Minjoon (2)

5.1K 303 1.1K
                                    

Son epilogtan herhese merhaba!

Umarım kimse Minjoon smuttan sonra bitti sanıp kitabı kaldırmamıştır hrdghsjsj son epilogu okumadan geçmeyin ne olur~

Bir de sondaki anketi cevaplamayı💗

_______

2 AY SONRA

"Namjoon dur düşeceğim!"

Yaz mevsiminin serin akşamlarından biriydi. Bisiklet yolunda, ağaçların arasında, ziller duyuldu.

"Yeeeeeeyyyyy!"

Şen kahkahalar, yaprakların dans müziği olmuştu.

"Daha hızlı!"

"Az önce düşeceğim diye korkuyordun!"

Başka bir erkek sesi gülerek konuştuğunda iki kişiyi taşıyan bisiklet, önlerindeki yolun kıvrılmasıyla sola dönüyordu. Alfa bisikleti sürüyor, arkasındaki omegası ise ayakta, kollarını alfasının omuzlarından çekip yukarı kaldırmıştı. Hızları rüzgarları olup saçlarını ve kıyafetlerini uçuruyordu. Yıldızsız gökyüzünü güzeldi. Sol taraflarında sırayla dizilmiş olan sokak lambaları ve sağ taraflarında boylu boyunca Han Nehri uzanıyordu.

Jimin ve Namjoon birlikteydi.

"Niye? Düşersem tutmayacak mısın?" dedi tekrar boynuna sarılıp otururken Jimin. Yanağına değen omeganın yanağı sayesinde sıcak bir hisle doldu Namjoon.

"Seni tutarsam ben de düşerim ve bisiklet üzerimize devrilir."

Jimin sertçe alfanın omzuna vurdu.

"Ne var yani 'tutarım' desen? Çok mu zor? Durdur ineceğim."

"Hayır." Namjoon çabuk bir hareketle kafasını sola çevirdi ve Jimin'i öptü.

Ani gelişen bu öpücük Jimin'i hazırlıksız yakalamıştı. Utangaçça güldü ve Namjoon'un yanağına bir öpücük gönderip kafasını boyun girintisine gömdü. Kulağına alfanın kahkahası geldiğinde kendi de gülümsüyordu.

Önlerindeki yol onları götürebildiği kadar götürmesini planlar gibi hızlarını kesmeden ilerlediler. Pedallar dönerken ikilinin aşkı da başlarını döndürüyordu.

Bir yerde durduklarında sokak satıcılarından birini gördüler ve birer sosisli aldılar. Bisikleti çimenlerin arasına park edip sırtlarını verecekleri bir duvar bulduklarında yere oturdular. İki genç de gülüyor ve yiyeceklerini yiyordu.

"Bunu söylediğime inanamıyorum ama keşke okul bitmese." dedi Jimin, sosisten bir ısırık alıp.

"Neden?" Namjoon solunda oturan sevgilisine döndü.

"Okul bitince sen klanına ben klanıma döneceğim. Yazın ne yapacağız?"

"Belki de ailelerimize açıklamalıyız." Namjoon gülümsedi ve Jimin'in dudağının kenarında kalan kırıntıyı parmağıyla alıp kendi ağzına götürdü.

"Efendim!" Jimin sırtını duvardan çekip hayretle bağırdı.

"Ne var, haksız mıyım?" Omega alfasının sorusunu yanıtsız bıraktı. "Farkında mısın bilmiyorum ama biz resmi olmasa da şu an evli sayılırız."

"Tamam da... babam..."

"Ben de babamdan çekiniyorum. Kimsenin onayı olmadan, hatta tanışmadan böyle bir şey yaptığımız için muhtemelen derimizi yüzecekler ama..."

"Öyle de...babam..."

Namjoon sevgilisini kendine çevirdi ve ona yaklaştı. Parmaklarını Jimin'in saçlarında ve yanağında gezdirmeye başladı.

Don't Bite Me | MinjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin