This part is XueYang's Point of View fanfic.Hope you guys enjoy ~_^
ဆရာေလး… ကြ်န္ေတာ့္အေပၚ ခင္ဗ်ားတကယ္ မတရားခဲ႕တာပဲ!!
လူေတြအေပၚ ေမတၱာထားပါတယ္ဆိုတဲ႕ခင္ဗ်ားက ကြ်န္ေတာ့္ကိုဆို နဲနဲေလးေတာင္မွ မ်က္နွာသာမေပးခဲ႕ဘူး…
အျမဲတမ္းလိုလို ကြ်န္ေတာ့္ အျပစ္ေပးဖို႕ ဖမ္းဆီးခ်င္ေနခဲ႕ျပီး ေနာက္ဆံုး ခင္ဗ်ားကို ဆံုးရႈံးလိုက္ရလို႕ ယူႀကံဳးမရတဲ႕ စိတ္အစံုနဲ႕ ေနမခ်ိတဲ႕ဘဝမွာ ထားသြားရက္ခဲ႕တယ္!!ခင္ဗ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ မုန္းတီးေနလဲ သိရဲ႕လား…
မဆီမဆိုင္ ဝင္စြက္ဖက္ျပီး တရားသျဖင့္စီရင္ခ်င္ခဲ႕တဲ႕ ခင္ဗ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္မုန္းလိုက္သလဲ!!
ကိုယ့္ကိုကိုယ္အထိခိုက္အနစ္နာခံျပီး လူတကာအတြက္ တရားမ်ွတမႈေပးခ်င္တဲ႕ သူရဲေကာင္းႀကီးခင္ဗ်ား…
" မေကာင္းသူပယ္ ေကာင္းသူကယ္ "ခ်င္ခဲ႕တဲ႕ ခင္ဗ်ား…
ခင္ဗ်ား ကိုယ္တိုင္ရဲ႕လက္မွာ အျပစ္မဲ႕ပါတယ္ဆိုတဲ႕ ခင္ဗ်ား ကာကြယ္ေပးခ်င္ခဲ႕တဲ႕ လူသားေတြရဲ႕ ေသြးေတြ စြန္းထင္းေနခဲ႕ေတာ့ ဘယ္လိုခံစားရလဲ!??
ခင္ဗ်ား မွ မျမင္နိုင္ခဲ႕ပဲ!!
သမီး သား ဇနီး မယား မိဘေတြကို မသတ္ပစ္လိုက္ဖို႕ လူးလြန္႕အသနားခံေတာင္းပန္ေနႀကတဲ႕ လူသားေတြ …
ကြ်န္ေတာ့္ဓားခ်က္ေႀကာင့္ စကားေျပာနိုင္စြမ္းကင္းမဲ႕ေနလို႕ ခင္ဗ်ားေျခရင္းမွာ ငိုငိုယိုယိုနဲ႕ ေတာင္းဆိုေနႀကတာေလ…ဟက္… ခင္ဗ်ားမွ မျမင္နိုင္ဘဲေလ
ခင္ဗ်ားမ်က္လံုးအစံုကို မိတ္ေဆြေကာင္းႀကီးအတြက္ ရက္ရက္ေရာေရာ ေပးခဲ႕တာကိုး…
တကယ္ေတာ့ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ခင္ဗ်ားမိတ္ေဆြအေပၚ ခင္မင္မႈဆိုတာႀကီးကလည္း ဂုဏ္ပကာသန တစ္ခုသက္သက္ပါပဲ မဟုတ္လား …
သူ႕ကို ဥပါဒ္ျဖစ္ေစခဲ႕တာလည္း မင္းပဲ…
သူ႕ကို ေသေစခဲ႕တာလည္း မင္းပဲေလ…ကြ်န္ေတာ္ ထင္ခဲ႕တယ္…
ခင္ဗ်ားသာ ခင္ဗ်ားလက္နဲ႕ လူေတြအမ်ားႀကီးကို ေသေစခဲ့မိမွန္းသိရင္…
ခင္ဗ်ားရဲ႕မိတ္ေဆြေကာင္းႀကီးကို ေသေစမိခဲ႕တာမွန္း သိခဲ႕ရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ နွစ္ေယာက္ႀကားမွာ ေပ်ာ္စရာေလးေတြရွိလာလိမ့္မယ္ေပါ့…ဒီလူသားက ခင္ဗ်ားလက္ကို ညစ္ႏြမ္းေစခဲ႕လို႕ လူေတြ ကယ္တင္ရတာကို စိတ္ပ်က္သြားေလမလား…
