhsjdhs
Peçeteler, astım ilaçları, dil altı hapları hazır olsun çünkü bayağı yoğun bir bölüm. İyi okumalar ❤
_______
Beğenenler JHseok ve 218 diğer kişi
Yngi92: Böyle yakışıklı görüneceğini bilsem evden çıkarmazdım seni. Neyse en kötü yavşak döverim.
Hyunkg1: Omega filansın ama nefesinle adam sikersin sen
Hwasoon: Oppa çok tatlısın <3
Junjun: Ben size aşığım Yoonseok ya of çok güzelsiniz keşke Namjoon ve Jimin'de paylaşsalar (Bu yorum Yngi92 tarafından silindi.)
Sarı_saçlı_kız: Oppamla o omega arasında bir şey yok. (Bu yorum Yngi92 tarafından silindi.)
Kısa_saçlı_kız: Sen hala avut kendini herkes kabul etmiş sevgili olduklarını (Bu yorum Yngi92 tarafından silindi)
JHseok: Bir gün de şu fotoğrafların altına güzel şeyler yaz be adam
Yngi92: Biz o güzel şeyleri kalbimize yazdık yetmez mi?
Namjoonkim: Of keko koktu buralar
Yngi92: @ Namjoonkim sana dedim duşa gir diye
JHseok: Sil şu postu Allah aşkına tüm romantikliği kaçtı
Sarı_saçlı_kız: @ Namjoonkim oppa sen anlat doğru mu?
Namjoonkim: Ne doğru mu?
Sarı_saçlı_kız yazıyor...
Bu gönderi yoruma kapatıldı.
*******
Pazartesi ile başlayan yeni hafta sıcakların artmasıyla okula gitmeyi çekilmez hale getirmişti. İlkbahar yerini yaza bırakmaya hazırlanıyordu. Bahar dönemi Seul'le sınırlı kalmamış, kalplere ve hormonlara da bereketini göstermişti. Tomurcuklanan ve sağda solda hızla türeyen sevgililer, flörtleşen insanlar, mühürlenenler... Herkesin üzerinde mutluluk vardı.
Birinin hariç.
Tüm o hafta her gün okula gitmenin onun için eziyet olan biri vardı.
Park Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Bite Me | Minjoon
FanfictionJimin, biricik dostu Taehyung ile Starbucks'tan çıktıktan sonra aklında sadece yarın gireceği son sınavı vardı. Belki de bu yüzden karşısında ona doğru gelen 2 tane büyük kurdu hissetmemişti. "Onun kalbini mühürlemek isterdim. Poposunu değil." -OMEG...