Feeling of Meng Yao

9.3K 354 4
                                    


က်င္းကြမ္းေယာင္…
ဝတၱဳထဲက ဗီလိန္ေပါ့ လူေပါင္းမ်ားစြာကို လိုသလိုအသံုးခ် စေတးျပီး ဖခင္ကိုသတ္ ေသြးရင္းကိုသတ္ ဆရာကိုသတ္ ေသြးေသာက္ကိုသတ္ ဇနီးသည္ကိုသတ္ ရင္နွစ္သည္းခ်ာသားသမီးကိုသတ္ သူ႕ထက္ဆိုးတဲ႕သူရယ္လို႕ မရွိေတာ့ဘူးေပါ့…

ဒါေပမယ့္ သူ႔မွာ ရက္စက္တဲ႕စကားလံုးေတြရယ္နဲ႕ ဖိနိွပ္ခံေနရခ်ိန္ သူ႕ဘက္က ရပ္တည္ေပးမယ့္သူရယ္လို႕ မရွိခဲ႕ဘူး…

အမ်ားသူငါက ေရွ႕တင္ ရႈံ႕ခ်ကဲ႕ရဲ႕ေနခ်ိန္မွာ သူ႕မွာ ျပန္ေခ်ပစရာလည္း သူ႔ျဖစ္တည္မႈဟာ လူေတြအထင္ႀကီးေလးစားတဲ႕ သားသားနားနားဘဝမ်ိဳးမဟုတ္ခဲ႕ဘူး…
ဖခင္အရင္းဆီမွာ အသိအမွတ္ျပဳခံရျခင္းေနေနသာသာ သူ႕မိခင္နဲ႕သူ႕တည္ရွိမႈကို မွတ္ဥာဏ္ထဲအလ်ဥ္းမရွိတဲ႕ ဘဝတခုမ်ိဳးကို ဘယ္သူက လိုခ်င္ခဲ႕မွာလဲ???
နွိမ့္က်တယ္ ေအာက္တန္းက်တယ္လို႕ အမ်ားကယူဆႀကတဲ႕ ျပည့္တန္ဆာမတစ္ဦးရဲ႕ ရင္နွစ္သားဆိုတဲ႕ဘဝကို သူေရြးခ်ယ္ခဲ႕မိလို႕လား!!!

မညွာမတာထိုးနွက္လာတဲ႕ စကားစုအရပ္ရပ္ေတြဆီမွာ ခံနိုင္ရည္မရွိစြာ သူျပိဳလဲေတာ့ ခံျပင္းစြာပဲ လက္သီးကိုသာ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ဆုပ္ထားမိတယ္… ပခံုးထက္ကို က်ေရာက္လာမယ့္ ေဖ်ာင္းဖ်နွစ္သိမ့္ေပးမယ့္ လက္ဝါးအစံုမွ က်ေရာက္လာျခင္းမရွိဘဲေလ…

စကားစျမည္ေျပာရင္း တစ္ဝိုင္းတည္း တူတူလက္ဆံုစားေပးမယ့္ အေဖာ္ရယ္လို႔မရွိခဲ႕ဘူး…
သူနဲ႕ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္မိရင္ေတာင္မွ က်က္သေရ မရွိေတာ့ပါဘူးတဲ႕ေလ…

ရွည္လ်ားလွတဲ႕ ေအးစက္စက္ေဆာင္းညခ်မ္းေတြမွာ နံေဘးမွာ အေဖာ္ျပဳ လ်ဲေလ်ာင္းေနေပးမယ့္သူရယ္လို႕မရွိဘူး…
ထမင္းျဖဴျဖဴေတြေပၚမွာ ဟင္းေတြထည့္ေပးလို႕ေနမယ့္ တူတစ္စံုကိုင္ထားတဲ႕ သူရယ္လို႕ မရွိဘူး…
ဝမ္းနည္းေနတဲ႕အခိုက္မွာ ေက်ာျပင္ေပၚခပ္ဖြဖြ ပြတ္သပ္ေပးေနမယ့္ လက္တစံုရယ္လို႕ မရွိဘူး…
ဝမ္းသာေနတဲ႕အခိုက္တန္႕မွာ စကားလံုးရယ္လို႕စီကံုးမရဘဲ က်ဆင္းလာတဲ႕ မ်က္ရည္စေတြကို ညင္ညင္သာသာသုတ္လို႕ ေပးမယ့္ လက္တစံုရယ္လို႕ မရွိဘူး…
သူ႕ရဲ႕ တီတီတာတာစကားခြန္းတို႕ကို နားဆင္ေပးျပီး ခြန္းတံု႕ျပန္ေပးမယ့္သူရယ္လို႔ မရွိခဲ႕ဘူး…
သူ႔မွာ ႀကည္ႀကည္ရႊင္ရႊင္ ျပံဳးျပေပးမယ့္သူေတာင္ မရွိခဲ႕ဘူး…

သူ႕မွာ နာက်ည္းစရာအမွတ္တရေတြကလြဲလို႕ ဘာမွမရွိခဲ႕ဘူး… ဘယ္သူမွလည္းသူ႕ဘက္မွာ ရွိမေနေပးခဲ႕ဘူး…

***********************************

က်ယ္ဝူကြ်င္း လန္ရွီးခ်န္တေယာက္ကလြဲလို႕ က်င္းကြမ္းေယာင္ကို နွိမ္ခ်တဲ႕အႀကည့္နဲ႕ ေလွာင္ေျပာင္တဲ႕ အေျပာမ်ိဳး မေျပာတဲ႕သူရယ္လို႕ မရွိခဲ႕ဘူး… က်င္းကြမ္းေယာင္ကလည္း လန္ရွီ္းခ်န္ကို တကယ္ေလးစား တကယ္ခ်စ္ခင္ခဲ႕တာပါ…    

                              11:58 PM
                            29.1.2019 TUE

Mo Dao Zu Shi ဝတၱဳတိုမ်ားDonde viven las historias. Descúbrelo ahora