ဒါမွမဟုတ္ ခင္ဗ်ား ႀကိဳးစားပမ္းစားကယ္ခ်င္ခဲ႕တဲ႕ ဒီအသက္ကို ျပန္ယူေလမလားေပါ့…ဟားဟား… အမ်ားႀကီး ေမ်ွာ္လင့္ခဲ႕ျပီး ဘာမွျဖစ္မလာေတာ့ စိတ္ေတာ့ပ်က္မိသား…
အရႈံးသမားတစ္ေယာက္လို ခင္ဗ်ားက ထြက္သြားပစ္လိုက္ေတာ့ စိတ္ဝင္စားစရာမေကာင္းေတာ့ဘူး ျဖစ္သြားတယ္…
ခင္ဗ်ားကို ျမင္ေစခ်င္ေသးတယ္… လူသားေတြက ဘယ္ေလာက္ ေကာက္က်စ္ယုတ္မာျပီး စိတ္ေကာင္းေစတနာေကာင္းနဲ႕ မတန္လဲဆိုတာ!!
ခင္ဗ်ားကို သိေစခ်င္ေသးတယ္… လူတိုင္းက ခင္ဗ်ားလို တံုးအျပီး ရုိးစင္းမေနဘူးဆိုတာ!!
ဘာေႀကာင့္မ်ား ဒီလိုႀကီး ထြက္သြားပစ္လိုက္ရတာလဲ!!?
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕အတၱေတြထဲမွာ ခင္ဗ်ားကို အားရေအာင္ ကစားခ်င္ေသးတယ္…
ခင္ဗ်ားရဲ႕ေန႕စဥ္ဘဝမွာ ခင္ဗ်ားအရမ္းမုန္းတဲ႕ ကြ်န္ေတာ္က ခင္ဗ်ားအတြက္ ေမ့မရတဲ႕ အမွတ္တရေတြ ျဖစ္ေပးခ်င္ေသးတယ္…
ခင္ဗ်ားအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ ယူေဆာင္လာေပးဦးမယ္…
အရယ္အျပဳံးေတြ ယူေဆာင္လာေပးဦးမယ္…
ကြ်န္ေတာ့္ေႀကာင့္ျဖစ္ခဲ႕ဖူးတဲ႕ အေပ်ာ္ေတြက ခင္ဗ်ားအတြက္ နာႀကဥ္းစရာပဲမဟုတ္လား…ကြ်န္ေတာ့္ကို သႀကားလံုးခ်ိဳခ်ိဳေတြကို ေပးခဲ႕ဖူးတာေတြ…
ကြ်န္ေတာ္စားဖို႕ ခင္ဗ်ားလက္နဲ႕ ခ်က္ျပဳတ္ေပးခဲ႕ဖူးတာေတြ… ျပန္ေတြးလိုက္တိုင္း ရင္နာစရာေကာင္းတယ္မဟုတ္လား…
ခင္ဗ်ားရဲ႕ေစတနာေတြ မထိုက္တန္တဲ႕သူဆီကို ေပးခဲ႕မိတယ္ ေအာက့္ေမ့ေနျပီမလား…ေစာင့္ႀကည့္ေနပါ ေရွာင္ရွင္းခ်န္…
ကြ်န္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို ဒီအတိုင္း ေပးမသြားဘူး…
ဘယ္လိုနည္းနဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္ ခင္ဗ်ား ကြ်န္ေတာ့္နား ျပန္ေရာက္လာေစရမယ္…
16.7.2019
TUE
4:47 P.Mဘာေတြေရးသြားလဲ မသိဘူး -_-
LAက XueYang actorကို သေဘာက် :')
တခါမွမခ်စ္ခဲ႕ဖူးတဲ႕Xue Yang chေတာင္ ေကာက္ခ်စ္သြားLoL
သူေလးရဲ႕ Smirkေလးက အသက္ပါပဲ :-D