Víta idegesen dobolta végig az egész utat. Szörnyűbbnél szörnyűbb képek lengtek a szeme elé, hogy mi várja majd New Yorkban. Nem akarta, hogy valaki miatta sérüljön meg. Ezért is nézte kétpercenként a csetcsoportos órát, hogy kövesse az eseményeket. Sajnos ahhoz nem volt jogosultsága, hogy ő is részt vehessen a „beszélgetésben", de ez is több mint a semmi. Eddig úgy állt a helyzet, hogy egy bizonyos Natashát küldenek be az ő alakjában. Nem mintha Víta nem bízott volna a nő erejében, de, de benne volt a félsz. Magában szitkozódott, mikor az órára pillantott, és konstatálta, hogy még mindig csak újabb két perc telt el. Bezzeg Darcy az oldalán már az emelkedésnél elaludt. A kis mázlista.
A Bosszúállók a hír hallatán három részre bomlottak. Voltak azok, akik azt mondták, hogy ez őrültség, és hogy öngyilkosság. Ezek leginkább Rhodey, Clint, Bruce és Sólyom voltak. Voltak, akik szerint sikerülhet, de senkire nem mutattak volna, hogy na akkor ő menjen be. Ezek voltak Steve Tony Vízió Pietro és Bucky. Aztán ott volt a csipet-csapat női tagjai, akik persze önként mentek volna be. De mivel Wanda sérült volt, így hát Natashára esett a választás. Megüzenték jéghercegnőnek, hogy előkerítik Vítát, vagyis igazából kicsit átalakítják Natashát. A Toronyban gőzerővel folytak a változtatások. Az arcmaszkon már az utolsó simítások mentek, a kontaktlencse már kész volt. Igazából csak arra vártak. Nat kapott némi műhajat, és az egész haja feketére lett festve. Egy tincs befonva, ahogy a lánynak is. -Nem kell ezt tenned. – lépett be Bruce a szobába. -Te is tudod, hogy bármi áron bemegyek oda. Tartozom. – sóhajtott a nő.
A férfi nem tudta, hogy mit mondjon. Féltette Natashát, nagyon is. De tudta, ha megfosztja attól, hogy megmentse Clintet, nagyobb fájdalmat okozna. Tépelődött, de tudta, hogy helyes az, amit Nat csinál.
Bruce kedvese mögé sétált, és rátette a kezeit a vállára. A nő rápillantott a tükrön keresztül. Megértette a férfit. Némán megígérte neki, hogy vigyázni fog magára.Loki dühe csillapíthatatlan volt. Újra itt. A cellájában. Egyedül. Kétségei támadtak Thorral szemben. Azt hitte, a bátyja nem akarja kínozni. Nem akarja bántani. De hisz elvette tőle a lányát! Az egyetlen megmaradt élő vérszerinti családtagját. Akiről azt hitte, hogy halott. Akit nem keresett elégszer. Nem küzdött érte eleget. Bűntudat gyúlt a szívében. Feladta! Chh, milyen apa az ilyen? Aki nem kutatja fel a világ túlfeléről is a gyermekét? Aki beletörődik abba, hogy meghalt? Aki hagyja szenvedni? Milyen szülő az ilyen? Egyszerű: borzasztó. Ezért is határozta el, hogy mostantól a széltől is óvni fogja. De Thor nem engedte. Otthagyta Midgárdon! Ki tudja, hogy mi történik vele? Újfent harag öntötte el. Ezért még megfizet a bátyja!
Na de ha ennyire haragszik rá, miért emlegeti bátyja-ként?Bruce leparkolt a régi épület előtt. Natasha nem is értette: a többiek, hogy hagyhatták, hogy pont ő hozza el? Noha nem bánta, de így nehezebb volt az elválás. Ráadásul ez nem kis pulzus emelkedést okoz a férfinak. Ami pedig előhívja Hulkot. Azt pedig mindenki tudja mit jelent. Nem sok jót, annyi szent.-Nem lesz baj! – nyugtatta a nő. – Bemegyek, eljátszom Vítát, a srácok kiszabadulnak, én leverem a nőt mikor nem számít rá, és kijövök. Csináltam már ilyet. -De nem egy idegen ellen! – akadékoskodott Bruce. Nat kezdett ideges lenni. A párja érzései átragadtak rá. De nyugodt maradt. Az kellett maradjon. Mindent bevetett, amit valaha tanult. Minden álcázást, minden hazugságot. Egy dühös lány volt, akit beküldtek ide. Felhergelte magát, hogy megnőjön a pulzusa. Így az arca is kipirult, ami egy ijedt külsőt kölcsönzött. A rémületet nem kellett eljátszania. Clint és Rhodey ott voltak, kéken, átfagyva, az ájulás szélén. Szörnyen festettek. -Ó, nézzétek ki toppant be! – kiáltotta a nő. Erre Nat rá kapta fejét, teljes félelmet mutatva. – Ez igazán furcsa. A Bosszúállók beáldoznak egy ártatlant. – mosolyodott el gúnyosan.
YOU ARE READING
Víta - Éld az életed
FanfictionRetteg tőle. Az állítólagos apjától. Persze vannak akik megtudnák védeni. A Bosszúállók. Ők képesek rá. De olyan dolgokat hozhatna rájuk, amitől meg akarja óvni őket. A családját. Kezdés: 2019.06.05